1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

طالبي: تنها هدف ما شكستن طلسم 35 ساله است

شروع موضوع توسط (̅(َ_̅_̅(َ)ڪے ‏14/1/11 در انجمن لیگ ایران

  1. Sert oğul

    تاریخ عضویت:
    ‏12/11/10
    ارسال ها:
    17,634
    تشکر شده:
    6,359
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    IOG
    خبرگزاري فارس: بازيكن تيم ملي فوتبال ايران گفت: تنها هدف ما پشت‌سر گذاشتن ناكامي 35 ساله و شكستن طلسم قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا است.
    [​IMG]

    فرشيد طالبي در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي فارس به دوحه، اظهار داشت: خوشبختانه تيم‌ملي شرايط بسيار خوبي دارد. شروع خوب در تورنمنت‌هاي سنگين خيلي مهم است. 3 امتياز حساسي را در بازي اول با عراق به دست آورديم و اميدوارم اين موفقيت در بازي دوم و سوم نيز ادامه داشته باشد و بتوانيم با اقتدار از گروه خود صعود كنيم.
    وي در پاسخ به اين سوال كه آيا از برد عراق مغرور نشده‌ايد، تصريح كرد: ما تيم ‌ملي ايران و به اندازه كافي حرفه‌اي هستيم، بنابراين مي‌دانيم كه تا رسيدن به قهرماني بايد تلاش كنيم و هنوز بازي‌ها ادامه دارد.
    بازيكن تيم ملي ادامه داد: از بازي با عراق تنها 3 امتياز نصيب تيم‌ملي ايران شد. اين بازي تمام شده و به تاريخ پيوست و بايد به بازي‌هاي آينده فكر كنيم.
    طالبي با بيان اينكه در حال حاضر تنها به كره‌شمالي فكر مي‌كنيم، به فارس گفت: خوشبختانه ملي‌پوشان باهم همدل و يكدل هستند و نظم و ديسيپلين خاصي بر تيم‌ملي حكمفرماست و از اين لحاظ فوق‌العاده هستيم. به‌طوري‌كه يكي از بهترين تيم‌هاي جام ملت‌هاي آسيا را تشكيل داده‌ايم. اميدوارم 3 امتياز بازي با كره شمالي را نيز به جمع امتيازات خود اضافه كنيم. خوشبختانه نظم خاصي بر تيم ملي حكمفرماست و از اين لحاظ فوق‌العاده هستيم.
    طالبي عنوان كرد: تنها هدف ما پشت‌سر گذاشتن ناكامي 35 ساله است تا با رسيدن به عنوان قهرماني دل مردم ايران را شاد كنيم. اميدوارم لياقت رسيدن به عنوان قهرماني را داشته باشيم و با تلاش زياد به اين عنوان دست يابيم.