1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نوري: تاكنون اين همه اتحاد و صميميت در يك تيم نديده بودم

شروع موضوع توسط (̅(َ_̅_̅(َ)ڪے ‏14/1/11 در انجمن لیگ ایران

  1. Sert oğul

    تاریخ عضویت:
    ‏12/11/10
    ارسال ها:
    17,634
    تشکر شده:
    6,358
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    IOG
    خبرگزاري فارس: هافبك تيم ملي فوتبال ايران گفت: تا به حال اين‌چنين تيمي صميمي و متحد نديده‌ بودم.
    [​IMG]

    پژمان نوري در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به دوحه، عنوان كرد: پيروزي در بازي‌هاي اول در تورنمنت‌هاي بزرگ هميشه از لحاظ روحي و رواني مهم است. بازي مقابل عراق را خوب كنترل كرديم و با پيروزي در اين ديدار روحيه خوبي براي مسابقات آينده گرفتيم. در ابتداي كار كمي استرس داشتيم اما رفته رفته بر بازي مسلط شديم.
    نوري تأكيد كرد: بازيكنان با هم صميمي‌تر و يكدل‌تر شدند و در آينده با اين روحيه‌اي كه داريم مي‌توانيم مسابقات بعدي را هم ببريم و كار را در مرحله گروهي تمام كنيم.
    هافبك تيم ملي افزود: بازي مقابل عراق را برابر هر تيمي انجام دهيم با پيروزي ميدان را ترك مي‌كنيم و كره شمالي هم از اين قاعده مستثني نيست. قصد داريم با شكست كره فكرمان را از مرحله گروهي راحت كنيم.

    نوري اظهار داشت: تا به حال اين‌چنين تيمي صميمي و متحد نديده‌ بودم. در بازي با عراق روي نيمكت بودم و ديدم كه چطور بازيكنان نيمكت‌نشين براي موفقيت تيم دعا مي‌كردند. مهم قهرماني است و 10 سال ديگر اين‌ مسائل مطرح نيست كه ايران با كدام بازيكنان قهرمان شده است.
    وي با بيان اينكه زمان كمي بين بازي‌ها وجود دارد يادآور شد: روي نقاط قوت كره شمالي برنامه‌ريزي مي‌كنيم. اين موضوع كه كره‌اي‌ها چون جام جهاني رفته‌اند تجربه دارند براي ما بي‌اهميت است چون در بازي شنبه‌ هر تيمي بيشتر زحمت بكشد موفق مي‌شود.
    نوري در پايان به فارس گفت: همه سعي و تلاش ما اين است كه پس از 35 سال جام را به ايران بياوريم تا خانواده داغ‌ديدگان سانحه هواپيمايي را كمي شاد كنيم و علاوه بر آن تمام مردم ايران نيز از اين قهرماني خوشحال شوند.