1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بررسی تخصصی HTC

شروع موضوع توسط Am!R~Mr ‏5/1/12 در انجمن بررسی گوشی

  1. پاسخ : بررسی تخصصی HTC

    کلید Start که دارای لوگوی ویندوز است صفحه اصلی را ظاهر می کند.با استفاده از کلید Back می توانید از یک نرم افزار که در حال استفاده است خارج شوید و بدین ترتیب به نرم افزاری که آخرین بار از آن استفاده کرده اید بر می گردید. این نرم افزار از همانجایی که آن را رها کرده بودید دنبال می شود. برگشت به یک نرم افزار با ضربه زدن روی tile زنده یا میانبر آن در منو و یا با استفاده از دکمه back انجام می شود که کاربر را به صفحه قبلی بر می گرداند. (حتی اگر در یک نرم افزار کاملا متفاوت باشد). لیست "نرم افزار های اخیرا استفاده شده" وجود ندارد تا برگشت به نرم افزار را برای کاربر آسان تر کند. بنابراین باید در منوی اصلی برای آن جستجو کنید یا در لیست آنقدر به عقب بروید تا به آن نرم افزار برسید. به موجب عدم پشتیبانی از اجرای همزمان چند برنامه ، امکان اجرای پخش موسیقی در زمینه نیز وجود ندارد اما جالب اینجاست که نرم افزارها و نه فقط پخش موسیقی حتی پس از قفل کردن صفحه نمایش نیز می توانند به کار خود ادامه دهند.
    [TABLE="class: cms_table, align: center"]
    [TR]
    [TD][​IMG][/TD]
    [TD][​IMG][/TD]
    [TD][​IMG][/TD]
    [/TR]
    [/TABLE]

    نخستین بار که نرم افزار را اجرا می کنید گوشی از شما اجازه می گیرد تا در صورت قفل کردن صفحه نیز آن را فعال نگه دارد و سپس می توانید تنظیمات آن را از منوی نرم افزار تغییر دهید. مایکروسافت این محدودیت را فقط برای نرم افزارهایی که در باتری تاثیر دارند برطرف کرده است. گوشی در صورت اجرای نرم افزار پخش موسیقی حداقل 6 ساعت و در غیر اینصورت 120 ساعت کار می کند. سایر نرم افزارها با قفل کردن گوشی به حالت معلق در می آیند. با باز کردن قفل گوشی ، نرم افزار یا بازی دوباره بارگذاری می شود که سرعت پایینی دارد.​



     
  2. پاسخ : بررسی تخصصی HTC

    تماس و دفترچه تلفن :

    بخش People وظایف دفترچه تلفن را انجام می دهد اگرچه نامیدن آن تحت عنوان " دفترچه تلفن " خیلی درست نیست. در عوض مخاطبین ، افراد را با پروفایل هایشان در اختیار دارند که این عبارت از شبکه های اجتماعی گرفته شده است. نخستین صفحه از بخش People لیستی از تمامی مخاطبین (مخاطبین گوشی ، دوستان شبکه اجتماعی ، دوستان ایمیل و ... ) را با میانبر جستجو و یک دکمه برای اضافه کردن مخاطب نشان می دهد. مخاطبین را می توان براساس الفبا مرتب کرد و آنها را با مربع های رنگی با یک حرف ارجاع داد. کاربر می تواند روی هریک از این باکس های حروف ضربه بزند و صفحه کل حروف مارکدار الفبا را که درحال استفاده می باشند نشان می دهد. برای مرور در یک بخش از لیست می توانید روی حروف مربوطه ضربه بزنید.
    [TABLE="class: cms_table, align: center"]
    [TR]
    [TD][​IMG][/TD]
    [TD][​IMG][/TD]
    [TD][​IMG][/TD]
    [TD][​IMG][/TD]
    [/TR]
    [/TABLE]

    مخاطبین براساس اسم کوچک یا اسم فامیل تفکیک می شوند و می توان آنها را بصورت "First Last" یا "Last First" نشان داد (این دو تنظیمات جداگانه ای دارند). کاربر همچنین می تواند دوستان فیس بوک را بحساب آورد یا آنها را از لیست خارج کند ، فقط دوستانی را که دارای شماره تلفن هستند وارد کند و چندین حساب را برای همگام سازی با آن اضافه نماید. با کشیدن انگشت به کنار صفحه فقط رویدادهای جدید از تمامی مخاطبین شبکه های اجتماعی نشان داده می شوند. اگر بار دیگر انگشت خود را در کنار صفحه بکشید مخاطبینی را که اخیرا با آنها تماس گرفته اید قابل مشاهد می باشند.
    [TABLE="class: cms_table, align: center"]
    [TR]
    [TD][​IMG][/TD]
    [TD][​IMG][/TD]
    [TD][​IMG][/TD]
    [/TR]
    [/TABLE]

     
  3. پاسخ : بررسی تخصصی HTC

    چندین نرم افزار از پیش نصب شده اچ تی سی در HD7 وجود دارد. HTC HUP در یک نگاه مانند منوی Sense بنظر می رسد اما پس از کمی دقت متوجه می شوید که فقط ساعت با پیش بینی هوا مانند sense است. با یک ضربه روی ساعت ، پیش بینی وضعیت هوا برای 5 روز نشان داده می شود. کاربر می تواند چندین محل داشته باشد که وضعیت هوا برای آنها به سبک منوی Sense قابل مشاهده است.
    [TABLE="class: cms_table, align: center"]
    [TR]
    [TD][​IMG][/TD]
    [TD][​IMG][/TD]
    [TD][​IMG][/TD]
    [TD][​IMG][/TD]
    [/TR]
    [/TABLE]
     
  4. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏13/11/12
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    0
    پاسخ : بررسی تخصصی HTC

    سلام خدمت دوستان
    من میخوام کمترین هزینه واسه یه گوشی اچ تی سی کنم که سیستم عاملش هم اندروید باشه
    دوستان چه پیشنهادی دارن؟
    با تشکر
     
  5. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏22/1/13
    ارسال ها:
    3,327
    تشکر شده:
    5,865
    امتیاز دستاورد:
    0
    حرفه:
    کاربر
    پاسخ : بررسی تخصصی htc

    [​IMG]
    گوشی HTC One، محصول جدید شرکت اچ تی سی، رقیبی جدید برای گاکسی اس 4 و آیفون 5 محسوب می‌شود که طرفداران زیادی پیدا کرده و امکاناتی دارد که آن را به یک کامپیوتر جیبی تبدیل می‌کند.

    به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طراحی HTC One را می‌توان یکی از نکات مثبت آن تلقی کرد. بدنه‌ی این گوشی از جنس آلومینیوم طراحی شده و وزن آن 143 گرم بوده که نسبت به رقیب خود یعنی گلکسی اس 4 کمی سنگین‌تر است.

    همچنین در قسمت بالایی و پایینی گوشی دو بلندگو در نظر گرفته شده که کیفیت صدای بالایی دارند. صفحه نمایش نسبتا بزرگ 4.7 اینچی ( 13 سانتی متر طول و 6 سانتی متر عرض) این گوشی که توانایی نشان دادن 16 میلیون رنگ را دارد، به فناوری Corning Gorilla مجهزGlass 2 است.

    این فناوری که در سال 2012 معرفی شده از صفحه نمایش گوشی محافظت کرده و از خط افتادن برروی صفحه نمایش جلوگیری می‌کند. علاوه بر این کیفیت صفحه نمایش این گوشی FullHD است؛ یعنی هنگامی که کاربر در حال اجرای یک فیلم با این کیفیت برروی گوشی خود است می‌تواند با چشم مسلح 1080 خط عمودی موازی را برروی صفحه نمایش HTC One مشاهده کند.

    متاسفانه شرکت سازنده‌ی این گوشی برای آن شیار کارت حافظه در نظر نگرفته است و آن را با سه حافظه‌ی داخلی 32،16 و 64 گیگابایت به بازار عرضه می‌کند.

    کاربر می‌تواند روی HTC One از سیم‌کارت‌های نسل سوم و نسل چهارم استفاده کند. تفاوت نسل سوم با نسل چهارم سیم‌کارت‌های همراه در سرعت انتقال داده است.

    اما در مرکز فرماندهی این گوشی یک پردازنده‌ی 1.7 گیگاهرتزی چهار هسته‌ای قرار گرفته است و می‌تواند سنگین‌ترین برنامه‌ها و بازی‌های مربوط به موبایل مانند Modern Combat 4 را اجرا کند. البته نباید در این بین نقش پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 320 را از قلم انداخت که بوسیله‌ی آن می‌توان تمام اپلیکیشن‌های موبایل را از لحاظ گرافیکی پردازش کرد.

    علاوه بر این امکانات HTC One مجهز به یک دوربین چهار مگاپیکسلی است که کیفیت آن نسبت به قیمت دو میلیون و چهارصد و هشتاد هزار تومانی گوشی چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

    همچنین دوربین این گوشی می‌تواند تصاویر را با گستره‌ی نوری بالا یا HDR ذخیره کند بدین معنا که در ابتدا چند عکس با میزان نور‌دهی متفاوت ذخیره می‌شود و بصورت خودکار توسط پردازنده با هم ترکیب شده و عکس را به کاربر ارائه می‌دهد که از لحاظ نوری به چشم انسان نزدیک است.

    اما در قسمت فیلم‌برداری هم این گوشی تصاویر را با کیفیت فول اچ‌دی و با سرعت 30 فریم بر ثانیه ذخیره می‌کند. در این فرایند 30 عکس در یک ثانیه گرفته شده و توسط پردازنده به هم متصل می‌شود و فیلم را تشکیل می‌دهد. فیلم‌ها در HTC One بصورت HDR ضبط می‌شوند.

    سیستم‌عامل HTC One اندروید ژلی‌بین است. برای این سیستم‌عامل به علت متن باز بودن اپلیکیشن‌های زیادی عرضه شده که کاربر می‌تواند با نصب آنها لذت استفاده از گوشی خود را دو چندان کند.

    علاوه بر این‌ شرکت HTC این گوشی را مجهز به فناوری‌های Wi-Fi و NFC کرده است. کاربر می‌تواند با استفاده از فناوری NFC اطلاعات را بصورت کد شده با دستگاه دیگری که این تکنولوژی را دارد، رد و بدل کند. مهم‌ترین کاربرد NFC، پرداخت پول از طریق گوشی‌های هوشمند است.

    برای این منظور، کاربر اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را در گوشی ذخیره کرده و در زمان خرید، گوشی را به دستگاه NFC ‌خوان نزدیک می‌کند تا پرداخت انجام شود.

    کاربر می‌تواند با استفاده از باطری این گوشی 27 ساعت معمولی و 18 ساعت بصورت 3G یا همان نسل سوم سیم‌کارت‌ها مکالمه کند. با توجه به قیمت دو میلیون و چهار صد و هشتاد هزار تومانی این گوشی که برای کاربران ایرانی بسیار بالاست اگر از کیفیت متوسط دوربین این گوشی چشم‌پوشی کنیم، HTC One می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که جیبی پرپول دارند.
     
    یک شخص از این تشکر کرد.
  6. کاربر مفید

    تاریخ عضویت:
    ‏1/2/13
    ارسال ها:
    660
    تشکر شده:
    1,124
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    Game,Adobe Designer,web Designer and Developer
    پاسخ : بررسی تخصصی htc

    [​IMG]

    اسم: HTC Butterfly S
    تاریخ عرضه : جولای 2013
    طراحی: 7.58
    کارایی: 7.58
    امکانات:7.54




    [​IMG]
    اطلاعات کلي:
    فرم :

    ساده

    ابعاد :
    144.5x70.5x10.6 میلیمتر

    وزن :
    160 گرم

    رنگ :
    مشکی - سفید - قرمز - خاکستری


    صفحه نمايش


    نوع :

    Super LCD3

    رزولوشن :
    1080x1920 پيکسل

    اندازه :
    5 اينچ

    صفحه لمسي :
    دارد

    ساير :
    رابط کاربری HTC Sense نسخه 5

    تراکم پیکسلی :
    441 ppi


    پردازنده


    نوع :
    Qualcomm

    مدل :
    Snapdragon 600 - چهار هسته‌ای

    سرعت :
    1.9 Ghz


    سيستم عامل


    نوع :
    Android

    نسخه :
    4.2

    جاوا :
    Platform


    مشخصات حافظه


    درگاه حافظه :
    MicroSD (TransFlash)

    قابليت ارتقا تا :
    64 GB

    حافظه داخلی :
    16 GB

    حافظه RAM :
    2 GB


    دوربين


    رزولوشن :
    4 مگا پیکسل

    اندازه تصوير :
    2688x1520 پيکسل

    تمرکز خودکار :
    دارد

    فلاش :
    LED

    کیفیت فیلمبرداری :
    1080p@30fps

    دوربین دوم :
    2.1

    تشخیص چهره :
    دارد

    حالت ماکرو :
    دارد

    تشخیص لبخند :
    دارد

    حذف لرزش دست :
    دارد

    برچسب مکانی :
    دارد

    اينترنت و ارتباطات

    نسل :
    3G

    وايرلس :
    Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac

    GPRS :
    دارد

    EDGE :
    دارد

    ارسال پیام :
    SMS, MMS, Email, Push Email


    چندرسانه ای و سرگرمی


    پخش موسيقی: MP3/eAAC+/WMA/WAV/FLAC



    پخش ويدئو : DivX/XviD/MP4/H.263/H.264/WMV



    راديو : TBD



    ضبط صدا :دارد





    [​IMG]
    اتصال ها

    بلوتوث :
    نسخه 4 با A2DP

    GPS :
    AGPS

    USB :
    Micro USB v2.0

    خروجی هدفون :
    پورت 3.5 میلیمتری

    TV Out :
    دارد


    باتری


    توان :
    3200 mAh

    زمان مکالمه :
    29 ساعت

    زمان آماده به کار :
    544 ساعت





















     
    5 نفر از این پست تشکر کرده اند.
  7. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏21/10/15
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    گوشی های اپ تی سی قبلا خیلی خوب بودن ولی الان واقعا پسرفت کردن جای پیشرفت متاسفانه و این اطلاعاتی که تو سایت ها هست زیاد کامل و راضی کننده نیست!!
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏6/4/20
    Anoosh از این پست تشکر کرده است.
  8. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏6/4/20
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    8
    امتیاز دستاورد:
    3
    سلام دوستان من یک بار این برند گوشی را خریدم بدبخت شدم اگر از من می شنوید نخرید=((