1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ویژگی کوره زغال ساز

شروع موضوع توسط zoghaal ‏27/2/22 در انجمن اخبار و بررسی

Tags:
  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏27/2/22
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    به طور کلی کوره ای که در آن چوب با حرارت بالا سوخته شده تا به واسطه آن زغال تولید شود کوره زغال گفته می شود. گفتنی است در طراحی و تولید این نوع از کوره ها توجه به استفاده از مواد مرغوب از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و باعث بهبود کیفیت زغال تولیدی ، صرف هزینه کمتر نگه داری و همچنین طول عمر بالای محصول می گردد به همین منظور در طراحی کوره زغال ساز مستر زغال اهمیت ویژه ای به استفاده از بهترین مواد اولییه شده که این امر تمایز را میان ما با سایر برند های مشابه ایجاد می نماید.

    گونه های مختلف کوره زغال

    کوره های راه اندازی خط تولید زغال

    به دو گونه تقسیم می شوند

    کوره صنعتی زغال

    کوره سنتی زغال

    کوره های سنتی زغال با استفاده از متد های سنتی به تولید زغال می پردازد که گروه مستر زغال با بررسی بهترین متد های تولید زغال توانسته بهترین کیفیت از این نوع کوره را طراحی و تولید نماید.

    کوره زغال صنعتی مستر زغال نیز هماند کوره های سنتی از کیفیت بسیار بالای ساخت برخوردار بوده و به شما این امکان را می دهد که با اتلاف کمترین انرژی بهترین بریکت زغال فشرده ، زغال چینی را تولید نمایید.

    کوره زغال چهار لایه مستر زغال به خط تولید زغال شما انرژی بیشتری در جهت رشد کیفیت و کمیت محصولاتتان می دهد.با استفاده از راهنمایی و مشاوره رایگان مجموعه مستر زغال می توانید قوی ترین خطوط تولید را راه اندازی نموده و کارخانه خود را هوشمندانه تر بسازید. برای این کار تنها یک تماس با ما کافیست.

    مسترزغال تولید کننده درجه یک دستگاه زغال ساز ، کوره زغال ، زغال لیمو و انواع زغال

    کوره صنعتی ذغال چیست؟

    کوره صنعتی ذغال دارای یک سیستم حرارت دهی غیرمستقیم به چوب است و پخت چوب را در خلاء انجام می دهد؛ از قابلیت های این کوره ها دارا بودن سیستم کنترل، امکان کنترل دود،کنترل یکنواخت دمای داخل کوره، سیستم قطران گیر و … می باشد.

    گروه “تهران برتر” مفتخر به تولید و راه اندازی برترین کوره صنعتی ذغال در ایران همواره آماده به خدمت برای همکاری با شما عزیزان جهت راه اندازی بهترین کارخانه تولید انواع ذغال در کشور می باشد؛ کوره صنعتی ذغال “تهران برتر” توانایی تولید بهترین ذغال چینی و بریکت چینی را دارا می باشد این نوع کورهT ذغال چینی را با بهترین کیفیت تولید کرده و تا دمای هشتصد درجه سانتیگراد مقاومت دارد.

    این نوع کوره صنعتی ذغال بدلیل چند لایه بودن از حداقل اتلاف حرارت و انرژی برخوردار بوده و در نهایت منجر به مصرف حداقل سوخت، بازدهی بیشتر و هزینه کمتر می شود.چرا کوره صنعتی ذغال؟

    پیش از عرضه کوره صنعتی ذغال به بازار، برای تولید ذغال از کوره های سنتی استفاده می کردند؛ این کوره ها مشکلاتی را داشتند که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

    – عدم کنترل

    سطح کنترل این کوره ها نزدیک به صفر بود و به همیل دلیل ذغال تولیدی، قسمتی خاکستر، قسمتی سالم و قسمتی خام بود. اندک کسانی بودند که با استفاده از تجربه سالیان دراز، می توانستند محصول خوب تولید کنند.

    – راندمان پایین

    در استفاده از نوع سنتی کوره ها، همان تعداد معدودی که می توانستند با استفاده از تجربیات سالیان دراز خود، محصول با کیفیت تولید کنند هموره با مشکل راندمان پایین دستگاه مواجه بودند؛ راندمان زیر ۲۰ درصدی این کوره ها یک مشکل جدی در توسعه کسب و کار و سختی کار محسوب می شد.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏27/2/22
    تیام ذغالچی از این پست تشکر کرده است.