1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

درب های اتوماتیک شیشه ای

شروع موضوع توسط reza0ya ‏24/9/22 در انجمن سایر رشته ها

  1. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏30/6/19
    ارسال ها:
    167
    تشکر شده:
    165
    امتیاز دستاورد:
    43
    جنسیت:
    مرد
    درب اتوماتیک شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین محصولات درب اتوماتیک محسوب می شود. اجزای مهم تشکیل دهنده ی درب شیشه ای اتوماتیک عبارتند از: اپراتور، شیشه سکوریت با ضخامت و رنگ های متفاوت، کاور آلومینیوم یا استیل (نسبت به سلیقه ی کارفرما و نمای ساختمان) و کاور پشت دهنه که خود اپراتور نیز از اجزایی چون موتور، قفل برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است.

    مهم ترین جزء از این نوع درب های اتوماتیک، اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که انواع آن با قیمت و کیفیت متفاوت در بازار ایران موجود است و تقریبا بیشترین قیمت درب شیشه ای مربوط به اپراتور آن است. درب های اتوماتیک شیشه ای با قاب های جذاب و طراحی های چشم نواز امروزه مهمان ما در هر محیطی می باشند. این درب ها بهترین انتخاب برای ورودی هایی است که تردد بالا، طراحی های منحصر بفرد، سهولت در تردد، میزان حداکثری عبور نور، بهداشت محیط و عایق بندی حرارت و صدا مهم می باشد.
    از مهم ترین اپراتورهای درب های شیشه ای روز دنیا می توان به برندهای FAAC ایتالیا، DKM ایتالیا، Unique یونیک، LABEL ایتالیا، Holux آلمان، CAME ایتالیا، BETA چین، Tiuny چین، Barzante چین و Sesamo اشاره کرد.
    نحوه کارکرد درب شیشه ای اتوماتیک بدین صورت می باشد که ابتدا برق شهری وارد منبع تغذیه دستگاه شده و به برق ۲۴ ولت برای تغذیه موتور و مرکز کنترل تقلیل می یابد. مدار فرمان، عملکرد موتور و قفل برقی را براساس اطلاعات دریافتی از رادارها و سایر سنسورهای حرکتی زیر نظر می گیرد. در صورتی که سنسورها حضور فرد یا جسمی را تشخیص دهند، مدار فرمان به موتور فرمان حرکت می دهد و نیروی حاصل از موتور به کمک تسمه انتقال قدرت به هنگرها منتقل می شود.
    هنگرها نیز که وظیفه ی نگهداری لت های متحرک را بر عهده دارند بر روی ریل تعبیه شده در شاسی به صورت کشویی حرکت کرده و در نتیجه درب اتوماتیک شیشه ای باز می شود. تمامی تجهیزات فوق الذکر درون شاسی درب اتوماتیک قرار گرفته و یک پوشش آلومینیومی با عنوان کاور بر روی آن قرار می گیرد.

    [​IMG]
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/10/22
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    سلام درب ه
    سلام درب های اتوماتیک شیشه ای از درب های لوکس و زیبا هستند. به نظر من اگه می شد درب شیشه ای نشکن خرید بسیار عالی بود. البته که در مورد اپراتور هم یه مورد پیشنهاد می دادید خوب بود. این برند ها که نام برده اید در ایران وجود دارند یا خیر. ممنون
     
  3. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏30/6/19
    ارسال ها:
    167
    تشکر شده:
    165
    امتیاز دستاورد:
    43
    جنسیت:
    مرد
    با سلام تمامی درب های اتوماتیک دارای شیشه سکوریت 10 میل و نشکن هستند. بله تمامی اپراتورها در بازار ایران وجود دارد و قطعا برندهای هالوکس آلمان و لابل ایتالیا جزو مطرح ترین و بهترین برند اپراتورهای درب های اتوماتیک شیشه ای هستند