1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

خدمات حرفه ای سئو

شروع موضوع توسط farokh77 ‏7/9/22 در انجمن سئو (SEO)

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏7/9/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    در چند سال اخیر بسیاری از کسب و کارها به سمت بیزینس در فضای اینترنت و همچنین بهینه سازی سایتشان و استفاده از خدمات سئو رفته‌ اند و بخش زیادی از درآمد خود را از این راه کسب می کنند. اما در فضای مجازی و اینترنت هم مانند واقعیت، برای فروش نیاز به تبلیغات می باشد؛ آیا میدانید این تبلیغات چگونه صورت می گیرد؟ هزینه ای که برای این تبلیغات باید بپردازید چقدر است؟ آیا پرداخت هزینه برای دیده شدن در اینترنت به صرفه تر است و یا استفاده از بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر؟ نقش سئو در این تبلیغات چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به همه این سوالات پاسخ دهیم.

    چگونه کسب و کار خود را وارد فضای اینترنت کنیم؟
    اگر با دقت به سبک زندگی مردم در تمام دنیا توجه کرده باشید، بسیاری به دنبال انجام کار های روزمره خود با آسان ترین راه ها هستند. برای مثال اکثر افراد ترجیح می دهند تا در خانه بنشینند و خرید روزانه خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند. یک بیزینس من خوب باید از این سبک زندگی جدید که در همه دنیا در حال رواج است استفاده کند.

    خب برای اینکه وارد فضای اینترنت شوید ابتدا به یک مغازه در فضای وب که نام آن وب سایت است احتیاج دارید. اما اشتباه بسیاری از کسب و کار های تازه وارد به این فضا در ابتدای فعالیت این است که تصور می کنند حالا که یک سایت کامل برای خود ایجاد کرده اند، دیگر کار تمام شده و به فروش و سود می رسند. اما واقعا اینطور نیست. چون شما در حال حاضر در ابتدا کار هستید و نیاز دارید تا خود را به مشتریان بالقوه موجود در اینترنت معرفی کنید. و تنها راه موجود برای این کار تبلیغ و یا سئو می باشد. اما چگونه این کار ها را انجام دهیم؟
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏8/9/22