1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

داستان فیلم هندی mimi

شروع موضوع توسط ehsanbadali ‏9/4/22 در انجمن سینمای جهان

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/4/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    در این موضوع قصد داریم به بررسی کامل داستان فیلم mimi 2021 بپردازیم. این فیلم یکی از بهترین و پرفروش ترین فیلم های سال 2021 به شمار می آید و در ژانر کمدی ساخته شده.
    داستان فیلم:
    جان و سامر یک زوج آمریکایی هستند که نمی توانند باردار شوند و در جستجوی یک مادر جایگزین به راجستان سفر می کنند. آنجا در یک شهر، آنها با میمی راتود، یک رقصنده محلی و هنرپیشه مشتاق روبرو می شوند و احساس می کنند که او مادر جایگزین مناسبی برای فرزندشان خواهد بود. آنها یک راننده تاکسی محلی بانو پراتاپ پاندی را متقاعد می کنند تا میمی را به عنوان جانشین آنها با وعده 20 لک روپیه (26000 دلار آمریکا) استخدام کند. میمی که آرزوی ستاره شدن در بالیوود را دارد و به بمبئی می رود اما توانایی مالی لازم برای تعقیب رویاهای خود را ندارد، پس از تردید اولیه موافقت می کند. روش IVF موفقیت آمیز است و میمی از جان و فرزند سامر باردار می شود. میمی برای اینکه بارداری را از پدر و مادرش پنهان کند، دروغ می گوید و به آنها می گوید که برای فیلمبرداری یک فیلم به مدت 9 ماه به بمبئی می رود. او زندگی را با دوستش شاما آغاز می کند. جان و سامر از بانو می خواهند تا زمانی که میمی باردار است از او مراقبت کنند.
    [​IMG]

    چند ماه بعد، یک معاینه معمولی نشان می دهد که فرزند متولد نشده میمی مبتلا به سندرم داون است. این خبر جان و سامر را ویران می کند و آنها ناگهان به ایالات متحده می روند و به بانو می گویند که دیگر بچه را نمی خواهند و به میمی پیشنهاد می کنند آن را سقط کند. با اطلاع از این موضوع، میمی ناامید می شود اما ایده سقط جنین را رد می کند و تصمیم می گیرد کودک را به پایان برساند. میمی که اکنون آشکارا باردار است، به خانه برمی‌گردد و وقتی از پدر بچه پرسیده می‌شود به دروغ می‌گوید که بچه متعلق به بانو است. این موضوع مشکلات خاص خود را ایجاد می کند، زیرا بانو همسری در دهلی دارد که ماه ها او را ندیده است. میمی پسری سالم به دنیا می‌آورد که نامش را راج می‌گذارد و فاش می‌کند که نتیجه آزمایش قبلی نادرست بوده است و همچنین به دلیل پوست روشن کودک، که شبیه والدین بیولوژیکی فرضی او نیست، کنجکاوی و گیجی را در میان مردم برانگیخته است، و او را به یک شگفتی مورد تحسین محلی تبدیل می‌کند. . وقتی همسر و مادر بانو در راجستان در خانه میمی ظاهر می شوند، هرج و مرج و سردرگمی به وجود می آید. در نهایت، میمی در مورد رحم اجاره ای صحبت می کند و فرزندش توسط والدین و خانواده اش پذیرفته می شود.

    میمی عمیقاً به راج وابسته می شود و آرزوهای بالیوودی خود را برای مراقبت از او قربانی می کند. خانواده شاما، بانو و بانو همچنان بخش عمده ای از زندگی راج هستند، زیرا او در خانه میمی بزرگ می شود، مورد علاقه والدین میمی و همچنین جلب توجه و گاهی اوقات قلدری همکلاسی هایش به دلیل ظاهر "متفاوت" خود. با این حال، چهار سال بعد، جان و سامر پس از دیدن ویدئویی از میمی و راج در فیس بوک به هند بازگشتند. آنها به میمی می گویند که نظرشان در مورد بچه عوض شده و می خواهند راج را به آمریکا برگردانند. میمی با سامر روبه‌رو می‌شود و می‌گوید که راج اکنون فرزند اوست و او را پس نمی‌دهد، اما جان تهدید می‌کند که اقدام قانونی می‌کند زیرا میمی قرارداد رحم اجاره‌ای را امضا کرده بود و تا زمانی که برای خدماتش دستمزد دریافت می‌کرد هیچ حق قانونی روی راج ندارد. پدر و مادر بانو و میمی آماده می شوند تا در دادگاه با آن مبارزه کنند، اما میمی این تصور را رد می کند و تصمیم می گیرد راج را به جان و سامر پس دهد زیرا نمی خواهد راج با مبارزه پرونده های دادگاه روبرو شود.
    [​IMG]

    در روز پرواز جان و سامر به آمریکا. میمی، بانو و خانواده‌اش این زوج را ملاقات می‌کنند تا راج را با آنها بفرستند، اما از دیدن جان با فرزندی که سامر ادعا می‌کند دخترشان است، شگفت‌زده می‌شوند. سپس مشخص می شود که این زوج در حین بازگشت از خانه میمی، با یک یتیم خانه برخورد کردند و با تارا که از پشت دروازه یتیم گریه می کرد احساس ارتباط کردند و تصمیم گرفتند او را به فرزندی قبول کنند. سامر توضیح می دهد که چگونه پس از دیدن میمی با راج، متوجه شد که پدر و مادر بودن هیچ ربطی به خون ندارد، بلکه همه چیز به عشق و مراقبت مربوط می شود. آنها راج را با میمی و خانواده‌اش ترک می‌کنند و می‌دانند که او پسر او به تمام معناست و به او تعلق دارد.
    منابع: wikipedia -- معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم mimi 2021