1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

جاکفشی با چوب لباسی

شروع موضوع توسط mrebi ‏26/9/22 در انجمن خانه و خانواده

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/9/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    جاکفشی آینه دار محصولی بسیار موثر است که با یک تیر به شما صد نمره می دهد. به عنوان اولین قدم، می توانید از آینه تمام قد آن هنگام ورود و خروج از خانه استفاده کنید. در مرحله بعد می توانید لباس هایی را که هر روز در محل کار استفاده می کنید به رخت آویز جلوی در ورودی آویزان کنید و سپس از کشوهای تعبیه شده برای جاکفشی و وسایل برقی کفش استفاده کنید.
    [​IMG]
    این جاکفشی آینه دار جلوه بصری بسیار بالایی دارد و با خرید آن می توانید به راحتی و بدون نیاز به وسایل تزئینی، روند طراحی را در راهروی خود دنبال کنید. اگر از طرفداران سبک های کلاسیک، نوستالژیک و روستیک هستید، باید به شما بگویم که این محصول به خوبی با سلیقه شما مطابقت دارد. جاکفشی آینه ای جدید نسبت به سایر مدل های جاکفشی کمی بالاتر است اما مزایایی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

    [​IMG]

    ویژگی های ظاهری قفسه کفش
    ممکن است قیمت جاکفشی جدید کمی بالاتر از سایر محصولات باشد، اما به یاد داشته باشید که در صورت خرید جاکفشی خود را از خرید یک آینه تمام قد دیگر، جاکفشی، جعبه تزئینی نجات خواهید داد. و قفسه لباس در صورت خرید جعبه کفش میناکاری شده نیازی به خرید این پارامترها نخواهید داشت که هر کدام قیمت جداگانه ای برای شما دارند.

    [​IMG]


    از آنجایی که کفش های آپارتمانی نیازی به اشغال فضای زیادی ندارند، می توانید به راحتی از سه عملکرد این محصول در فضای بسیار کوچک استفاده کنید. تا حدی به عنوان مبل برای نشستن راحت تر طراحی شده است. استفاده از جعبه کفش بلند در کمد، استفاده از کمد زیبایی که برای چیزهای ضروری و مهم شما ساخته شده است، مثلاً چتر و کیف کار و رخت آویز قطعا ایده خوبی است.

    [​IMG]


    مزایای جاکفشی
    می توانید یک کابینت کفش در ورودی منزل خود در یک یا دو رنگ خریداری کنید. می توانید دستگیره های آویز sb103-s را به صورت فشاری یا با دستگیره ها کنترل کنید. می توانید یک تاپ اسفنجی متناسب با تم رنگی آویز دیواری سفارش دهید. شما می توانید سایز این کابینت کفش مدرن را تغییر دهید و همچنین می توانید به مشاور در بخش تولید اطلاع دهید که چگونه می خواهید آن را در جایی که کار قرار می گیرد مناسب باشد. استفاده از ام دی اف خارجی مرغوب از خیس شدن و متورم شدن کار به مرور زمان جلوگیری می کند. از طرفی استفاده از پنل های پی وی سی در اطراف کار نامرئی کار را از ترس، آتش سوزی و آسیب به مرور زمان محافظت می کند. همچنین این روکش کفش محکم و موثر از شیشه مرغوب ساخته شده است که امروزه با موفقیت تست شده است.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏26/9/22