1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

علی دایی: بگذارید رئیس جمهور جدید برای پرسپولیس تصمیم بگیرد/ هرکس انتقاد کند را حذف می کنید

شروع موضوع توسط ŠEyyEÐ ĦÆþЇþ ‏26/6/13 در انجمن لیگ ایران

  1. کاربر ویژه ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    9,684
    تشکر شده:
    11,485
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    med_student
    [​IMG]

    ورزش > لیگ برتر - فارس نوشت:
    علی دایی در مورد تغییرات در رأس باشگاه پرسپولیس گفت:« من می‌توانم فقط در این خصوص در این شرایط حساس برای کسانی ‌که در این مقطع این تصمیم‌ها را می‌گیرند متأسف باشم.بدون شک الان پرسپولیس در شرایط حساسی است. ما در حال تمرین و یارگیری هستیم اما متأسفانه در شرایطی که همه باید در این مرحله سخت از پرسپولیس حمایت کنند و پشت سر این تیم بزرگ و مردمی باشند با چنین اخباری همه چیز ما را بهم می‌ریزند.»
    دایی ادامه داد:« آقایان! تا کی مسائل سیاسی را در ورزش و فوتبال دخیل می‌کنید؟ این کار اشتباه است، کسی آمده و بعد از یکی دو سال تجربه کسب کرده و الان وقت بازدهی و نتیجه دادن مدیریتش است اما می خواهند او را کنار بگذارند. آقایان علت این تصمیم‌ها را شفاف‌سازی کنند تا مردم همه چیز را بدانند، خوب است دلایل حذف شدن‌ها اعلام شود تا ببینیم مسائل ورزشی است یا چیزهای دیگر، آنطور که من در جریان هستم مأموریت رویانیان توسط ستاد کل نیروهای مسلح یک سال دیگر تمدید شده است اما مسائل دیگری مطرح می‌شود.»
    سرمربی قرمزها یادآور شد:« من نمی‌دانم چرا دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد و مردم خوشحال شوند؟ تا کی مسائل شخصی را می‌خواهند با ورزش قاطی کنند؟ چرا این یک ماه که دولت در حال انتقال به دولت جدید است دست نگه نمی‌دارند تا تکلیف همه چیز مشخص و دولت جدید تصمیم بگیرد؟ اصلاً من از شما می‌پرسم در این یک ماه فرد جدید می‌خواهد چه تصمیمی یا کاری انجام دهد؟ پس اجازه دهید دولت جدید و منتخب مردم تصمیم بگیرد. بدون شک باشگاه های بزرگ پرسپولیس و استقلال متعلق به میلیون‌ها هوادار و مردم هستند، پس اجازه دهید منتخب مردم برای این دو باشگاه بزرگ تصمیم بگیرد و تکلیف همه چیز مشخص شود. متأسفانه هر موقعی کسی در مورد مشکلات ورزش حقایق موجود را می‌گوید و شفاف صحبت می‌کند که به ضرر بعضی آقایان است سریعاً اقدام به حذف آن فرد می‌کنند، من بازهم تکرار می‌کنم تازه الان زمان به بار نشستن مدیریت آقای رویانیان است پس نباید به دنبال تصمیم نادرست باشیم.»
    دایی در پایان تأکید کرد: «این تصمیم نه تنها به پرسپولیس کمک نمی‌کند بلکه پرسپولیس را وارد حاشیه می‌کند، در همه تیم‌های موفق، ثبات مدیریت اولین رکن مجموعه آنها برای موفقیت است که ما هم باید به دنبال این ثبات‌ها باشم مخصوصاً در تیم مردمی پرسپولیس.»
     
  2. کاربر مفید

    تاریخ عضویت:
    ‏3/7/15
    ارسال ها:
    655
    تشکر شده:
    3,044
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    اره بابا تو وامثال گند بزنند به پرسپولیس:عصبانی1: