1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ترفندي براي بركناري ستاره‌ها، بدهكاري به هتل و موج سواري با چك‌هاي برگشتي

شروع موضوع توسط (̅(َ_̅_̅(َ)ڪے ‏13/1/11 در انجمن لیگ ایران

  1. Sert oğul

    تاریخ عضویت:
    ‏12/11/10
    ارسال ها:
    17,634
    تشکر شده:
    6,358
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    IOG
    خبرگزاري فارس: مدير روابط عمومي سابق استيل‌آذين ناگفته‌هايي را در مورد ترفند باشگاه براي بركناري ستاره‌ها، بدهكاري به هتل و موج سواري مالك باشگاه با چك‌هاي برگشتي بيان كرد.
    [​IMG]

    سيد محمدتقي حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد خبر سايت باشگاه مبني بر اخراجش، اظهار داشت: ظاهرا هدايتي در سايت باشگاه اعلام كرده كه نشر اكاذيب كردم. بايد بگويم، من كذاب نيستم و حيف از روز عاشورايي كه هدايتي در آن به دنيا آمده است. حيف از نام مباركي كه بر او گذاشته‌اند. او مي‌گويد از جيبم پول خرج كرده‌ام؛ در حالي كه بهتر است بگويد پول مردم را نداده است.
    وي ادامه داد: به عنوان مثال، يك شركت پزشكي 6 ماه است به دليل فروش يك دستگاه فيزيوتراپي 13 ميليون و 600 هزار تومان از باشگاه طلب دارد و نمي‌تواند پولش را بگيرد. هتل المپيك به دليل آنكه نتوانسته‌ايم هزينه‌هايش را بدهيم، از باشگاه شكايت كرده است. برويد از دايره حقوقي هتل المپيك اين مسئله را بپرسيد.
    مدير روابط عمومي سابق استيل‌آذين خاطر نشان ساخت: از مدير مشاركت‌هاي شبكه 5 سيما بپرسيد كه بابت پخش بازي‌ها، پولي به اين شبكه پرداخت نشده است. خودم 2 ماه حقوق از او طلب دارم. هدايتي به بچه 9 ساله من هم بدهكار است. اگر نتوانسته بودم كار ديگري براي خود ايجاد كنم، اكنون بايد از دوستانم قرض مي‌گرفتم تا خرج زن و بچه‌ام را بدهم.

    حق‌شناس با اشاره به شكايت حسين هدايتي از خود، گفت: او بهترين جا را براي روشن شدن حقايق انتخاب كرده است. مقابل يك قاضي عادل مسائل را خواهيم گفت. هدايتي بازيكنان بزرگ را براي اينكه پولشان را ندهد، با هر ترفند و روشي از باشگاه جدا مي‌‌كند. اگر علي كريمي پولش را نبخشيده بود، از كجا مي‌خواستند طلب او را بدهند.
    وي افزود: بعد از كريمي، نوبت مهدوي‌كيا و كعبي است كه آنها را از باشگاه جدا كنند. شايد براي اينكه حرف‌هاي من دروغ از آب درآيد، اين كار را نكنند؛ اما پيش از اين مي‌خواستند كعبي را از باشگاه جدا كنند. به مهدوي‌كيا مي‌گفتند تا موقعي كه مصدوم هستي، سر تمرين نيا. مگر چنين چيزي مي‌شود؟ چرا نبايد بازيكن مصدوم در كنار تيم تمرين كند.

    مدير روابط عمومي سابق استيل‌آذين افزود: تا زماني كه حق و حقوقم را از باشگاه نگيرم در باشگاه استيل‌آذين حاضر مي‌شوم. هدايتي نمي‌تواند مرا بركنار كند تا حقوقم را نداده است.

    حق‌شناس با اشاره به اختلاف نظر آجورلو و هدايتي گفت: در روزهاي آينده فاش مي‌‌كنم كه چگونه و به چه دليل بين آجورلو و هدايتي اختلاف ايجاد شد و چگونه آنها آجورلو را نسبت به من بدبين كردند.
    وي تاكيد كرد: هدايتي همواره با موج‌سواري اظهار مي‌داشت، زندانيان را آزاد خواهد كرد؛ درحالي كه چك‌هايي كه براي آزادي زندانيان مشهد پرداخت كرد، هنوز پاس نشده است.