1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

اضافه شدن قابلیت نظرسنجی به واتس آپ

شروع موضوع توسط m naizar ‏27/4/22 در انجمن اخبار فناوری

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,265
    تشکر شده:
    98,877
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    اضافه شدن قابلیت نظرسنجی به واتس آپ


    خبر عرضه این قابلیت که هنوز در مرحله آزمایشی است، نخستین بار از سوی وب سایت WABetaInfo منتشر شد.

    به گزارش ایتنا از ایسنا، این قابلیت به کاربران تجاری واتس اپ کمک خواهد کرد اطلاعات لازم را از طریق سوالات آماده شده با استفاده از این ابزار، از مشتریانشان دریافت کنند.

    هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این قابلیت جدید اعلام نشده است. با این حال از آنجا که این قابلیت در مرحله آزمایشی بتا است، احتمال دارد که به زودی این قابلیت عرضه شود. آزمایشها خطاها و نقصهای احتمالی را شناسایی می کنند تا بتوانند برطرف شوند. این قابلیت فعلا به نسخه بتای iOS محدود است اما نهایتا برای نسخه اندروید واتس اپ هم موجود خواهد بود. در این ابزار نظرسنجی، کاربران واتس اپ می توانند تا ۱۲ سوال را برای دریافت پاسخ ایجاد کنند.

    بر اساس گزارش وب سایت مدیا ران سرچ، این نظرسنجی ها باید در گروه های واتس اپ استفاده شوند. برای این که امکان ارسال پرسشنامه باشد، کاربران باید در گروهی در واتس اپ حضور داشته باشند.

    واتس اپ هر روز قابلیتهای جدیدی را برای جذب کاربران اضافه می کند و اخیرا اعلام کرد سرگرم آزمایش قابلیت جدیدی به نام "کامیونیتیز" (Cummunities) برای سازماندهی گروه ها در ساختارهای بزرگتری است که می تواند توسط محل های کار یا مدارس استفاده شود. این قابلیت گروه ها را که به ۲۵۶ کاربر محدود می شوند، زیر چترهای بزرگتری گرد می آورد که در آنها مدیران می توانند پیامها را به جامعه ای از هزاران نفر ارسال کنند. این سرویس پیام رسان هفته گذشته امکان واکنش به پیامها با ارسال ایموجی را عرضه کرد و در جدیدترین نسخه بتای اپلیکیشن iOS واتس اپ، گزینه ای اضافه شده است که به کاربران امکان می دهد "آخرین بازدید" (Last Seen) خود را برای مخاطبان خاص محدود کنند.
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.