1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مبعلي: وقتي پشت توپ قرار مي‌گيرم مي‌دانم يك نفر گل مي‌زند

شروع موضوع توسط (̅(َ_̅_̅(َ)ڪے ‏14/1/11 در انجمن لیگ ایران

  1. Sert oğul

    تاریخ عضویت:
    ‏12/11/10
    ارسال ها:
    17,634
    تشکر شده:
    6,359
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    IOG
    خبرگزاري فارس: هافبك تيم ملي گفت: در زمان زدن ضربات ايستگاهي زماني كه پشت توپ قرار مي‌گيرم، مي‌دانم كه يك نفر آن را گل مي‌كند.
    [​IMG]

    ايمان مبعلي در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي فارس به دوحه، درباره شرايط تيم‌ ملي اظهار داشت: همه چيز خوب است ولي تنها خبر ناراحت كننده سرماخوردگي بازيكنان است. اميدوارم پزشكان تيم ملي هر چه زودتر اين مشكل را برطرف كنند تا بازيكنان بيمار به بازي‌ها برسند.
    وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا بايد اين ويروس را به تيم‌هاي حريف منتقل كرد، ادامه داد: اگر بتوانيم هم اين كار را نمي‌كنيم.
    مبعلي درباره بازي فردا گفت: از كره شمالي شناخت كافي داريم. بازي اول اين تيم را ديديم و با اينكه بازي سختي پيش رو داريم، اما مي‌توانيم به مراتب بهتر از كره شمالي بازي كرده و اين تيم را شكست دهيم.
    وي يادآور شد: در بازي با عراق به اين دليل كه حساسيت زيادي داشت، نتوانستيم فوتبال هميشگي‌مان را ارائه دهيم. در اين بازي، ملي‌پوشان با دل بازي كردند و توانستيم با موفقيت مقابل عراق از زمين خارج شويم.

    مبعلي در پاسخ به اين سؤال كه كدام تيم‌ها شانس صعود از گروه چهارم را دارند؛ گفت:‌ هر 4 تيم شانس صعود دارند، اما چون ايران 3 امتياز بازي اول را كسب كرده، شانس بيشتري دارد. تمام سعي‌مان را مي‌كنيم تا با پيروزي مقابل كره شمالي كار را تمام كرده و صعودمان را قطعي كنيم.
    وي در ادامه به فارس گفت: ايران يكي از بهترين تيم‌هاي جام ملت‌هاي آسيا محسوب مي‌شود. در تيم ملي هم بازيكن كاشته زن وجود دارد، هم بازيكن سرزن و ... و به نظرم هيچ اشكالي ندارد اگر در يك بازي فيزيكي مانند بازي با عراق، كار گره خورد با يك ضربه كاشته كار را تمام كرد.
    مبعلي ادامه داد: در حال حاضر تمام تيم‌هاي مطرح جهان از حربه ضربه ايستگاهي به نحو مطلوب استفاده مي‌كنند و در تيم ملي هم به غير از من بازيكناني حضور دارند كه اين ضربات را به خوبي مي‌زنند. اين موضوع كه تيم ملي سرزن‌هاي خوبي دارد نيز اعتماد به نفس خوبي در زمان زدن ضربات ايستگاهي به من مي‌دهد و زماني كه پشت توپ قرار مي‌گيرم، مي‌دانم كه يك نفر آن را گل مي‌كند.
    وي با بيان اينكه مقابل عراق نمي‌خواستيم استرس داشته باشيم؛ گفت: حساسيت كار باعث شد نيم ساعت اول، بازيكنان با استرس كار را دنبال كنند. رفته رفته به عملكردمان مسلط شديم و نشان داديم مي‌توانيم بهتر از اين هم باشيم، اما براي قهرماني بايد ضعف‌ها را برطرف كنيم، چرا كه تيمي كه مي‌خواهد قهرمان شود، بايد حداقل اشتباهات را داشته باشد.