1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

«رنگو» بهترین کارتون سال ۲۰۱۱ شد

شروع موضوع توسط *Yalda* ‏6/2/12 در انجمن سینما

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏16/1/12
    ارسال ها:
    4,782
    تشکر شده:
    5,214
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]

    [h=2]فیلم انیمیشن «رنگو» در سی و نهمین دوره جوایز سالانه انی جایزه بهترین فیلم بلند انیمیشن را دریافت کرد.[/h]
    [h=4]به گزارش خبرآنلاین، مراسم این دوره جوایز انی کهجامعه بین‌المللی فیلم انیمیشن بانی آن است، یکشنبه صبح به وقت ایران در رویال هال دانشگاه یوسی‌ال‌ای در لس آنجلس برگزار شد.

    «رنگو» به کارگردانی گور وربینسکی بجز جایزه بهترین فیلم بلند انیمیشن، جوایز بهترین طراحی شخصیت، فیلمنامه (جان لوگان، گور وربینسکی و جیمز بیرکیت) و تدوین را هم برد و در عین حال برنده اولین جایزه فیلم محبوب اعضاء جامعه بین‌المللی فیلم انیمیشن شد.

    این فیلم داستان رنگو یک آفتاب‌پرست معمولی با صدای جانی دپ است که به طور تصادفی از شهر بی‌قانون «درت» در غرب وحشی سر درمی‌آورد، شهری که نیاز به حضور یک کلانتر کاملا در آن حس می‌شود.
    آیلا فیشر، آبیگیل برسلین، ند بیتی، آلفرد مولینا، بیل نای، هری دین استنتن، تیموتی الیفنت و ری وینستون دیگر صداپیشه‌های پروژه 135 میلیون دلاری «رنگو» هستند.

    «پاندای کونگ فو‌‌ کار 2» که در 12 بخش نامزد دریافت جوایز انی 2012 بود، با دریافت دو جایزه بهترین کارگردانی (جنیفر یو نلسن) و طراحی صحنه مراسم را ترک کرد.

    هر دو فیلم «رنگو» و «پاندای کونگ‌فوکار 2» نامزد اسکار بهترین فیلم بلند انیمیشن هستند. دیگر فیلم‌های نامزد اسکار این بخش شامل «یک گربه در پاریس»، «چیکو و ریتا»، «گربه چکمه‌پوش» مراسم سی و نهمین دوره جوایز انی را دست خالی ترک کردند.

    برندگان جوایز انی و اسکار بهترین فیلم بلند انیمیشن از سال 2001 تا 2005 یکی بودند. از آن سال تاکنون تنها در سال‌های 2007 و 2009 برنده جایزه برتر انی برنده اسکار هم شده است.

    پارسال «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» جایزه انی را دریافت کرد، اما اسکار بهترین فیلم بلند انیمیشن به «داستان اسباب‌بازی 3» رسید.
    جامعه بین‌المللی فیلم انیمیشن بجز بخش فیلم‌های بلند در بخش‌های کوتاه، تلویزیونی، آگهی‌های تبلیغاتی و بازی‌های ویدیویی نیز برندگان خود را معرفی کرد.

    اسکرین دیلی / 5 فوریه / ترجمه: علی افتخاری
    [/h]
     
    یک شخص از این تشکر کرد.
  2. کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏29/1/12
    ارسال ها:
    368
    تشکر شده:
    391
    امتیاز دستاورد:
    0
    حرفه:
    کارشناس ماما
    پاسخ : «رنگو» بهترین کارتون سال ۲۰۱۱ شد

    الهی

    خیلی با مزه بود مخصوصا سی دی اولش

    کلی خدیدم

    سی دی دومش بدک نبود:happy0044:
     
    یک شخص از این تشکر کرد.
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏2/9/21
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    انیمشین ماجراجویی در پاریس آپارات کودک چندتا انیمیشن سینمایی و سریالیه اصلا معلوم نیست شرکت سازنده دنبال چی بوده همچنین این اینیمشن سریالی روزهای داگ که ترکیبی با انیمیشن up شده.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏4/9/21