1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ابزار جدید مایکروسافت برای شبکه‌های اجتماعی در نرم‌افزار Dynamics CRM

شروع موضوع توسط Amir_Dragon ‏19/11/11 در انجمن مقالات نرم افزار

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏8/12/10
    ارسال ها:
    2,306
    تشکر شده:
    582
    امتیاز دستاورد:
    113
    ايتنا - مایکروسافت، این نرم‌افزار که در زمینه مدیریت ارتباطات با مشتری فعالیت می‌کند، از پایان سال جاری میلادی ابزار ویژه دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را در اختیار تمامی کاربران جدید و قدیمی خود می‌گذارد.

    [FONT=Tahoma, Arial, Verdana, sans-serif]شرکت مایکروسافت به نسخه جدید نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود ابزار مخصوص شبکه‌های اجتماعی را اضافه می‌کند تا کاربرد آن برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بیشتر شود.[/FONT]

    [FONT=Tahoma, Arial, Verdana, sans-serif]به گزارش ايتنا از همكاران سيستم، شرکت Salesforce. com که حاکمیت این بازار را در دست دارد، سال گذشته ابزار مشابهی را روانه بازار کرده بود.[/FONT]

    [FONT=Tahoma, Arial, Verdana, sans-serif]به گفته سِت پاتون، مدیر بازاریابی جهانی نرم‌افزار Dynamics CRM مایکروسافت، این نرم‌افزار که در زمینه مدیریت ارتباطات با مشتری فعالیت می‌کند، از پایان سال جاری میلادی ابزار ویژه دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را در اختیار تمامی کاربران جدید و قدیمی خود می‌گذارد.[/FONT]

    [FONT=Tahoma, Arial, Verdana, sans-serif]در این اقدام از مزایای سرویس پست الکترونیکی Outlook مایکروسافت نیز استفاده می‌شود تا کاربران در آن بتوانند مانند صفحه ویژه خود در شبکه‌های اجتماعی اطلاعات مورد نظر را منتشر کنند، با دیگر همکاران در ارتباط باشند و به جزئیات مشخصات هر یک از مشتریان دسترسی پیدا کنند.[/FONT]

    [FONT=Tahoma, Arial, Verdana, sans-serif]پاتون در این باره توضیح داد: «شما نیازی به استفاده از دیگر ابزار‌ها نخواهید داشت. این ابزار جدید به کاربران کمک می‌کند تا بر اساس فضای Outlook نیازهای خود را برطرف کنند.»[/FONT]
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏1/2/14
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    نرم افزار CRM |سیستم CRM
    رابطه بین مشتری و عرضه کننده میبایست در راس فهرست اولویت سازمان باشد . کسب مشتریان هزینه دارد و حفظ این ارتباطات نیز حتی هزینه بیشتری میتواند داشته باشد . با این حال اگر این ارتباطات حفظ نشود، هزینه کسب مشتریان یا جایگزین کردن مشتریان جدید بسیار گران خواهد بود.این سرمایه مشتری نامیده میشود. تبدیل مشتریان به کالایی ارزشمند باید برای هر کس به صورت یک وظیفه شفاف به نظر برسد.کیفیت و خدمات میتوانند سبب تغییر علامت تجاری توسط مشتریان شوند. تجربیات مشتریان نشان میدهد که فرآیند و استراتژی برخورد با مشتریان برای موفقیت سازمان چقدر مهم است.


    سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) وظیفه ایجاد ارتباطات دایمی بین سازمان و مشتریان را بر عهده دارند. این سیستم ها با فراهم آوردن زیرساخت های اطلاعاتی و ارتباطی، بانک اطلاعات جامعی از مشتریان ایجاد نموده و امکان ارتباط دوجانبه شامل ارسال و دریافت پیام کوتاه، ارسال و دریافت فاکس ، ارسال و دریافت ایمیل را برای سازمان فراهم نموده و امکان مکانیزاسیون کامل فرآیندهای فروش، خدمات پس از فروش را برای سازمان ایجاد مینمایند.