1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

چرا کفش های چرم زنانه گران هستند؟

شروع موضوع توسط sima78 ‏16/1/22 در انجمن مد و فشن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏16/1/22
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    چرا کفش های چرمی زنانه گران هستند؟ چون چیزهای خوب واقعا ارزشش را دارند!
    ساده ترین راه برای پاسخ به این سوال این است که کفش های چرمی خوب گران هستند زیرا با مواد با کیفیت ساخته شده اند و همچنین برای ماندگاری ساخته شده اند. یعنی اکثر اوقات هستند; همه لزوماً با این توصیف مطابقت ندارند.
    برخی از کفش های چرمی زنانه به دلایل دیگری گران هستند.
    با این حال، اگر یک جفت کفش چرمی باکیفیت را از یک تولید کننده یا پینه‌دوش خوب می‌خرید، به این دلیل است که روی یک کالای باکیفیت سرمایه‌گذاری می‌کنید که بتوانید سال‌ها، اگر نه دهه‌ها، آن را بپوشید، و این به شما پاداش می‌دهد.
    به عبارت دیگر، کفش های چرمی زنانه که از تولیدی چرم تهیه شده باشند خوب گران هستند زیرا ارزش آن را دارند. کفش های چرمی نه چندان خوب... می توانند گران باشند.
    پوشاک چرم زنامه با کیفبت از چرم های مرغوب ساخته شده اند
    تولیدکنندگان کالاهای چرمی، مانند کفش و چکمه چرمی، به دنبال چرم خوب یا چرم با کیفیت هستند. شما می خواهید کفش یا چکمه های زنانه ساخته شده توسط سابق را تهیه کنید.
    کارخانه های دباغی زیادی در سرتاسر جهان وجود دارد، اما بسیاری از آنها در حجم و نه کیفیت و ثبات محصول تخصص دارند. اگر مواد را برای حجم خریداری می کنید، معمولاً آنها را ارزان تر می گیرید، اما خرید با کیفیت تقریباً همیشه گران تر است.

    درست است، آیا مقدار چرمی که برای ساختن یک جفت کفش یا چکمه چرمی استفاده می شود واقعاً گران است؟ نه واقعاً در طرح بزرگ چیزها، بلکه بسیار بیشتر از چرم ارزان وارداتی از جاهای دیگر.
    بنابراین شما در بیشتر موارد با چرم با کیفیت بالاتر شروع می کنید. کیفیت بالاتر مواد نیاز به حق بیمه دارد.
    اما آیا این تمام چیزی است که شما برای آن هزینه می کنید؟ در واقع، به احتمال زیاد کمترین آن است.

    کفش چرمی باکیفیت نیازمند نیروی کار متخصص است
    بیشتر هزینه کفش‌های چرم با کیفیت یا سایر کفش‌ها معمولاً به مواد مربوط نمی‌شود، اگرچه برخی از آن‌ها هستند. بیشتر هزینه در واقع در نیروی کار است.
    چکمه ها و کفش های دست ساز معمولاً با روش های ساخت و ساز سخت تر ساخته می شوند.
    چکمه ها و کفش های کارخانه اغلب به هم چسبانده می شوند. ارزان است، سریع است، و می توانید دیوانه وار محصول را بیرون بیاورید... اما معمولا دوام ندارند. به همین دلیل است که چکمه های ارزان قیمت ارزان هستند. از سوی دیگر، چکمه‌های باکیفیت، کمی ممتاز هستند.

    بسیاری از کفش‌های بسیار خوب با قیمت‌های بسیار مناسب تا قیمت‌های نه چندان مناسب به این روش ساخته می‌شوند، از جمله کفش‌ها و چکمه‌های چرمی بسیار باکیفیت برای لباس یا کار، به این روش ساخته می‌شوند.
    سپس چکمه و کفش دست ساز دارید.
    کفش‌ها و چکمه‌های دست‌ساز معمولاً با دوخت بلیک (بالا و کفی که مستقیماً به زیره بدون زیره دوخته می‌شود؛ معمولاً برای کفش‌های مجلسی دوخته می‌شود) یا ساخت دوختی ساخته می‌شوند که با چین دادن رویه برای ایجاد یک دامن، و دوخت به زیره وسط و زیره
    با این حال، ساخت کفش به این روش به کارگران ماهر با آموزش بسیار بیشتری نیاز دارد و هر کارگری با این توصیف گران‌تر است. این روند نیز بسیار طولانی تر طول می کشد.
    به جای کفشی که به ساعت‌ها کار نیاز دارد، ممکن است به روزها نیاز داشته باشد.
    مواد گران قیمت، همراه با نیروی کار گران قیمت، در بیشتر موارد باعث افزایش قیمت محصول می شود.
    با این حال ... شما نیز چیزی دریافت می کنید.
    کفشدوزها و چکمه‌سازان گران‌قیمت که کفش‌های چرمی دست‌ساز و چکمه‌های دست‌ساز می‌سازند، از مواد و روش‌های ساخت و ساز درجه یک برای ایجاد محصولی بادوام‌تر و همچنین جذاب‌تر استفاده می‌کنند.
    تا زمانی که رویه آن خراب نشده باشد، می توانید هر یا دو سال با زیره های جدید به کفش های خود جان تازه ای بدهید. برخی از تولیدکنندگان حتی برنامه‌های بازسازی را ارائه می‌دهند، بنابراین به طور بالقوه می‌توان قسمت بالایی را نیز بازسازی کرد و شما را از پرداخت هزینه کامل برای برنامه‌های جدید باز می‌دارد.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏16/1/22