1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مدل کت و شلوار زنانه

شروع موضوع توسط VEnDeTtA ‏30/7/12 در انجمن مد و فشن

  1. nAzEme boOzOrG

    تاریخ عضویت:
    ‏6/4/12
    ارسال ها:
    5,402
    تشکر شده:
    5,049
    امتیاز دستاورد:
    113
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    پاسخ : مدل کت و شلوار زنانه

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    پاسخ : مدل کت و شلوار زنانه

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏10/12/22
  2. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏18/7/20
    ارسال ها:
    25
    تشکر شده:
    12
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    چگونه بهترین مدل کت و شلوار زنانه ۱۴۰۱ را انتخاب کنیم؟
    همۀ ما خانم‌ها اهمیت زیادی به نحوۀ ایستایی لباس‌های مختلف در تن خود می‌دهیم. به عبارت دیگر همانطور که لباس‌های مختلف در رگال‌های فروشگاه‌ها زیبا دیده می‌شوند، لازم است هنگام پوشیدن هم ظاهر بی‌نقصی را برای ما ایجاد کنند. عوامل مختلفی وجود دارد که باعث این جذابیت می‌شود. با ما همراه باشید تا با توجه به این موارد، هنگام خرید کت و شلوار زنانه از انتخاب خود لذت ببرید.

    [​IMG]

    انتخاب پارچه مناسب
    تا به حال انواع مدل کت و شلوار کرپ زنانه را بررسی کرده‌اید یا تجربه استفاده از آن را داشته‌اید؟ کرپ یکی از پارچه‌های مناسب برای طراحی و دوخت مدل‌های مختلف است؛ زیرا در نهایت می‌تواند به ظاهر مناسب و تنخور لباس کمک کند. پارچه‌های مختلفی برای دوخت کت و شلوار زنانه استفاده می‌شوند که در بین آنها، پارچه‌هایی که از الیاف فشرده و مرغوب برخوردار باشند؛ ظاهر مناسبی را ایجاد می‌کنند.

    [​IMG]

    رنگ ایده‌آل شما
    هر سال ما با معرفی رنگ جدید و ترند روبه‌رو می‌شویم که بهتر است این مورد را در ذهن خود کمرنگ‌تر کنید؛ چون آنچه که باعث زیباتر دیده شدن شما خواهد شد، انتخاب رنگی است که با پوست‌تان هماهنگ باشد. این موضوع را در هنگام انتخاب لباس‌های مختلف از جمله کت و شلوار هم در نظر بگیرید تا هماهنگی مناسبی با رنگ پوست شما ایجاد کند. البته اگر می‌خواهید خیلی زیرکانه تصمیم‌های به درد بخوری بگیرید، پیشنهاد من استفاده از رنگ‌های خنثی در لباس‌های مختلف است؛ زیرا حسابی دست شما را برای ترکیب‌های مختلف باز می‌گذارد.

    [​IMG]

    انتخاب مدل با توجه به اندام
    دنبال مدل کت و شلوار زنانه برای افراد لاغر هستید یا چاق؟ همانطور که گفتم، مدل‌های مختلف می‌تواند ایرادهای اندام شما را بپوشاند. اگر دنبال مدل کت شلوار زنانه برای افراد لاغر هستید، انتخاب مدل شلوار راسته و کت‌هایی که برش تنگی ندارند، می‌تواند انتخاب مناسبی باشند؛ همچنین شما می‌توانید از طرح‌های پارچه کت و شلوار برای پرتر دیده شدن خود کمک بگیرید.






    [​IMG]

    به طور مثال، انواع طرح‌های راه راه افقی به پهن‌تر دیده شدن شما کمک می‌کنند و همچنین پارچه‌های دیگر که دارای طرح‌های درشت هستند، باعث بزرگ‌تر دیده شدن سایزتان خواهند شد. از طرفی خانم‌هایی که دوست دارند با انتخاب مدل کت و شلوار زنانه ظاهر لاغر و کشیده داشته باشند، می‌توانند از انواع رنگ‌های تیره یا طراحی‌های ریز مانند طرح راه راه باریک عمودی استفاده کنند.

    [​IMG]

    خیاط ماهر و دوخت بی‌نقص
    انتخاب مزون کت و شلوار زنانه بسیار مهم است. تصور کنید برای دوخت یک لباس به خیاطی مراجعه می‌کنید که سال‌هاست لباس‌های مختلفی را برای بانوان شیک‌پوش طراحی و تولید می‌کند؛ پس می‌توانید به کمک تجربه‌های او مدل مناسبی را برای خود انتخاب کنید. از طرفی خیاط‌های ماهر و مزون‌های باتجربه، دوخت تمیزی را برای شما ارائه می‌دهند که در باکیفیت‌تر دیده شدن لباس‌ها نقش کلیدی دارند. تنها کافی است انتظارهای خود را از مدل کت و شلوار به خیاط بگویید و با او در میان بگذارید که قرار است از این لباس در چه محیط‌هایی استفاده کنید.

    [​IMG]

    انتخاب مدل مناسب با توجه به محیط
    این روزها مدل کت شلوار رسمی زنانه فقط به مراسم و مجالس ختم نمی‌شود؛ بلکه خانم‌ها دوست دارند از انواع مدل‌های مناسب در محیط کار هم استفاده کنند. انواع کت و شلوار زنانه که دوخت مجلسی و رسمی دارند، برای مراسم‌های مختلف و محیط‌های اداری گزینۀ عالی هستند. اما در کنار این موارد برخی از مدل‌ها هم وجود دارند که می‌توان از آنها در استایل‌های روزانه کمک گرفت.

    [​IMG]

    اگر اهل اینستاگرام‌گردی هستید و پیج بلاگرهای معروف را دنبال می‌کنید، احتمالاً به این نکته پی برده‌اید که مدل کت و شلوار زنانه ۲۰۲۲ مخصوصاً برای قشر جوان، انواع مدل‌های اورسایز است. این سبک به خاطر طراحی گشاد و راحت می‌تواند پوشش مناسبی برای استایل‌های روزمره باشد. لازم نیست هیچ دغدغه‌ای بابت ترکیب آن با گزینه‌های دیگر در استایل‌تان داشته باشید؛ زیرا ترندهای سال نشان می‌دهد که حتی یک جفت کفش کتانی و مینی اسکارف برای شما کافی است تا توجه همه را جلب کنید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏10/12/22