1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

اخبار و معرفی تبلت ها -

شروع موضوع توسط Am!R~Mr ‏5/1/12 در انجمن تبلت ها

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏22/1/13
    ارسال ها:
    3,327
    تشکر شده:
    5,865
    امتیاز دستاورد:
    0
    حرفه:
    کاربر
    پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [​IMG]



    Vivo Xplay یک تبلت 5.7 اینچی با صفحه ی نمایش فول اچ دی است.





    جام علمی: بزرگی تبلت ها می تواند مشکلاتی برای کاربران آن ها فراهم آورد.البته بزرگی صفحه ی نمایش دارای مزایای بسیاری می باشد اما باعث ایجاد وزن و مصرف باتری بیشتر نیز می شود که از عیوب تبلت های بزرگ محسوب می شود.
    [​IMG]

    اخیرا تبلت جدید Vivo Xplay تولید شده که دارای یک صفحه ی نمایش 5.7 اینچی از نوع فول اچ دی می باشد.البته کیفیت صدای این تبلت نیز بالا می باشد.در خصوص اجزاء سخت افزاری Vivo Xplay نیز می توان استفاده از پردازشگر چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتزی و موتور گرافیکی Adreno 320 را در آن نام برد.
    [​IMG]
    ظرفیت حافظه RAM این تبلت نیز 2 گیگابایت و ظرفیت حافظه ی داخلی آن نیز 16 گیگبایت اعلام شده که می توان آن را از طریق درگاه microSD ارتقا داد.همچنین این تبلت می تواند به عنوان تلفن همراه استفاده شود و قابلیت نصب سیمکارت را نیز دارد.از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به وجود دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 3400 میلی آمپری اشاره کرد.
    قیمت Vivo Xplay در حدود 500 دلار اعلام شده است.
     
    mitrabanoo و Amon Amarth از این پست تشکر کرده اند.
  2. کاربر حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏14/6/15
    ارسال ها:
    1,710
    تشکر شده:
    10,353
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    dancer , theater , teacher
    FOLDABLE ؛ تبلت‌ تاشوی سامسونگ


    [​IMG]

    تبلت foldable می تواند همانند یک کاغذ تا شود



    تبلت‌های تاشوی سامسونگ با قابلیت‌های جدید
    سامسونگ از عرضه تبلت های تاشویی خبر داده که همانند یک کاغذ تا می شوند تا نه تنها کاربران را در حمل یاری کنند بلکه بتوانند قابلیت های جدیدی را نیز پیش روی مخاطبان خود قرار دهند.
    سامسونگ یکی از کمپانی های فناوری است که با تنوع در عرضه محصولاتش توانسته نگاه های بسیاری را به خود جلب کند. اکنون پس از عرضه موفق اسمارت فون های Galaxy Note Edgeو Galaxy S۶ edge نوبت به تبلت متفاوتی با نام foldable یا تاشو رسیده است. این تبلت ها به سادگی و در کمترین زمان ممکن می توانند همانند یک کاغذ تا شوند و امکانات جدیدی را پیش روی کاربرانشان قرار دهند. این قابلیت foldable باعث می شود تا حمل آن نیز ساده تر شود.


    گزارشات منتشر شده نشان می دهد، این تبلت به مراتب بیشتر از یک کاغذ تا می شود بدون اینکه آسیبی ببیند یا مشکلی پیدا کند. این رویکرد جدید در ساخت تبلت ها به سامسونگ کمک می کند تا تبلت های بیشتری را به فروش برساند زیرا تبلت ها در سال های اخیر تبدیل به یکی از وسایل مورد نیاز کاربران شده اند که با داشتن چنین قابلیتی و تا شدن می توانند از استقبال چشمگیری برخوردار شوند.



    [​IMG]

    قابلیت تا شدن تبلت foldable باعث می شود تا حمل آن ساده تر شود



    این فناوری می تواند به سایر محصولات سامسونگ مانند تلویزیون ها یا اسمارت فون ها نیز وارد شود. برای مثال تلویزیونی با اندازه های بزرگ را تصور کنید که به سادگی می توان آن را تا و حمل کرد. اکنون باید منتظر ماند تا این محصول عرضه شود زیرا جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده اما عرضه چنین محصولی از سوی سامسونگ می تواند تحول عظیمی را در عرصه نمایشگرها به وجود آورد.
    منبع : mehrnews.com
     
    mitrabanoo از این پست تشکر کرده است.