1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

قطبي: راه‌هاي ضربه زدن به عراق را مي‌دانستيم

شروع موضوع توسط (̅(َ_̅_̅(َ)ڪے ‏13/1/11 در انجمن لیگ ایران

  1. Sert oğul

    تاریخ عضویت:
    ‏12/11/10
    ارسال ها:
    17,634
    تشکر شده:
    6,359
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    IOG
    خبرگزاري فارس: سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: راه‌هاي ضربه‌ زدن به عراق را مي‌دانستيم.
    [​IMG]

    به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از دوحه، افشين قطبي پس از پيروزي 2 بر يك تيم ملي مقابل عراق اظهار داشت: خوشحالم كه بازي را برديم. مسابقه سنگيني بود و در مجموع روز شيريني براي ايران به دست آمد.
    وي ادامه داد: توانستيم قهرمان دوره قبل را شكست دهيم تا گام اول را براي صعود محكم برداريم. ما به يك پيروزي ديگر در اين گروه نياز داريم و اميدوارم بازيكنان تا رسيدن به اين هدف راه صعود تيم ملي را هموار كنند.
    قطبي تأكيد كرد: ‌زماني كه يك بر صفر از عراق عقب افتاديم اطمينان داشتم كه به بازي برمي‌گرديم چرا كه شخصيت‌ بازيكنان را مي‌شناختم. شما ديديد كه موقعيت‌هاي خوب گلزني به وجود آورده و خوشبختانه در همان نيمه اول گل مساوي را به ثمر رسانديم.

    وي يادآور شد: 3 امتياز براي ما بسيار مهم بود و اين نشان مي‌دهد مي‌توانيد با 3 امتياز بازي بعد از گروه چهارم جام ملت‌ها به مرحله حذفي صعود كنيم. حتي اگر در بازي بعدي پيروز شده و صعود ما مسجل شود مي‌توانيم در بازي سوم چند بازيكن كليدي‌مان استراحت كند.
    سرمربي تيم ملي در پاسخ به اين سؤال كه از دو بازي آينده كدام حريف قوي‌تر است گفت: قطعاً امارات از كره شمالي تيمي قدرتمندتر محسوب مي‌شود.
    وي در مورد ديدار امشب مقابل عراق افزود: مقابل تيمي بازي كرديم كه همسايه ايران است و حساسيت نسبت به اين تيم هميشه وجود داشته است. بازيكنان خوب بازي كردند و توانستند در پايان با حفظ شرايط نتيجه را به سود خود رقم بزنند خوشحالم اين اتفاق افتاد چرا كه ما راه‌هاي ضربه‌ زدن به عراق را مي‌دانستيم.

    قطبي تصريح كرد: در جام ملت‌هاي آسيا اشتباهات باعث رقم خوردن گل‌ها مي‌شود و امروز هم با اشتباه ما عراقي‌ها به گل رسيدند اما مهم اين است كه ما نقاط ضعف را بشناسيم و آنها را برطرف كنيم.
    وي ادامه داد: بازيكنان ما احساسي هستند و اگر تمركز بيشتري روي بازي‌ها داشته باشند مي‌توانيم راحت‌تر بازي كرده و به پيروزي برسيم.
    سرمربي تيم ملي گفت: در دو سال اخير فشار زيادي روي تيم ملي ايران بوده است اين تيم به جام جهاني صعود نكرده به همين دليل بازيكنانش تحت تأثير قرار گرفتند اما پيروزي مقابل عراق باعث شد خودشان را باور كنند.
    وي تأكيد كرد: فشار زيادي روي من است اما اين استرس و فشار را دوست دارم چون باعث مي‌شود بهترين عملكردم را به نمايش بگذارم.
    قطبي در مورد عملكرد نه چندان مطلوب محمد غلامي از بازي مقابل عراق گفت: همه بازيكنان مورد علاقه من هستند اما غلامي هم امشب تمام تلاشش را كرد او وظيفه سنگيني داشت و من از اين مهاجم راضي هستم.
    قطبي در پايان گفت: شجاعي قهر نكرده و تب داشت. او به من گفته بود تب دارم و بحث قهر كردن مطرح نبود و با هماهنگي با من به رختكن رفت.