1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مدل لباس آقایان | مدل شلوار مردانه 2014

شروع موضوع توسط bargezard ‏27/7/14 در انجمن مد و فشن

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏1/12/11
    ارسال ها:
    4,594
    تشکر شده:
    9,064
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    Student
    [h=2]مدل شلوار مردانه 2014[/h]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    پاسخ : مدل لباس آقایان | مدل شلوار مردانه 2014

    شیک وقشنگ ...

    پاسخ : مدل لباس آقایان | مدل شلوار مردانه 2014

    خیلی شیک هستن

    رنگ هاش هم متنوع و جالبه


    پاسخ : مدل لباس آقایان | مدل شلوار مردانه 2014

    اومدی پروفایلم خواستی جوابتو بدم..
    جوابتو بگم بازمیگی چرا عمومی اون جوری حرف زدی با من...
    توجه نمی کنی وقتی اومدی پستت خوندم وتشکر زدم یعنی بهتر اینه جوابت وندم ولی پروفایلم پیام دادی...اکی.. جواب شما این هست..
    تواین مدت که اینجا هستی بگو من تا به حال چند بارپاسخ اینجوری دادم؟
    چرا راجع به هرچی نظرمنو میخوای؟
    اینجورمواقع با فکرکردن میتونی پاسخ خودت وپیدا کنی...
    دراین مورد دیگه حرفی ندارم ..
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏17/12/18
    atefeh_jooon، afdasgag، نگآر و 2 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏22/9/22
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    انواع شلوار مردانه ترند ۲۰۲۱ که نمی‌توانید از آن‌ها بگذرید!
    [​IMG]

    قرن بیست‌و‌یکم تغییر زیادی در همه‌ جوانب زندگی ما و به طبع، دنیای مد و استایل به وجود آورده است. تا پیش از این قرن، مد نوعی تِم کلی تلقی می‌شد که همۀ افراد را به یک رنگ و شکل درمی‌آورد اما این روند امروزه دستخوش تغییرات بسیاری شده است. حالا افراد می‌توانند بر اساس علایق، نیاز و تمایلاتشان لباس خود را انتخاب کنند و برخلاف سابق، دیگر لباس‌ها «از مد افتاده» نمی‌شوند. به همین دلیل است که انواع شلوار مردانه ترند در سال ۲۰۲۱ الزاما شامل شلوارهایی با طراحی جدید نمی‌شوند؛ بلکه تنها آن بخش از پوشش‌هایی به شمار می‌ِآیند که در دنیای مد به آن‌ توجهی دوباره شده است؛ اما این به چه معناست؟

    تغییر نگاه جهان مد یک موهبت است و به شما گزینه‌های بسیاری ارائه می‌کند تا از آن‌ها استفاده کنید.

    خرید شلوار مردانه

    انواع مدل شلوار جین مردانه در سال پیش رو
    [​IMG]

    اگر به دنبال استایلی هستید که اسپرت باشد و هیچ‌وقت هم قدیمی نشود، شلوار جین یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید از میان انواع شلوار مردانه ترند ۲۰۲۱ انتخاب کنید. این نوع شلوارها که اولین‌بار در سال‌های پایانی قرن نوزدهم ساخته شدند، تا به امروز برای خانم‌ها و آقایان یکی از محبوب‌ترین انواع شلوار در جهان محسوب می‌شوند.

    مهم نیست که لاغر هستید یا اضافه‌وزن دارید، می‌خواهید یک شوار راحت و گشاد را انتخاب کنید یا برعکس به دنبال یک شلوار فیت هستید، در هر صورت شلوار جین کاملا به کارتان می‌آید. نکته جالب در مورد انواع شلوارهای جین این است که می‌توانید آن‌ها را در سال ۲۰۲۱ به همراه یک تی‌شرت بپوشید و هنوز هم مد روز باشید. برای آشنایی با داستان و تاریخچۀ شلوار جین به مقالۀ بانی‌مگ در این زمینه مراجعه نمایید.

    شلوار کتان، برای استایل مدرن و اسپرت
    [​IMG]

    اگر طرفدار استایل اسپرت و راحت هستید، حتما از میان نام انواع شلوار مردانه، نام شلوارهای کتان که از انواع شلوار مردانه ترند ۲۰۲۱ هستند را شنیده‌اید. شلوار کتان از انواع شلوار گشاد اسپرت مردانه است که از مزایای آن می‌توان به آزاد و راحت بودن آن اشاره کرد. این نوع از شلوار مردانه ترند بهار ۱۴۰۰، برای بهار و پاییز بهترین گزینۀ آقایان محسوب می‌شود. می‌توانید آن را به همراه یک پیراهن نخی بپوشید یا یک ژیلۀ پاییزه، در هر صورت این شلوار جلوۀ خود را به‌خوبی حفظ می‌کند.

    جالب اینجا است که برخلاف تصور عموم، برخی از شلوارهای کتان برای رخدادهای نیمه‌رسمی هم کاربرد دارند و می‌توان آن‌ها را در مراسم مختلف به تن کرد. علاوه بر این، رنگ‌های متنوع این نوع شلوار امکان ست کردن آن‌ها را برای استایل‎‌های گوناگون فراهم می‌کند.


    شلوارهای پارچه‌ای کشی، راحت و مد روز
    [​IMG]

    شلوارهای پارچه‌ای کشی، یک مدل شلوار بدون کمربند مردانه است که همیشه مد روز و در عین حال بسیار راحت‌ است. این نوع شلوار به همراه ترکیبی که همراهش پوشیده می‌شود، در سال‌های گذشته ترکیب چندان رایجی نبوده است و شاید دلیل پرطرفدار شدن آن در میان انواع مدل شلوار مردانه ترند ۲۰۲۱ هم همین باشد. می‌توانید آن را در خانه بپوشید، با آن برای دویدن بروید، یا در یک مهمانی خودمانی شرکت کنید؛ اگر قصد سفر دارید، می‌توانید با این نوع شلوار نه‌تنها استایل شیک خود را حفظ کنید که برای رانندگی هم کاملا راحت باشید. در هر صورت شلوار پارچه‌ای کشی، آن‌قدر زیبا و راحت است که نمی‌توان به‌راحتی از آن چشم‌پوشی کرد و اصلا چرا نباید آن را در کمد داشت؟!

    با این نوع شلوار، می‌توان یک بلیزر ست کرد یا آن را به همراه یک کاپشن بهاره پوشید و با یک جفت کفش اسپرت چرمی، این ترکیب راحت و شیک را تکمیل کرد.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏26/9/22