1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بهترین ساعت‌ هوشمند و دستبند‌های هوشمند پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

شروع موضوع توسط asbesefid ‏10/11/22 در انجمن سخت افزار

  1. کاربر حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏31/10/22
    ارسال ها:
    1,037
    تشکر شده:
    3,457
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    ابزارهای پوشیدنی از جمله فناوری‌های جذابی هستند که بسیاری از کاربران برای خرید آن‌ها اطلاعات کافی ندارند. این‌بار به سراغ بهترین ساعت هوشمند و بهترین دستبند هوشمند رفته تا در رده‌های مختلف قیمتی، بهترین مدل‌های بازار را به شما معرفی کند.

    همانطور که می‌دانید با پیشرفت روز افزون تکنولوژی هم‌اکنون گجت‌های هوشمند و قطعات الکترونیکی جزء جدایی‌ناپذیر زندگی بشر شده‌اند و هر روز با مدل‌های جدید و انواع بیشتری از این وسایل هوشمند آشنا می‌شویم. یکی از این گجت‌های هوشمند که در سال‌های اخیر مورد توجه کاربران قرار گرفته، ساعت هوشمند یا اسمارت واچ و همچنین دستبند هوشمند یا اسمارت بند است که با قابلیت‌های کاربردی و بسیار خود کاربران زیادی را جذب خود کرده‌اند.

    راهنمای خرید ساعت هوشمند شهر سخت افزار به شما کاربران عزیز کمک می‌کند بهترین اسمارت واچ و بهترین دستبند هوشمند بازار را با توجه به کاربرد و بودجه‌ی خود انتخاب و خریداری کنید. اما ابتدا با مفهوم اسمارت واچ، تفاوت آن با مچ بند هوشمند و نکات مهم برای خرید بهترین اسمارت واچ آشنا می‌شویم.

    فهرست مطالب این راهنمای خرید:

    - اسمارت واچ چیست؟
    - سوالات متداول در مورد ساعت و دستبند هوشمند
    - بهترین دستبند های هوشمند بازار
    - بهترین ساعت های هوشمند زیر 2 میلیون تومان
    - بهترین ساعت های هوشمند بین 2 تا 5 میلیون تومان
    - بهترین ساعت های هوشمند بین 5 تا 10 میلیون تومان
    - بهترین ساعت های هوشمند بالای 10 میلیون تومان

    تکنولوژی بلوتوث برای اتصال به گوشی موبایل و هدفون بی‌سیم، ارسال و دریافت پیامک، پاسخ به تماس‌های دریافتی، مکان‌یابی با GPS و پخش موسیقی اشاره کرد. افزون بر این قابلیت‌ها، اکثر اسمارت واچ ها از ویژگی‌های سلامتی و ورزشی بسیاری نیز برخوردارند. برای مثال برخی از بهترین ساعت های هوشمند از سنسورهای سنجش ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و کنترل دمای بدن بهره‌مند هستند و به همین دلیل براحتی می‌توانند سلامتی کاربر را تحت نظر داشته باشند.

    [​IMG]

    این قابلیت‌ها در بهترین مچ بند هوشمند هم یافت می‌شود، اما اصولاً دستبندهای هوشمند نمایشگرهای کوچک‌تری دارند و از ویژگی‌های کمتری نسبت به ساعت‌های هوشمند بهره‌مند هستند، از سوی دیگر مچ بند های هوشمند بسیار ارزان‌تر از اسمارت واچ‌ها هستند و خرید آن‌ها صدمه‌ی اقتصادی شدیدی به کاربر نمی‌زند.

    در کنار تمام این ویژگی‌ها، برخی از بهترین اسمارت واچ ها دارای حالت‌های مختلفی هستند که برای ورزش‌های خاص مانند پیاده‌روی، شنا، دو و حتی بدن‌سازی طراحی شده است. همچنین اکثر این محصولات در مقابل نفوذ آب و گردوغبار هم مقاوم هستند و در نتیجه ساعت‌های هوشمند و دستبندهای هوشمند می‌توانند گزینه‌ی بسیار خوبی برای ورزشکاران باشند.

    [paste:font size="5"]ساعت های هوشمند به صورت مشخص برای آقایان یا خانم‌ها طراحی نمی‌شوند و بانوان می‌توانند بهترین ساعت هوشمند را با توجه به طراحی، رنگ‌بندی و قابلیت‌های مد نظر خود انتخاب و خریداری کنند.

    بهترین مچ بند هوشمند ورزشی کدام مدل است؟

    مچ بندهای هوشمند نیز مانند موبایل‌ها و اسمارت‌واچ‌ها توسط شرکت‌های بسیاری تولید و عرضه می‌شود و به همین دلیل هر روز مدلی جدیدتر و بهتر از نسخه‌های قبلی وارد بازار می‌شود، از این رو نمی‌توان به صورت دقیق مشخص کرد که هم‌اکنون بهترین مچ بند هوشمند یا بهترین دستبند هوشمند بازار کدام است. با این وجود در حال حاضر مچ بند هوشمند Galaxy Fit 2 سامسونگ گزینه‌ای بسیار عالی برای ورزشکاران است.

    5. بهترین ساعت هوشمند 2022 کدام است؟
    پاسخ این سوال بسیار سلیقه‌ای است و کاربران می‌توانند بین پرچمداران برندهای بزرگی مانند اپل، سامسونگ و شیائومی یکی را به دلخواه انتخاب کنند. با این وجود پیشنهاد می‌شود قبل از خرید، به مقایسه‌ها و بررسی‌های انجام گرفته توسط وب‌سایت‌های معتبر تکنولوژی هم سری بزنید.

    همچنین اگر فروش و محبوبیت ساعت هوشمند را معیار قرار دهید، در حال حاضر پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند در جهان اپل واچ ها هستند که از نظر بسیاری جدیدترین آن‌ها بهترین اسمارت واچ شناخته می‌شود.

    [​IMG]

    6. بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان کدام است؟
    در حال حاضر ساعت هوشمند Amazfit Bip Lite شیائومی در بین محصولات حاضر در محدوده قیمتی «زیر 1 میلیون تومان» راهنمای خرید ساعت هوشمند بهترین گزینه است.

    7. ساعت‌های هوشمند سامسونگ بهتر هستند یا اپل؟
    همانطور که گفته شد انتخاب بهترین ساعت هوشمند تا حد زیادی به سلیقه و بودجه‌ی کاربر وابسته است. اگر از اکوسیستم اندروید و محصولات سامسونگ استفاده می‌کنید احتمالاً با ساعت‌های گلکسی واچ راحت‌تر خواهید بود، اما اگر از اکوسیستم اپل و آیفون و آیپدهای این کمپانی استفاده می‌کنید، اپل واچ گزینه‌ی بهتری است.

    8. اپل واچ سری ۶ بهتر است یا اپل واچ SE؟
    با در نظر گرفتن مقایسه‌ها و بررسی‌های انجام شده روی ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE می‌توان گفت ساعت Apple Watch SE به دلیل قیمت بسیار ارزان‌تر و قابلیت‌های تقریباً یکسان ارزش خرید بالاتری نسبت به Apple Watch Series 6 دارد.

    [​IMG]



    اکنون به سراغ معرفی بهترین دستبند هوشمند و بهترین اسمارت واچ بازار، از قیمت‌های پایین به بالا می‌رویم:

    نمایشگر 0.95 اینچی امولد (AMOLED) لمسی با رزولوشن 120 x 240 پیکسل و عمق رنگ 24 بیت بهره می‌برد که در قالب پلی کربناتی ساعت قرار گرفته است. این محصول همچنین دارای 512 کیلوبایت حافظه رم و 16 مگابایت حافظه داخلی بوده که برای یک دستبند هوشمند کافی است.

    دستبند هوشمند Mi Band 4 Global به یک باتری 135 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و با توجه به مصرف انرژی بسیار پایین آن می‌تواند تا 20 روز بدون نیاز به شارژ مجدد کاربر را همراهی کند.

    نکات مثبت:

    • قیمت مناسب
    • عمر باتری عالی
    • سنسور ضربان قلب
    • دارای استاندارد 5ATM
    • مجهز به فناوری‌های بلوتوث 5 و NFC
    نکات منفی:

    • صفحه نمایش بسیار کوچک
    دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 5 Global
    قیمت: حدود 800,000 تومان

    [​IMG]

    مانند انتخاب متعدد برای بهترین ساعت هوشمند در بازار ایران دستبندهای هوشمند شیائومی از پرفروش‌ترین گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شوند و با توجه قابلیت‌های بسیار و قیمت نسبتاً ارزان این قضیه کاملاً قابل انتظار است. دستبند شیائومی Mi Band 5 Global در سال 2020 معرفی شد و نسبت به نسخه‌ی قبل در بخش‌های مختلف بهبود یافته است. این دستبند هوشمند دارای یک نمایشگر 1.1 اینچی امولد (AMOLED) است که از نسخه‌ی قبلی مقداری بزرگتر است.

    این محصول نیز مانند می بند 4 دارای قابلیت‌هایی مانند حسگر شتاب سنج، نظارت بر ضربان قلب، فشارسنج و ژیروسکوپ است، اما بر خلاف نسخه‌ی قبلی در دستبند می بند 5 شیائومی 11 حالت ورزشی جدید اضافه شده و در نتیجه این محصول برای ورزشکاران گزینه‌ای ایده است. دستبند Mi Band 5 شیائومی همچنین با فناوری رهگیری خواب انسان می‌تواند زمان و نحوه‌ی خواب کاربر را تحلیل کند.

    نکات مثبت:

    • قیمت منصفانه
    • عمر باتری نسبتاً خوب
    • پایشگر خواب کاربر
    • دارای استاندارد 5ATM
    • مجهز به بلوتوث 5 و NFC
    نکات منفی:

    • صفحه نمایش کوچک
    دستبند هوشمند آنر Band 6 NFC
    قیمت: حدود 930,000 تومان

    [​IMG]

    شرکت آنر نیز مانند شیائومی و هواوی در حوزه‌ی گجت‌های هوشمند عملکرد خوبی در سال‌های اخیر داشته و توانسته محصولات محبوبی را تولید کند که یکی از آن‌ها دستبند Band 6 NFC است. این دستبند دارای یک نمایشگر 1.48 اینچی امولد (AMOLED) با رزولوشن 194 x 368 پیکسل است و به همین دلیل می‌توان گفت Band 6 NFC آنر در اصل گجتی بین دستبند و ساعت هوشمند است.

    از قابلیت‌های مهم این دستبند هوشمند خوب می‌توان به سنسور سنجش اکسیژن خون SpO2، حسگر سنجش فشار خون TruSeenM 4.0 و همچنین رهگیری خواب کاربر TruSleepM اشاره کرد. دستبند هوشمند بند 6 ان اف سی آنر می‌تواند 10 نوع فعالیت ورزشی را بررسی کند و همچنین 6 نوع ورزش از جمله دو، تردمیل و پیاده روی را به صورت خودکار تشخیص داده و اطلاعات کاربر را ثبت کند.

    در کنار تمام این قابلیت‌ها، دستبند Band 6 NFC دارای یک باتری 180 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند در حالت استندبای تا 14 روز کاربر را همکاری کند، اما با افزایش استفاده عمر باتری این دستبند هوشمند به دلیل نمایشگر بزرگ آن کمتر خواهد شد. در این محدوده قیمتی دستبند هوشمند Mi Band 6 Global شیائومی هم محصول بسیار کاربردی با قابلیت‌های مشابه است.

    نکات مثبت:

    • قیمت نسبتاً منصفانه
    • صفحه نمایش OLED
    • عمر باتری خوب
    • دارای استاندارد 5ATM
    • سنسور اکسیژن خون SpO2
    دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 7 Global
    قیمت: حدود 1,250,000 تومان

    [​IMG]

    در این محدوده قیمتی پیشنهاد بهترین مچ بند هوشمند شهر سخت افزار یکی دیگر از محصولات جذاب و خوش‌قیمت شیائومی است. دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 7 Global یکی از ارزان ترین و بهترین دستبندهای هوشمند موجود در بازار است که قابلیت‌های بسیاری از قبیل سنسور شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور ضربان قلب و همچنین سنسور مجاورت پشتیبانی می‌کند.

    دستبند می بند 7 شیائومی از یک نمایشگر 1.62 اینچی امولد (AMOLED) لمسی با رزولوشن 192 x 490 پیکسل بهره می‌برد که در طراحی بیضی‌شکل دستبند قرار گرفته است. این مچ بند هوشمند از تمامی گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید 5 و بالاتر و همچنین آیفون‌های مجهز به سیستم عامل iOS 10 و بالاتر پشتیبانی می‌کند.

    دستبند هوشمند Mi Band 7 Global به یک باتری 180 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری مجهز است و با توجه به مصرف انرژی بسیار پایین آن می‌تواند تا 15 روز بدون نیاز به شارژ مجدد کاربر را همراهی کند.

    نکات مثبت:

    • قیمت مناسب
    • عمر باتری عالی
    • سنسور ضربان قلب
    • دارای استاندارد 5ATM
    • مجهز به فناوری‌های بلوتوث 5 و NFC
    نکات منفی:

    • صفحه نمایش بسیار کوچک
    مچ بند هوشمند سامسونگ Galaxy Fit 2
    قیمت: حدود 1,550,000 تومان

    [​IMG]

    شرکت سامسونگ در عرصه‌ی مچ بندهای هوشمند و ساعت هوشمند هم حضور فعالی دارد و تعدادی از بهترین دست بندهای هوشمند موجود در بازار جهانی را تولید می‌کند. قیمت مچ بند هوشمند Galaxy Fit 2 بسیار مناسب بوده و این محصول به لطف قابلیت‌های بسیاری مانند ژیروسکوپ (Gyro)، شتاب‌سنج (Accelerometer) و شمارشگر ضربان قلب کاربران بسیار را جلب خود کرده است.
    دستبند هوشمند گلکسی فیت 2 دارای یک نمایشگر 1.1 اینچی امولد (AMOLED) با رزولوشن 294 x 126 پیکسل و باتری 159 میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند بدون نیاز به شارژ مجدد بین 15 تا 21 روز کاربر را همراهی کند. با در نظر گرفتن جمیع موارد باید گفت بهترین دستبند هوشمند و بهترین مچ بند ورزشی معرفی شده در لیست این ماه، گلکسی واچ فیت 2 سامسونگ است.
    نکات مثبت:

    • صفحه نمایش OLED
    • دارای استاندارد IP68
    • عمر باتری عالی
    • فناوری بلوتوث 5.1 و GPS
    نکات منفی:

    • نمایشگر نسبتاً کوچک
    • قیمت بالا
    مچ بند های هوشمند حالا نوبت آن است که راهنمای خرید ساعت هوشمند را با معرفی بهترین اسمارت واچ های بازار ایران پی بگیریم. همانطور که احتمالاً مطلع هستید، برند هایلو (Haylou) نیز مانند ردمی و پوکو یکی از زیربرندهای شیائومی است و محصولات اقتصادی و پرکاربردی را تولید و عرضه می‌کند. ساعت هوشمند Haylou Solar LS05 یکی از اقتصادی‌ترین گزینه‌های بازار ایران است که به لطف طراحی جذاب و کارایی بالای خود کاربران بسیار را جذب کرده است.

    این ساعت هوشمند 45.3 میلی‌متری است و از جنس استیل باکیفیت ساخته شده است. ساعت هایلو سولار LS05 دارای یک نمایشگر 1.28 اینچی TFT LCD است و به لطف باتری 340 میلی‌آمپر ساعتی خود می‌تواند تا 15 روز با استفاده خوب و 30 روز در حالت استندبای بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. این ساعت دارای سنسور سنجش ضربان قلب و حالت‌های مختلف ورزشی است.

    ساعت هوشمند Haylou Solar LS05 همچنین می‌تواند کیفیت خواب شما را ردیابی کرده و در برخی از تمرینات تنفسی به شما کمک کند. این ساعت هوشمند با اپلیکیشن اختصاصی Haylou Fit که در انواع اپ استورها یافت می‌شود، کار می‌کند و برای جفت‌سازی گوشی خود با آن به نصب این نرم افزار نیاز دارید.

    نکات مثبت:

    • قیمت اقتصادی و ارزان
    • صفحه نمایش خوب
    • استاندارد IP68
    • عمر باتری عالی
    • دارای بلوتوث 5.0
    نکات منفی:

    • نرم افزار Haylou Fit گاهاً با مشکلاتی همراه است
    ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip Lite
    قیمت: حدود 975,000 تومان

    [​IMG]

    برند Amazfit هم مانند دیگر مارک‌های گفته شده یکی از تولیدکنندگان ساعت و دستبند هوشمند و از زیربرندهای شیائومی است. ساعت هوشمند Amazfit Bip Lite در حال حاضر یکی از اقتصادی‌ترین و بهترین اسمارت واچ های بازار است که به دلیل قابلیت‌های جذاب و باتری بادوام خود کاربران بسیار را به خود جذب کرده است.

    ساعت هوشمند امیزفیت بیپ لایت دارای یک نمایشگر مربعی در اندازه 1.28 اینچ است که توسط یک لایه محافظ گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. این ساعت از سنسور ضربان قلب و قابلیت پایشگر خواب کاربر بهره‌مند است و همچنین می‌تواند فعالیت‌های ورزشی شما را نیز دنبال کند. شاید بتوان گفت مهم‌ترین قابلیت ساعت Amazfit Bip Lite باتری 280 میلی‌آمپر ساعتی آن است که با 2.5 ساعت شارژ می‌تواند در استفاده‌های معمولی تا 45 روز و در حالت استندبای تا 120 روز بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. این محصول بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان بازار ایران نیز به حساب می‌آید.

    نکات مثبت:

    • دارای سنسور ضربان قلب و GPS
    • عمر باتری فوق‌العاده
    • قیمت اقتصادی
    • دارای استاندارد IP68
    نکات منفی:

    • عدم وجود سنسور اکسیژن خون
    ساعت هوشمند شیائومی MiBro Watch X1
    قیمت: حدود 1,100,000 تومان

    [​IMG]


    با توجه به قیمت بسیار خوب و قابلیت‌های متعدد، ساعت‌های شیائومی در بازار ایران هواداران بسیاری دارد و در نتیجه در لیست بهترین ساعت هوشمند شهر سخت افزار هم نسخه‌های بسیاری از این برند یافت می‌شود. ساعت هوشمند MiBro Watch X1 شیائومی دارای یک نمایشگر 1.3 اینچی امولد (AMOLED) با قطر قاب 45 میلی‌متر است که از قابلیت‌هایی چون بلوتوث 5، سنسور ضربان قلب و حسگر اکسیژن خون بهره می‌برد.

    یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند MiBro Watch X1 عمر باتری بالای آن است؛ باتری 350 میلی‌آمپر ساعتی این ساعت هوشمند می‌تواند در استفاده‌های روزمره تا 14 روز و در صورت استندبای تا 60 روز بدون نیاز به شارژ مجدد کاربر را همراهی کند. این ساعت همچنین از 38 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و محصول بسیار ایده‌آلی برای ورزشکاران محسوب می‌شود. نرم افزار اختصاصی این ساعت نیز MiBro Fit نام دارد که در اپ استورها قابل دانلود است.

    نکات مثبت:

    • عمر باتری عالی
    • سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون
    • صفحه نمایش AMOLED
    • طراحی بسیار جذاب
    • دارای استاندارد IP68
    نکات منفی:

    • عدم حضور GPS
    ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip U Pro
    قیمت: حدود 1,400,000 تومان

    [​IMG]


    همانطور که می‌دانید برند Amazfit یکی از بهترین برندهای ساعت هوشمند است که محصولات خود را در بازار جهانی عرضه می‌کند. اسمارت واچ Amazfit Bip U Pro دارای یک نمایشگر 1.43 اینچی TFT است که توسط یک لایه گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. این ساعت هوشمند بیش از 50 تم مختلف ساعت دارد و می‌تواند انواع سلیقه‌های مختلف را راضی نگه دارد.

    در کنار فناوری‌های مختلفی مانند سنسور ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون، اندازه گیری استرس، نظارت بر کیفیت خواب و GPS، یکی از قابلیت‌های مهم این ساعت توانایی پخش و کنترل موسیقی است. ساعت امیزفیت بیپ یو پرو همچنین دارای 60 حالت ورزشی مختلف از قبیل پیاده روی، دویدن در فضای باز، شنا، دویدن در فضای بسته، تردمیل، کریکت و بوکس است و برای ثبت فعالیت‌های ورزشی کاربر بسیار مناسب است.

    ساعت هوشمند Amazfit Bip U Pro دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 230 میلی‌آمپر ساعت است که در استفاده‌های معمولی تا 9 روز به شارژ مجدد نیاز ندارد و برای شارژ کامل هم دو ساعت بیشتر به زمان نیاز ندارد. همچنین می‌توان گفت که این محصول بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون موجود در بازار ایران است.

    نکات مثبت:

    • فناوری GPS و سنسور اکسیژن خون
    • پشتیبانی از ورزش‌های مختلف
    • باتری بادوام
    • دارای استاندارد IP68
    نکات منفی:

    • صفحه نمایش نسبتاً ضعیف
    رویداد زمستانه‌ی خود از ساعت Apple Watch Series SE رونمایی کرد. نسخه‌ی 40 میلی‌متری ساعت اپل واچ اس ای هم‌اکنون در بازار ایران علاقه‌مندان بسیاری دارد و به همین دلیل فروش بالایی نیز به ثبت رسانده است. این ساعت دارای یک نمایشگر 1.6 اینچی LTPO OLED با رزولوشن 368 x 448 پیکسل و بیشینه روشنایی 1000 است و از فناوری Force Touch نیز پشتیبانی می‌کند. فراموش نکنید که اپل دستبند هوشمند تولید نمی‌کند و اگر به دنبال بهترین مچ بند هوشمند این شرکت می‌گردید راهکار پیش رو انتخاب Apple Watch Series SE است.

    ساعت Apple Watch SE از چیپست Apple S5 به همراه 1 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند است و از سیستم عامل watch OS 7 اپل استفاده می‌کند. این ساعت از قابلیت‌هایی چون ژیروسکوپ، شتاب سنج و سنسور ضربان قلب بهره می‌برد، اما متاسفانه هنوز هم به سنسور اکسیژن خون مجهز نیست.

    از نظر قابلیت‌هایی ارتباطی هم ساعت Apple Watch SE به وای فای، بلوتوث و NFC مجهز است، اما متاسفانه از سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند. این ساعت هوشمند از هزاران صورتک ساعت پشتیبانی می‌کند و کاربران حتی می‌توانند صورتک شخصی خود را طراحی کرده و روی آن دانلود کنند.

    به گفته‌ی شرکت اپل، ساعت Apple Watch SE حداقل 18 ساعت کاربران را بدون نیاز به شارژ مجدد همراهی می‌کند، اما حدود هر 24 ساعت یکبار نیاز به شارژ خواهد داشت که البته این ساعت از فناوری شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. این ساعت یک نسخه‌ی 44 میلی‌متری هم دارد که علیرغم سخت افزاری مشابه، قیمت آن حدوداً یک میلیون تومان گران‌تر است.

    نکات مثبت:

    • پردازنده Apple S5
    • دارای Wi-Fi و GPS
    • صفحه نمایش باکیفیت
    • استاندارد 5ATM
    • سیستم عامل watch OS 7
    نکات منفی:

    • عمر باتری متوسط
    • عدم حضور سنسور اکسیژن خون
    • عدم پشتیبانی از سیم کارت
    • قیمت بالا
    [​IMG]