1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

خــــــواص ســـــنگ ها در درمان بیماری ها -

شروع موضوع توسط Am!R~Mr ‏3/11/11 در انجمن اطلاعات بیماری

  1. سنگ آهک ( درٌ کوهی):


    چنانچه این سنگ به صورت پودر باشد خروج انرژی خاص و تعدادی از مدارات لایه ی مغناطیسی درونی آن باعث سوزش چشم و بیني مي شود اما در حالت سنگ بودن، این اثرات بسیار ناچیز بوده و به هیچ عنوان چشم نمی سوزد.
    فوائد آن شامل:
    -درمان تیک های عصبی و درد زانو
    -درمان سردردهای مزمن و شدید عصبی
    -درمان انواع جوش های پوستی بدن
    -آرام بخشی

    درمان تیک های عصبی و درد زانو
    طریقه استفاده:
    جهت درمان تیک های عصبی: یک قطعه از آن را به مدت بیست دقیقه در آفتاب بگذارید و سپس به مدت داخل یک لیوان آب سرد گذاشته و پس از آن سنگ را بر روی چشم سوم خویش قرار داده و آب را نیز بنوشید.
    جهت درمان زانو درد: پس از برداشتن سنگ از داخل آب، یک تکه پارچه ی نخری آبی و یا سفید رنگ را آغشته به آب داخل لیوان نموده و بر روی محل درد زانو قرار داده و سنگ را نیز بر روی چشم سوم خویش بگذارید. چنانچه این روش را در آفتاب انجام دهید بهتر اثر می کند. (البته گاه درمان قطعی و کامل انجام نمی شود که ممکن است به کارفرمای فرد باشد).
    همچنین درمان باید تا زمانی ادامه یابد که شما احساس گرما داشته باشید( در سنگی که بر روی چشم سوم خویش قرار داده اید).

    درمان سردردهای مزمن و شدید عصبی مفید
    طریقه استفاده:
    همیشه یک قطعه از این نوع سنگ را به همراه داشته و بر روی چاکرای پنجم خویش قرار دهید.

    درمان انواع جوش های پوستی بدن
    طریقه استفاده:
    مقداری ماست شیرین و کمی پودر سدر و کمی آب لیمو ترش تازه و یا آبلیمو را با یکدیگر مخلوط نموده و یک قطعه سنگ آهک ضدعفونی شده را به مدت ده دقیقه داخل آن بگذارید و سپس سنگ را خارج نموده و این موراد بر روی محل جوشهای پوستی بمالید و پس از گذشت پانزده دقیقه با آب ولرم محل را بشویید.
    جهت بهبودی سریعتر، بجای آبلیمو از میوه های طالبی، خیار، هلو و یا زردآلو نیز می توانید استفاده کنید. همچنین بهتر است در این مدت از مواد شیمیایی استفاده نگردد و مواد نیز حداقل دومتر با اشیاء فلزی فاصله داشته باشد.

    آرام بخشی
    این سنگ دارای نیروئی است که دارای حرکت ملایم و آرام بخش بوده و گرمای بسیار ملایمی را ساطع می کند که باعث می شود تا انرژ ی های موجود در مدارات الکترومغناطیس اطراف بدن انسان ها دارای حرکت آرام گردند.
    طریقه استفاده:
    جهت آرامش کافیست یک قطعه از این نوع سنگ را به مدت بیست دقیقه بر روی چشم سوم خویش قرار داده و در محلی آرام دراز بکشید.
    هنگامی که این نوع سنگ بر روی چشم سوم فرد قرار گیرد به رنگ های سرد آبی و سبز دیده می شود و باعث آزاد شدن انرژی های آرامبخش و انرژی زا گشته و چون بسیار حساس می باشند، بر روی مدارات اطراف بدن انسان ها اثر گذاشته و گاه نیز بی تاثیر بوده و همچون یک آینه این نوع انرژی ها را انعکاس می دهند.

    توصیه :
    -افراد مبتلاء به بیماریهای دیابت، سرطان خون و ریه از لمس نمودن و یا قرار دادن این سنگ در هاله ی خویش اجتناب نمایند چرا که مضر است. از علائم آن سردرد و حالت گیج و منگ شدن می باشد.
    -سنگ آهک بسیار حساس است و نباید در کنار فلزات قرار گیرد.
     
  2. پاسخ : خــــــواص ســـــنگ ها در درمان بیماری ها -

    سنگ فیروزه ی نیشابوری :


    انرژی های موجود در این سنگ جهت موارد زیر مفید میباشد:
    -تحریک وراه اندازی نیروها و چاکراهای انسان ها
    - آرامش دادن ، بیدار شدن نیروهای درونی افراد
    -درمان انواع بیماری های معده همچون : زخم ، ورم ، درد و…
    -حرکت چا کرای فرد
    -تثبیت انرژی درمانگر و درمان انواع سر درد ، میگرن ، دردهای عضلانی و استخوانی
    -جهت درمان یبوست
    -بیداری چشم سوم

    تحریک وراه اندازی نیروها و چاکراهای انسان ها
    طریقه استفاده :
    یک قطعه سنگ فیروزه را به مدت ده دقیقه داخل یک لیوان آب انداخته و سپس آب را نوشیده و سنگ را بر روی چشم سوم ویا چاکرای پنجم به مدت بیست دقیقه فرار دهید .

    آرامش دادن ، بیدار شدن نیروهای درونی افراد
    انرژی های موجود در این سنگ علاوه بر آرامش دادن ، باعث بیدار شدن نیروهای درونی افراد نیز می گردد . این انرژی با دارا بودن انرژی های بیدار کننده ، مقداری از انرژی های درونی فرد راتقویت نموده و به سوی مدارات الکترومغناطیس اطراف بدن ارسال می کند . تبادل این نوع انرژی هاباعث ازبین رفتن انرژی های منفی بدن فرد و جایگزینی باانرژیهای بیدار کننده و بیدار شدن نیروهای درونی می شود (البته به شرط آن که فردنیزدر بالا بردن سطح آگاهی خویش و انجام تمرینات کمک نماید.)
    طریقه استفاده :
    در اتاقی آرام دراز کشیده و یا به حالت چها رزانو نشسته و یک قطعه فیروزه ی نیشابوری را به مدت بیست دقیقه بر روی چشم سوم خویش قراردهید.


    درمان انواع بیماری های معده همچون : زخم ، ورم ، درد و…
    طریقه استفاده :
    مقداری ماسه ی خیس ساحل دریا را به مدت ده دقیقه درآفتاب قرارداده و سپس یک قطعه فیروزه رابر روی ماسه ها بگذارید و پس از پنج دقیقه بلافاصله بر روی چشم سوم و یا بر روی معده ی بیمار قرار دهید . چنانچه آن را بر روی چشم سوم خویش قرار دادید ، می بایستی در ذهن خویش تصور ارسال امواج به معده و بهبودی را انجام دهید. همچنین انرژی های فرد درمانگر نیز بسیار موثر خواهد بود .

    حرکت چا کرای فرد:
    البته این حرکت به آگاهی درونی و آمادگی فرد نیز بستگی دارد
    طریقه استفاده :
    یک قطعه سنگ فیروزه را به مدت بیست دقیقه بر روی چاکرای هفتم خویش قرار دهید . این روش را روزانه یک بار تکرار کنید . پس از مدتی ابتدا چاکرای اول حرکت می نماید . ( توجه داشته باشید که منظور از حرکت چاکرا ، باز شدن کامل آن نیست و ممکن است حتی حرکت آن نیز ماهها به طول بکشد .)

    تثبیت انرژی درمانگر و درمان انواع سر درد ، میگرن ، دردهای عضلانی و استخوانی
    طریقه استفاده :
    یک قطعه سنگ فـیروزه را به مدت ده دقـیقه بر روی چـشم سـوم و یـا چا کرای هفتم خویش قرار دهید . همچنین هنگام انرژی درمانی توسط فرد درمانگر ، علاوه بر قرار دادن یک قطعه سنگ فیروزه بر روی چشم سوم ، دو قطعه سنگ فیروزه نیز باید بر روی مچ دست های بیمار قرار گیرد . توجه داشته باشید که سنگ ها پس از استفاده می بایستی با آب سرد شسته شده و یا برای مدتی در یک لیوان آب سرد قرار گیرد و سپس مدتی نیز در آفتاب باشد تا بتوان جهت افراد دیگر استفاده کرد .

    درمان یبوست

    طریقه استفاده :
    یک قطعه ی سنگ فیروزه را درون ظرف حاوی آب هندوانه ، آب سیب و آب انار ( آلو زرد ) قرار داده و آن را به مدت ده دقیقه در آفتاب بگذارید . سپس از مایع درون ظرف روزانه سه قاشق غذا خوری هنگام صبح ( نا شتا ) میل کنید و تا دو ساعت چیزی نخورید و پس از این مدت صبحانه ی کامل خورده و از مصرف موادی که باعث سردی مزاج می شود نیز اجتناب نما یید . ( چنانچه مقداری خشخاش درون مواد فوق بریزید ، اثر بهتری دارد ؛ اما قبل از مصرف باید آن را صاف کنید .)

    نقطه ی درمان و یا بیداری چشم سوم
    طریقه استفاده :
    یک قطعه فیروزه را به مدت ده دقیقه بر روی خاک باغچه در آفتاب گذاشته و سپس بمدت بیست دقیقه آن را بر روی چشم سوم خویش قرار دهید . این روش می بایستی هر روز به طور متوالی تکرار گردد . چنانچه حتی یک روز فاصله بیفتد ، اثر پنج روز از بین می رود .
    انجام طولانی مدت روش فوق باعث باز شدن نیروی چشم سوم و رویت موجودات ابعاد دیگر و وقایع جهان های مختلف مادی و معنوی خواهد شد . البته انتظار می رود که افراد کمی از این روش طولانی مدت استفاده نمایند .

    توصیه ها:
    نیروهای این سنگ جهت افرادی که دارای مدارات الکترومغناطیس و نیروی مانیه تیزم قوی بوده و حساس می باشند ، مضر بوده و همچنین بر روی اغلب مدیوم های ذهنی تاثیرات منفی بجای می گذارد . گاه نیز ممکن است منجر به بیماری های گوناگون گردد. بنا براین توصیه می شود : چنین افرادی از تماس هر گونه فیروزه با هاله ی خویش اجتناب نمایند . همچنین قرارداشتن افرادحساس در کنار فیروزه به مدت بیش از یک ساعت،باعث عدم تعادل حرکت مدارات بدن شده و آنها را دچار مشکل می سازند .


    هاله ی سنگ فیروزه ی نیشا بو ری : این هاله از نیروها و انرژی های بسیار عظیمی تشکیل شده است. این هاله اغلب به رنگ های : آبی ، زرد ، کرمی ، نارنجی و گاه شیری بوده و با توجه به محیط تغییر رنگ می دهد .
     
  3. پاسخ : خــــــواص ســـــنگ ها در درمان بیماری ها -

    کهربا:

    اثرات شفابخش کهربا شامل:
    -مهارنمودن انرژی های اضافی و خارج کردن انرژی های منفی
    -کسب انرژی های مثبت و ایجاد آرامش


    مهارنمودن انرژی های اضافی و خارج کردن انرژی های منفی

    طریقه استفاده:
    دو قطعه سنگ کهربا( نوعی صمغ) را بر روی مچ دستهای فرد ( بر روی چاکراهای فرعی) به مدت بیست دقیقه قرار دهید تا انرژی های اضافی و منفی خارج گردند. این روش باعث درمان دردهای شدید این نواحی نیز می شود.

    کسب انرژی های مثبت و ایجاد آرامش
    این سنگ دارای نیرویی بسیار ملایم و آرام بخش بوده و جهت کسب انرژی های مثبت و ایجاد آرامش کافیست این سنگ رابه مدت بیست دقیقه بر روی چشم سوم خویش قرار دهید. همچنین نیروی این سنگ جهت درمان تنگی نفس نوزادان بسیار موثر است.
    طریقه استفاده:
    یک قطعه سنگ کهربا را به مدت بیست دقیقه در آفتاب گذاشته و سپس آن را بر روی چشم سوم نوزاد ( 3 روزه الی 3 ماهه) قرار داده و فرد درمانگر ( یا یک فرد معمولی) به مدت ده دقیقه از طریق کف دست راست بر روی سنگ انرژی دهد و پس از انجام این عمل، به نوزاد تنفس مصنوعی بدهد. (چنین فردی باید کاملا" سالم بوده وهیچگونه اعتیاد ( مخصوصا" به سیگار) نداشته باشد و همچنین دهان خود را قبل از تنفس دادن ، ضدعفونی نماید.)
    روش فوق بایستی هردو الی سه روز یک بار تکرار گردد و ادامه آن نیز بستگی به بهبود بیماری دارد.همچنین اعمال فوق جهت نوزاد دختر می بایستی توسط یک خانم و جهت نوزاد پسر باید توسط یک آقا انجام شود چرا که امواج زن و مرد متفاوت بوده و تاثیرات آنها نیز متفاوت است.
    به طور کلی در کف دست های انسان های زمینی ( مخصوصا" کف دست راست) چاکرایی به نام « مرکز خورشدی » وجود دارد که با قرار گرفتن در هاله ی افراد دیگر شروع به فعالیت نموده و انرژی های مثبت و شفادهنده ارسال می نماید. چنانچه این سنگ نیز هنگام انرژی دادن حضور داشته باشد، انرژی های مثبت قوی تری ساطع می نماید.
    بطور کلی قراردادن سنگ کهربا بر روی چشم سوم موجب آزاد گشتن انرژی های آن و باعث آرامش و دریافت انرژی های مثبت می گردد.
     
  4. پاسخ : خــــــواص ســـــنگ ها در درمان بیماری ها -

    خاک خوب و کمی نمناک:


    این نوع خاک جهت درمانهای زیر مفید است:
    -درمان انواع دردهای استخوانی، ماهیچه ای و یا دردهای مزمن و حتی خفیف
    -درمان تسکین انواع دردها و آرامش بخشیدن
    -درمان ورم های بدن
    -سلامتی، طول عمر و حتی زیبایی
    - بهبود انواع بیماریهای پوستی

    درمان انواع دردهای استخوانی ، ماهیچه ای و یا دردهای مزمن
    و حتی خفیف
    طریقه استفاده:
    مقداری از خاک سطح زیرین باغچه را با مقدار کمی آب مخلوط نموده و بر روی محل درد بمالید. پس از 10 دقیقه محل را بشوئید. این روش را با توجه به دستور ذیل روزانه تکرار نمایید:
    جهت تسکین دردهای خفیف و ماهیچه ای:2 بار در روز
    جهت تسکین دردهای مزمن و شدید استخوانی: 3 الی 4 بار در روز

    درمان تسکین انواع دردها و آرامش بخشیدن
    طریقه استفاده:
    جهت تسکین درد: مقداری از خاک نمناک سطح زیرین زمین را الک نموده و سپس آنها را با مقداری ماست و یا شیر مخلوط نموده تا به صورت خمیر (شل) در آید. سپس آنها را بر روی محل درد بمالید. پس از گذشت پانزده دقیقه محل را بشویید. این روش را روزی دوبار قبل از خواب شبانه و پس از بیدار شدن از خواب در صبح تکرار کنید.
    جهت آرامش یافتن: مدتی بر روی خاک نمناک دراز بکشید تا انرژی های آرام بخش آن جذب مدارات اطراف بدن شما گردد.

    به طور کلی خاک لایه بیرونی و یا همان پوسته زمین دارای اثرات مفید و مضر میباشد. امواج و انرژی های مداری سطوح مختلف زمین بر روی اجسام، گیاهان، حیوانات و انسان ها ممکن است اثرات مخرب و یا مفید داشته باشند که بستگی به شرایط خاص آنها دارد. برای مثال: افرادی که به بیماریهای ریوی ( همچون آسم و سرطان ریه) مبتلا هستند، نباید در تماس مستقیم با خاک قرار گیرند چرا که برای آنها مضر است.

    درمان ورم های بدن
    طریقه استفاده:
    مقداری از خاک زیرین سطح باغچه و یا زمین را با مقداری آب میوه مخلوط نموده تا بصورت خمیر در آید. سپس آن را برروی محل ورم قرار دهید و پس از گذشت پانزده دقیقه خمیر را برداشته و به مدت ده دقیقه بر روی زمین زیر نور خورشید دراز کشیده تا نور بر روی محل ورم بتابد. سپس محل را با آب بشوئید. این عمل را حتما" بین ساعات 12 الی 14 انجام دهید.

    هنگامی که خاک در مناطق مرطوب و معتدل باشد و یا در اغلب ماسه های سواحل دریاها، دارای هاله ای می باشد. این هاله انرژی های بسیار عظیم و مثبتی را وارد بدن انسان ها می نماید که جهت سلامتی، طول عمر و حتی زیبایی آنها مفید است.
    توصیه می شود: خاک و یا ماسه های کنار دریا را بر روی بدن خویش بمالید و مدتی بگذارید به همان حالت باشد تا امواج آنها شما را در برابر ابتلاء به بیماریهای مختلف محافظت نمایند. این روش جهت بهبود انواع بیماریهای پوستی نیز مفید است.
    این هاله اغلب به رنگ های سرد مانند: سبز،آبی،بنفش و مشتقات این رنگ ها می باشد. همچنین این هاله در کنار دریا فیروزه ای بوده که یکی از رنگ های فوق العاده شفابخش است
     
  5. پاسخ : خــــــواص ســـــنگ ها در درمان بیماری ها -

    سنگ مرمر :


    این نوع سنگ دارای انرژی های بسیار قوی است که جهت درمانهای زیر مفید است:
    -درمان بیماری های کلیوی و کبدی و از بین بردن رسوبات درون آنها (بجز سنگ ها )
    -آرامش بخشیدن و درمان استرس ، اضطراب و بیماری های عصبی و روحی و روانی
    -تحریک نمـودن نیروهای درونی ، پیشرفت فرد و باز شدن برخی چا کرا ها
    -آرامش بخشیدن

    درمان بیماری های کلیوی و کبدی و از بین بردن رسوبات درون آنها (بجز سنگ ها )
    طریقه استفاده :
    یک تکه سنگ مرمر طبیعی (برش نخورده) کوچک را درون ظرفی که قبلا مقداری آب و تعدادی برگ درخت توت داخل آن ریخته اید ، گذاشته و به مدت ده دقیقه زیر نور خورشید قرار دهید . سپس سنگ را بر روی کبد و یا کلیه و دو عدد از برگ ها را نیز برروی چشم سوم خویش به مدت پانزده دقیقه قرار داده و پس از آن سنگ را درون یک لیوان آب سرد بگذارید . این روش را روزی یک بار تکرار کنید . چنانچه آب درون لیوان گرم و یا ولرم گشت ، معلوم می شود که انرژی ها ی منفی را جذب نموده و اگر سرد باقی ماند ، دلیل بر عدم جذب انرژی منفی می باشد . این سنگ بسیار حساس است و خیلی سریع انرژی های منفی اطراف را جذب می کند بنا بر این باید آن را همیشه درون آب و در آفتاب بگذارید تا انرژی های منفی خارج گشته و از انرژی های مثبت شارژ شود و جهت درمان در دفعات بعد مورد استفاده قرار گیرد .
    چنانچه دو بار آب لیوان هنگام قرار گرفتن سنگ درون آن گرم شود ، عمل انرژی درمانی بخوبی انجام شده است . عمل انرژی درمانی پس از این مرحله می بایستی قطع گردد .

    آرامش بخشیدن و درمان استرس ، اضطراب و بیماری های عصبی و روحی و روانی
    طریقه استفاده :
    ابتدا فرد انرژی درمان می بایست یک قطعه سنگ مرمر را بر روی چشم سوم بیمار قرار داده و به او انرژی دهد . سپس سنگ را درون یک لیوان آب سرد به مدت ده دقیقه بگذارد و پس از آن آب را دور ریخته و سنگ را دوباره بر روی چشم سوم بیمار قرار دهد و از طریق پا های او انرژی دهد . مدت انرژی دوم نباید بیشتر از پنج دقیقه باشد . چرا که پس از این مدت انرژی های منفی درون سنگ آزاد شده و وارد بدن بیمار می شود . ( توجه داشته باشید که سنگ مرمر مورد استفاده حتما باید همیشه درون آب و در آفتاب باشد تا انرژی های مفید ساطع کند .)


    تحریک نمـودن نیروهای درونی ، پیشرفت فرد و باز شدن برخی چا کرا ها
    طریقه استفاده :
    در اتاقی نیمه تاریک و آرام به حالت لوتوس ( چهار زانو ) بمدت ده دقیقه بنشینید و در این مدت یک قطعه سنگ مرمر کوچک را که در آب بوده ، بر روی چشم سوم خویش قرار دهید . هنگامی که احساس تکان خوردن و چرخش کردید ، بدانید که نیروهای درونی شما شروع به حرکت نموده و چاکراهای شما نیز در حال باز شدن هستند . این روش را فقط روزی یک بار تکـرار نموده و بیش از پنج بار انجام ندهـید ؛ چـرا که انجام بیشتر آن صـلاح نمی باشد .

    آرامش بخشیدن
    طریقه استفاده:
    باقراردادن یک قطعه سنگ مرمر کوچک بر روی چشم سوم ،نیروی موجود در آن آزادگشته و جهت آرامش بخشیدن مفید است . (توجه داشته باشید که سنگ باید حتما قبلا در آب قرار داشته وبلافاصله مورد استفاده قرار گیرد.)


    توصیه ها:
    -افراد مبتلا به میگرن ، تیک های عصبی و اختلالات مغزی باید از تماس با سنگ مرمر اجتناب نمایند ؛ چرا که بیماری آنها تشدید و گاه نیز تثبیت می گردد . هنگامی که یک بیماری در فرد تثبیت شود ، بیماری به سختی بهبود می یابد و گاه نیز هرگز بهبودی حاصل نمی شود.
    -کودکان زیر 5 سال از تماس با سنگ مرمر (مخصوصا خیس ) اجتناب کنند.


    نکته:
    هنگامی که سنگ مرمر از درون آب بیرون آورده می شود ، نوعی انرژِی ترکیبی در آن بوجود می آید که هر چه مدت زمان بیرون ماندن سنگ بیشتر شود ، این انرژی شدید تر گردیده و استفاده از آن باعث از هم گسیختگی انرژی ها و نیروهای درونی افراد می شود . بنابر این از نیرو های مثبت سنگ باید بلا فاصله پس از خارج نمو دن از آب استفاده شود .


    هاله سنگ مرمر : این هاله به صورت آتشین است و دائما اشعه هایی ساطع می کند . این نوع هاله موجی و کوتاه ، اغلب به رنگ های گرم : مانند قرمز ، نارنجی ، صورتی ، زرد و گاه کرمی می باشد .
     
  6. پاسخ : خــــــواص ســـــنگ ها در درمان بیماری ها -

    مرواريد


    مروارید دارای نیروهای مفید زیادی است منجمله:
    -درمان بیماری های گواتر و غده های چربی
    -درمان سرماخوردگی و خارش درونی پوست

    درمان بیماری های گواتر و غده های چربی
    طریقه استفاده:
    مروارید جهت بیماری های گواتر و غده های چربی مفید است ؛ اما استفاده از این روش ممکن است به زمان بسیار طولانی نیاز داشته باشد . توصیه می شود : یک قطعه مروارید صیقل داده نشده را همیشه بر روی چاکرای پنجم خویش قرار دهید .

    درمان سرماخوردگی و خارش درونی پوست
    طریقه استفاده:
    جهت درمان سرماخوردگی: یک قطعه مروارید را بشویید و داخل یک عدد ظرف چینی حاوی مقداری آب لیمو ترش و با آب هندوانه قرار داده و پس از ده دقیقه مروارید را برداشته و از آب میوه یک استکان بنوشید. چنانچه این روش را هر روز بین ساعت 2 – 3 بعد از ظهر انجام دهید بسیار مفید است. همچنین هر روز از آب میوه تازه استفاده کنید.
    جهت درمان خارش درونی پوست: مقداری آب ماست و کمی پودر سدر را مخلوط نموده و یک قطعه مروارید را که به مدت 10 دقیقه زیر نور آفتاب قرار داشته، داخل آن قرار دهید. پس از گذشت ده دقیقه، مروارید را برداشته و مواد را بر روی محل خارش بمالید و پس از 15 دقیقه بشوئید.
    توجه داشته باشید که این مواد به قسمت های دیگر پوست برخورد نکند چرا که ممکن است باعث خارش در آن نواحی گردد. همچنین بهتر است این مواد را با یک وسیله دیگر ( بجز دست) بر روی محل خارش بمالید.

    نکته:
    -مروارید دارای نیروی پرقدرت است که دارای حرکتی ملایم و آرام بخش است؛ اما به علت ممانعت مدارات درونی بدن از آزاد گشتن آن، قابل استفاده نیست.
    -اغلب انرژی های اصلی که شکل حرکت اصیل خویش را حفظ نموده اند، در حوزه جهان مادی آزاد نمی شوند. چنانچه این انرژی را بتوانید در جهان مادی آزاد کنید، انرژی های مثبت فوق العاده زیادی کسب خواهید نمود که هیچگاه از حوزه مدارات بدن شما خارج نمی شوند و شما را در برابر ابتلاء به بیماریهای مختلف و حتی مرگ محافظت می نمایند.
    -بیشتر نیروها و انرژی های مروارید، لقب نیرو را دریافت نموده اند چرا که اغلب فاقد انرژی های درمانی فوق العاده می باشند.
     
  7. پاسخ : خــــــواص ســـــنگ ها در درمان بیماری ها -

    بلور نمک :


    این سنگ دارای انرژی های بسیاری است که جهت درمان های زیر مفید است:
    -درمان انواع درد ها همچون پا ،زانو ،مچ ، دست ، کمر درد که همراه با ورم و یا کبودی هستند
    -درمان بیماری های ریوی ، آسم و سرفه
    -انرژی زا و یا شفا بخش نمودن گیاهان و سنگ ها
    -ایجاد آرامش در افراد و کاهش استرس ، اضطراب و عصبانیت مفید

    درمان انواع درد ها همچون پا ،زانو ،مچ ، دست ، کمر درد که همراه با ورم و یا کبودی هستند
    طریقه استفاده :
    مقداری بلور نمک را بر روی تعدادی برگ آلو به مدت ده دقیقه قرار دهید تا انرژی های مثبت و شفا بخش برگ ها نیز جذب شده وسپس بلور های نمک را بر روی محل درد به مدت بیست دقیقه بگذارید . در این مدت باید زیر نور آفتاب درازبکشید . این روش را روزی یک بار در هنگام ظهر تکرار کنید .
    توجه داشته باشید که بلور نمک بسیار حساس است و خیلی سریع انرژی های منفی محیط اطراف خویش را جذب می نماید . بنابراین می بایستی آنها را به دور از امواج منفی نگهداری نمایید . بلور نمک امواج منفی را از فاصله ی 5 متری حتی با وجود مانع جذب می کند . بهتر است همیشه قبل و بعد از استفاده از بلور های نمک ، آنها را مدتی زیر نور آفتاب قرار دهید تا امواج منفی خارج شوند .

    درمان بیماری های ریوی ، آسم و سرفه
    طریقه استفاده :
    مقدار بلور نمک را به مدت ده دقیقه زیر نور آفتاب داغ بگذارید . همچنین مقداری اسفنج را نیز به مدت پنج دقیقه در آفتاب قرار داده و سپس بلور نمک را بر روی اسفنج گذاشته و آنها را درون ظرفی که تعدادی از برگ های درختان : انجیر ، زردآلو ، شاه توت ، توت و مو قبلا در آن نهاده شده ، به مدت پنج دقیقه قرار دهید . سپس بلور نمک را بر روی چاکرای پنجم ( گلو ) به مدت ده دقیقه بگذارید . اکنون بلور نمک را دو باره داخل آن ظرف گذاشته و آنها را به مدت ده دقیقه در آفتاب قرار دهید . سپس بلور نمک را به مدت سه دقیقه داخل یک لیوان آب گذاشته و پس از آن بلور نمک را بر داشته و آب را میل کنید . توجه داشته باشید که تا دو ساعت نباید هیچ چیزی ( حتی آب ) بخورید این روش را روزی یک بار تکرار نموده و هرگز از بلور نمک مخصوص فرد دیگر استفاده نکنید . چرا که مدارات مغناطیسی اطراف بدن انسان ها با یکدیگر متفاوت بوده و مقداری از انرژی های منفی بیمار ممکن است به فرد دیگر انتقال یابد . بنا بر این هر فردی می با یست یک تکه بلور نمک مخصوص به خود داشته با شد .

    انرژی زا و یا شفا بخش نمودن گیاهان و سنگ ها
    طریقه استفاده :
    چنانچه یک قطعه بلور نمک را به مدت ده دقیقه در آفتاب گذاشته و سپس به مدت یک ساعت در کنار گیاه ، میوه و یا یک قطعه سنگ قرار دهید ، انرژی های مثبت و مفید موجود در بلورنمک به آن منتقل می گردد .
    توجه داشته باشید که قرار گرفتن بلور نمک در کنار میوه هایی همچون : سیب ، موز و هندوانه ، مقدار انرژی موجی آنها را تقویت می نماید . چنانچه مقداری از آن میوه را میل کنید ، علاوه بر کسب انرژی های مثبت و انرژی زا بودن ، با قرار دادن مقدار کمی از آن میوه بر روی چشم سوم خویش ، انرژی آن را نیز کاملا احساس خواهید نمود . این انرژی که از بلور نمک دریافت می شود ، فقط به مدت یک ساعت در میوه و یا جسم باقی می ماند و سپس نابود می شود .

    ایجاد آرامش در افراد و کاهش استرس ، اضطراب و عصبا نیت
    طریقه استفاده:
    کا فیست یک قطعه بلور نمک را به مدت ده دقیقه بر روی چشم سوم خو یش قرار دهید .

    هاله نمک: نمک دارای هاله ای به صورت موجی بوده و دارای حدود 30 سانتی متر ارتفاع است که به رنگ های سرد مانند : سبز ، آبی ، یشمی ، فیروزه ای ، لا جوردی ، بنفش ، نیلی و ... می باشد .


    تو صیه ها :
    -بهتر است خانم های باردار قبل از سه ماهگی به هیچ عنوان بلور نمک را لمس نکنند .
    -بلور نمک باید فقط بر روی خاک قرار داشته و با اجسام دیگر و گیاهان حداقل 5 متر فاصله داشته باشد .
     
  8. پاسخ : خــــــواص ســـــنگ ها در درمان بیماری ها -

    ریزه های شن:


    ریزه های شن از نیروها و انرژی های بسیار زیاد تشکیل شده است .
    داخل شن هایی که دارای دانه های ریز میباشند، انرژی شفابخشی وجود دارد که جهت درمان انواع دردهای ماهیچه ای و استخوانی مفید است.
    طریقه استفاده:
    مقداری شن ریز و خشک را به مدت پنج دقیقه زیرنور آفتاب قرار دهید تا نیروی آنها آزاد گردد. سپس آنها را بر روی محل درد بگذارید.

    نکته :
    انرژی ها می توانند توسط نیروهای اطراف و یا انرژی های درونی جسم،گیاه و ... مقدار کمبود انرژی خویش را جبران نمایند. برای مثال: هنگامی که شن با آب مخلوط می شود انرژی های آنها باهم ترکیب گشته و زمانی که آنها خشک میشوند انرژی فوق العاده ای را بوجود می آورند.

    توصیه ها:
    توصیه می شود از تماس نوزادان زیر 5 ماه با شن ها اکیدا" جلوگیری نمایید.
     
  9. پاسخ : خــــــواص ســـــنگ ها در درمان بیماری ها -

    یاقوت:

    یاقوت دارای انرژی فوق العاده و شفابخش بسیاری است که به برخی موارد آن اشاره می کنیم:
    -درمان بیماریهای معده و کبد( بجز رسوب سنگ
    -آرامش بخشیدن به افراد و آرام نمودن بیماران عصبی و روانی
    -درمان انواع سردرد

    درمان بیماریهای معده و کبد( بجز رسوب سنگ)
    طریقه استفاده:
    یک قطعه یاقوت قرمز و سبز را داخل یک عدد ظرف بلورین حاوی مقداری محلول آب ، شیرگوسفند و یا بز، برگ درخت آلو و کمی عسل قرار داده و به مدت ده دقیقه در آفتاب ظهر بگذارید. سپس بیماران کبدی، روزی سه قاشق غذا خوری از این مواد قبل از صبحانه، ناهار و شام میل نموده و تا 15 دقیقه چیزی نخورند. همچنین بیماران معدی نیز روزی شش قاشق از این مواد به روش فوق مصرف نمایند. یعنی هربا دو قاشق غذاخوری قبل از هر وعده غذای روزانه استفاده شود.
    توصیه می شود بیماران مبتلا به امراض پوستی شدید، از مواد فوق مصرف نکنند.


    آرامش بخشیدن به افراد و آرام نمودن بیماران عصبی و روانی
    طریق استفاده:
    جهت آرامش یافتن:یک قطعه سنگ یاقوت را بر روی چشم سوم خویش قرار داده و در مکانی آرام دراز بکشید.

    جهت درمان اختلالات روانی و عصبی:فرد درمانگر می بایستی بیمار را به حالت هیپنوز رسانده و سپس یک قطعه سنگ یاقوت سبز را بر روی چشم سوم او قرار داده و علاوه بر انرژی دادن، تلقینات مثبت و فرامین بهبودی نیز بیان شود.( البته انجام این روش به زمان زیاد نیاز دارد و هرگز نباید جهت بیمار روانی و عصبی شدید و قلبی بکار رود.)
    به طور کلی در حالت هیپنوز، جسم اثیری فرد در حالت آزادتری قرار داشته و باعث آزاد نمودن نیروی شفابخش به شکل موثرتر می شود.

    درمان انواع سردرد
    طریقه استفاده:
    يک قطعه یاقوت را به مدت یک ساعت درون مقداری آب ولرم قرار داده و سپس آن را به مدت بیست دقیقه در آفتاب و پس از آن به مدت ده قیقه بر روی چشم سوم خویش بگذارید. همچنین فرد باید در این مدت در مکانی آرام دراز بکشد تا امواج و انرژی های شفابخش وارد مدارات مغناطیسی اطراف بدن گردند.
     
  10. پاسخ : خــــــواص ســـــنگ ها در درمان بیماری ها -

    یشم سبز:


    انرژی های نهفته در این سنگ دارای فواید زیر میباشد:
    -درمان بیماریهای کبد و روده ای و همچنین امراض پوستی منشاء گرفته از اختلالات آنها
    -درمان سردرهای مزمن، میگرن و همچنین جهت کنترل نمودن نیروهای درون و پیشبرد آنها در مسیر صحیح
    -آرامش بخشیدن به افراد مبتلا به استرس
    -
    درمان بیماریهای کبد و روده ای و همچنین امراض پوستی منشاء گرفته از اختلالات آنها
    طریقه استفاده:
    یک قطعه سنگ یشم سبز را به مدت بیست دقیقه داخل مقداری محلول آب میوه های مختلف ( بجز گلابی و کیوی) قرار داده و پس از برداشتن سنگ( سنگ را بلافاصله درون مقداری آب بگذارید تا انرژی های از دست رفته آن شارژ گشته و جهت دفعات بعد قابل استفاده باشد)، روزی دو الی سه بار و هر دفعه دو قاشق از این آب میوه انرژی دار میل کنید. توجه داشته باشید که اولین مصرف این دارو در هر روز بصورن ناشتا و قبل از ساعت 9 باشد و تا سی دقیقه پس از میل نمودن آن هیچ چیز نخورید.
    همچنین بهتر است وعده دوم مصرف دارو قبل از غروب خورشید بوده و هر روز بصورت تازه تهیه شود چرا که امواج شفابخش آن فقط برای یک روز باقی می ماند. گاه نیز با توجه به نوع یشم ، فقط به مدت 10 الی 12 ساعت قبال استفاده می باشد.

    درمان سردرهای مزمن، میگرن و همچنین جهت کنترل نمودن نیروهای درون و پیشبرد آنها در مسیر صحیح.
    طریقه استفاده:
    جهت درمان سردرد و میگرن: یک قطعه سنگ یشم سبز را به مدت سه دقیقه در آفتاب گذاشته و سپس آن را به مدت پانزده دقیقه بر روی چشم سوم ( چاکرای ششم) خویش قرار داده و دراز بکشید و آرام باشید. پس از برداشتن سنگ نیز به مدت پنج دقیقه در همان حالت باقی مانده و یا حتی بخوابید. بهتر است این روش را قبل از خواب نیمروز و یا شبانه بکار ببرید.
    جهت کنترل نیروهای درون: یک قطعه سنگ یشم سبز را خیس نموده و فقط به مدت ده دقیقه بر روی چشم سوم خویش قرار دهید. بهتر است محل چشم سوم را نیز خیس نمایید.

    آرامش بخشیدن به افراد مبتلا به استرس
    طریقه استفاده:
    مقدار مدارات این انرژی در سنگ یشم بسیار زیاد بوده و حرکت ملایم آن باعث آرامش زیاد در افراد می شود. اگر این سنگ را بر روی چاکراهای 4 و 5 قرار دهید، باعث آرامش بخشیدن به افراد مبتلا به استرس،اضطراب و اختلالات عصبی می شود.

    توصیه ها:
    -امواج این سنگ برای بیماران مبتلا به تالاسمی و هپاتیت مضر بوده و قرار گرفتن این سنگ در حوزه مغناطیسی بدن آنها، موجب جذب امواج منفی سنگ و تثبیت بیماری می گردد.
    -یشم سبز دارای هاله ی بلند و ساده و بدون نیروی موجی می باشد که جهت آرامش مدارات مغناطیسی بدن انسانها مناسب نمی باشد چرا که رنگ آن باعث اختلال در مدارات بدن آنها می شود.
    -چنانچه این سنگ در کنار سنگ عین الشمس ( مخصوصا" در آفتاب) به مدت یک الی دو ساعت قرار بگیرد، هاله آن به شدت قوی گشته و جهت افرادی که مدارات مغناطیسی ضعیف و سبک دارند بسیار خطرناک است.