1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مایلی کهن: پیروزی مبارک دایی و شاگردانش

شروع موضوع توسط Amin ‏24/12/10 در انجمن لیگ ایران

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏11/11/10
    ارسال ها:
    3,340
    تشکر شده:
    414
    امتیاز دستاورد:
    83
    جنسیت:
    مرد
    سرمربی سایپا پس ازپایان بازی در جمع خبرنگاران گفت:« بازی حساسی برای هر دو تیم بود، هم ما و هم پرسپولیس به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم و در عین حال که بازی جانداری بود اما دو تیم موقعیت زیادی نداشتند. فکر می‌کنم برروی یک حادثه گل خوردیم. با وجود این که بارها تاکید کرده‌ایم که برروی تیر یک بازیکنان وظیفشان را انجام دهند اما از همین ناحیه ضربه خوردیم.»

    وی با تبریک این پیروزی به پرسپولیس و دایی، گفت:«امیدوارم این پیروزی مبارکشان باشد. ما با وجود این که نیم فصل دوم را خوب شروع کرده بودیم اما امروز بازیکنان ما خودشان نبودند که شاید این مسئله به خاطر زمان کم از بازی گذشته تا امروز بود که البته این شرایط برای پرسپولیس هم وجود داشت. به هر حال من با وجود این که بازیکنان زحمت کشیدند اما از عملکردشان راضی نیستم.

    مایلی کهن درپاسخ به این سوال که شما خودتان جزو کسانی هستید که همیشه مخالف بازیکن سالاری بوده‌اید آیا موافق رفتار دایی با برخی بازیکنان پرسپولیس هستید گفت:« دیدگاه انسان‌ها متفاوت است. با وجود این که برخی دوستان شما ما را به لولو تبدیل کردند اما این طور نبوده است که من بازیکنی را کنار بگذارم و برعکس بیشتر نفرات ما از بازیکنان جوان تشکیل شده است.

    مایلی کهن ضمن انتقاد دوباره از برنامه نود ادامه می دهد:«کم لطفی که 90 در حق من کرده است هیچ برنامه‌ای نکرده است. متاسفانه برنامه 90 حتی یک انتقاد ساده را هم بر نمی‌تابد.من بیشترین تعامل را داشتم و حتی اگر تیمم ببازد می‌گویم خودم اشتباه کردم. به عنوان نمونه وقتی که تیمم پس از پیش بودن با نتیجه 5 بر 2 برابر فولاد با نتیجه 5 بر 5 برابر این تیم متوقف شد گفتم که خودم اشتباه کردم، به هر حال مجموعه عوامل در موفقیت یا عدم موفقیت یک تیم اثر می‌گذارد.