1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بازی اکبر عبدی در یک انیمیشن عروسکی

شروع موضوع توسط sina3 ‏19/10/12 در انجمن سینمای ایران

  1. کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏4/9/12
    ارسال ها:
    257
    تشکر شده:
    281
    امتیاز دستاورد:
    0
    حرفه:
    مترجم
    به گزارش پارس، محمد برومند کارگردان "حالا می‌گی چه کار کنه؟" درباره این مجموعه انیمیشن عروسکی به مهر گفت: ساخت این کار بر اساس مجموعه تلویزیونی موفق "بازم مدرسه‌ام دیر شد" با بازی به یاد ماندنی اکبر عبدی، پیشنهاد شد و مورد موافقت حسین ساری مدیر مرکز پویانمایی صبا و اکبر عبدی قرار گرفت.

    وی افزود: در این مجموعه چهره اکبر عبدی در نقش محسن مجموعه "بازم مدرسه‌ام دیر شد" بازسازی خواهد شد. در دوبله نیز خود او به جای این شخصیت صحبت خواهد کرد. البته از آنجا که آن مجموعه در سال‌های گذشته بسیار موفق بود تلاش خواهد شد نکات کلیدی و موفقیت‌آمیز آن در مجموعه جدید هم تکرار شود البته در نگارش مجموعه جدید نگاه امروزی خواهیم داشت تا برای نسل امروز نیز جذاب و دیدنی باشد.

    این انیمیشن‌ساز با تأکید بر روایت داستان‌های شیرین و جذاب با اتکا به اصول درام‌نویسی و ویژگی‌های خاص انیمیشن عروسکی اظهار کرد: سعی داریم به صورت غیر مستقیم به ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی بپردازیم و ترویج آداب معاشرت وزندگی اجتماعی را به عنوان هدف اصلی خود در نظر داریم.

    برومند ادامه داد: آشنایی کودکان و نوجوانان با مشکلات اجتماعی بر سر راه آنها و چگونگی رفع این مشکلات، ایجاد زمینه‌های رفاقت و دوستی بین کودکان و نوجوانان و تمام افراد جامعه، تشویق به صلح و آرامش و یافتن راه‌های جدید در زندگی اجتماعی، ترویج حرکت به سوی آزادی و تلاش برای تعالی و پرورش تخیل و رشد ذهنی کودک و آموزش از دیگر اهداف ما برای ساخت این مجموعه انیمیشن عروسکی است.

    کارگردان "حالا می‌گی چه کار کنه؟" تعداد قسمت‌های این مجموعه را ۲۶ عنوان هفت دقیقه‌ای معرفی کرد و یادآور شد: امکان ادامه مجموعه در ۱۰۰ قسمت و یا بیشتر نیز وجود دارد؛ چراکه هر قسمت، قصه جداگانه‌ای دارد که در همان قسمت شروع می‌شود و سپس پایان می‌پذیرد.

    برومند در ادامه ویژگی‌های این انیمیشن عروسکی را برشمرد و افزود: تمام قصه‌ها پایانی خوش دارند، امکان استفاده از خاطرات دانش‌آموزان برای نگارش مجموعه وجود داشته و مفاهیم و پیام قصه‌ها، اسلامی، اخلاقی و انسانی و فانتزی است. همچنین سعی می‌کنیم کمتر از دیالوگ استفاده کنیم و فیلمنامه‌ها بر تصویر استوار باشند.
    "حالا می‌گی چه کار کنه؟" درباره محسن، دانش‌آموزی خیال‌پرداز و بازیگوش است که با پدر و مادرش در یک آپارتمان زندگی می‌کنند. او خواهر کوچکی دارد که با شیطنت‌های شیرین و بامزه‌ا‌ش گاه برای محسن مشکلاتی پیش می‌آورد. محسن باید یاد بگیرد که با حضور خواهرش به تکالیف درسی‌اش نیز برسد. او هر روز مسیر خانه تا مدرسه را پیاده طی می‌کند و در طول راه با آدمها و مسایل جدید روبرو می‌شود که این موارد و خیال‌پردازی و بازیگوشی و... باعث می‌شود او هر روز دیر به مدرسه برسد و...

    احترام به دیگران، دوست‌یابی، قانون مداری، فداکاری، اعتماد به نفس، محیط زیست، پذیرفتن اشتباه، فرهنگ آپارتمان نشینی، سازش با خواهر، مشورت،‌ مسئولیت، صبوری، احترام به همه، امیدوار بودن، همکاری با دوستان، عجول نبودن، صداقت، خبر چینی، شکاکی، بد غذایی، شلخته گی، ترس، صرفه جویی، مطالعه، کمک به معلولین و وقت شناسی از جمله عناوین ۲۶ قسمت این مجموعه هستند.

    طراح و سرپرست نویسندگان این مجموعه محمد برومند است و نویسندگانی چون سید مهدی احمد پناه، معصومه جمهوری، آزیتا ناهید فر و آناهیتا زنگی در نگارش این مجموعه تولید مرکز پویانمایی صبا او را یاری داده‌اند.
     
  2. کاربر پیشرفته

    تاریخ عضویت:
    ‏30/11/11
    ارسال ها:
    15,734
    تشکر شده:
    8,310
    امتیاز دستاورد:
    113
    پاسخ : بازی اکبر عبدی در یک انیمیشن عروسکی

    [​IMG]
    مجموعه انیمیشن عروسکی «حالا می‌گی چه کار کنه؟» با بازسازی چهره اکبر عبدی در نقش محسن مجموعه «بازم مدرسم دیر شد» به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا به زودی وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود.

    محمد برومند کارگردان «حالا می‌گی چه کار کنه؟» درباره این مجموعه انیمیشن عروسکی گفت: «ساخت این کار بر اساس مجموعه تلویزیونی موفق «بازم مدرسم دیر شد» با بازی به یادماندنی اکبر عبدی، پیشنهاد شد و مورد موافقت حسین ساری مدیر مرکز پویانمایی صبا و اکبر عبدی قرار گرفت.»


    او ادامه داد: «در این مجموعه چهره اکبر عبدی در نقش محسن مجموعه «بازم مدرسم دیر شد» بازسازی خواهد شد. در دوبله نیز خود او به جای این شخصیت صحبت خواهد کرد. البته از آنجا که آن مجموعه در سال‌های گذشته بسیار موفق بود تلاش خواهد شد نکات کلیدی و موفقیت‌آمیز آن در مجموعه جدید هم تکرار شود, البته در نگارش مجموعه جدید نگاه امروزی خواهیم داشت تا برای نسل امروز نیز جذاب و دیدنی باشد.»


    این انیمیشن‌ساز با تأکید بر روایت داستان‌های شیرین و جذاب با اتکا به اصول درام‌نویسی و ویژگی‌های خاص انیمیشن عروسکی گفت: «سعی داریم به صورت غیرمستقیم به ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی بپردازیم و ترویج آداب معاشرت وزندگی اجتماعی را به عنوان هدف اصلی خود در نظر داریم.»


    برومند ادامه داد: «آشنایی کودکان و نوجوانان با مشکلات اجتماعی بر سر راه آن‌ها و چگونگی رفع این مشکلات، ایجاد زمینه‌های رفاقت و دوستی بین کودکان و نوجوانان و تمام افراد جامعه، تشویق به صلح و آرامش و یافتن راه‌های جدید در زندگی اجتماعی، ترویج حرکت به سوی آزادی و تلاش برای تعالی و پرورش تخیل و رشد ذهنی کودک و آموزش از دیگر اهداف ما برای ساخت این مجموعه انیمیشن عروسکی است.»


    کارگردان «حالا می‌گی چه کار کنه؟» تعداد قسمت‌های این مجموعه را 26 عنوان هفت دقیقه‌ای معرفی کرد و گفت: «امکان ادامه مجموعه در 100 قسمت و یا بیشتر نیز وجود دارد؛ چراکه هر قسمت، قصه جداگانه‌ای دارد که در‌‌ همان قسمت شروع می‌شود و سپس پایان می‌پذیرد.»

    برومند در ادامه ویژگی‌های این انیمیشن عروسکی را برشمرد وادامه داد: «تمام قصه‌ها پایانی خوش دارند، امکان استفاده از خاطرات دانش‌آموزان برای نگارش مجموعه وجود داشته و مفاهیم و پیام قصه‌ها، اسلامی، اخلاقی و انسانی و فانتزی است. همچنین سعی می‌کنیم کمتر از دیالوگ استفاده کنیم و فیلمنامه‌ها بر تصویر استوار باشند.»


    «حالا می‌گی چه کار کنه؟» درباره محسن، دانش‌آموزی خیال‌پرداز و بازیگوش است که با پدر و مادرش در یک آپارتمان زندگی می‌کنند. او خواهر کوچکی دارد که با شیطنت‌های شیرین و بامزه‌ا‌ش‌گاه برای محسن مشکلاتی پیش می‌آورد. محسن باید یاد بگیرد که با حضور خواهرش به تکالیف درسی‌اش نیز برسد. او هر روز مسیر خانه تا مدرسه را پیاده طی می‌کند و در طول راه با آدم‌ها و مسایل جدید روبرو می‌شود که این موارد و خیال‌پردازی و بازیگوشی و... باعث می‌شود او هر روز دیر به مدرسه برسد و...


    احترام به دیگران، دوست‌یابی، قانون مداری، فداکاری، اعتماد به نفس، محیط زیست، پذیرفتن اشتباه، فرهنگ آپارتمان نشینی، سازش با خواهر، مشورت، ‌ مسئولیت، صبوری، احترام به همه، امیدوار بودن، همکاری با دوستان، عجول نبودن، صداقت، خبر چینی، شکاکی، بد غذایی، شلخته گی، ترس، صرفه‌جویی، مطالعه، کمک به معلولین و وقت‌شناسی از جمله عناوین 26 قسمت این مجموعه هستند.


    طراح و سرپرست نویسندگان این مجموعه محمد برومند است و نویسندگانی چون سید مهدی احمد پناه، معصومه جمهوری، آزیتا ناهید فر و آناهیتا زنگی در نگارش این مجموعه تولید مرکز پویانمایی صبا او را یاری داده‌اند.
     
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏2/9/21
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    دیگه اکبر عبدی سن و سال ازش گذشته و باید بشینه انیمیشن های عروسکی مثل سریال بادی تندر رو تماشا کنه.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏14/9/21