1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

خرید لایسنس Kaspersky Small Office Security

شروع موضوع توسط rashinwebseo ‏16/1/22 در انجمن فناوری

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏1/1/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    امنیت در ادارات کوچک با آنتی ویروس کسپرسکی اِسمال آفیس سکوریتی
    Kaspersky Small Office Security به طور خاص برای سازمان‌هایی طراحی شده است که 5 تا 50 دستگاه کامپیوتر در خود جای داده‌اند. نصب آن بسیار آسان است؛ مدیریت آن حتی از نصبش نیز راحت‌تر است. این محصول به کامپیوترها، سرورها، لپ‌تاپ‌ها و دستگاه‌های موبایل فرصت تجربه‌ی بالاترین سطح کیفیت امنیتی را می‌دهد؛ این درحالیست که همچنین شرکت شما را از گزند حملات آنلاین، بزهکاری‌های مالی، باج‌افزار و از دست رفتن داده‌ها مصون نگه می‌دارد.
    ما از شما در برابر حملات آنلاین، باج افزارها و از دست دادن داده‌ها محافظت خواهیم کرد تا بتوانید به کسب‌وکار خود ادامه بدهید.

    نرم افزار Kaspersky Small Office Security تنها راهکار نرم افزاری است که به طور ویژه برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده است. این محصول با بهره مندی از ابزار ضد بدافزار پیشرفته و دیگر فناوری های امنیتی کسپرسکی، از دارایی های حساس و ارزشمندی چون سرمایه، هویت، اعتبار کسب و کار و اطلاعات محرمانه مشتریان شما محافظت می کند. سهولت کار با این برنامه آن را به راهکار امنیتی ایده آلی برای کسب و کارهای کوچک تبدیل می کند. به وسیله این نرم افزار می توانید دستگاه های الکترونیکی کارکنان سازمان خود از جمله لپ تاپ ها، کامپیوترهای دسکتاپ، فایل سرورها و گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی را از راه دور مدیریت کنید. با راهکار برتر کسپرسکی دغدغه امنیت را نداشته باشید و با خیالی آسوده به توسعه کسب و کار خود مشغول شوید.

    ویژگی های اصلی Kaspersky Small Office Security
    تقریبا تمامی نرم افزارها شامل باگ هایی بوده که فایل های مخرب می توانند با استفاده از این آسیب پذیری ها به PCهای شما راه پیدا کنند. تکنولوژی Automatic Exploit Prevention به شما کمک خواهد نمود تا مطمئن شوید فایل های مخرب نمی توانند از این آسیب پذیری ها برای نفوذ به سیستم های شما استفاده کنند. این تکنولوژی به طور اختصاصی به بررسی بیشترین برنامه های مورد هدف قرار گرفته نظیر Office ،IE ،Adobe Reader ،Java و… پرداخته تا یک لایه امنیتی اضافه جهت بررسی و محافظت از PCهای شما ایجاد کند.

    • لایسنس Kaspersky Small Office Security از گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید در برابر انواع بدافزارها حفاظت خواهد نمود. هر فایل، برنامه و فایل های الصاق شده به ایمیل می تواند اسکن شود. علاوه بر تکنولوژی های ضدویروس سنتی و فعال، Kaspersky Small Office Security همچنین از قدرت Cloud برای فراهم کردن حفاظت سریع در برابر جدیدترین تهدیدات فایل های مخرب استفاده می کند.
    – این برنامه لینک های مخرب و جعلی شامل سایت های فیشینگ که سعی در دزدیدن پول یا هویت آنلاین شما دارند را مسدود می کند.

    • لایسنس Kaspersky Small Office Security جلوگیری از دریافت تماس یا SMSهای ناخواسته را ساده می کند. شما می توانید به صورت خودکار یا دستی یک لیست سفید از شماره تماس های مجاز و یا لیست سیاهی از شماره های که می خواهید مسدود شوند تهیه کنید. علاوه بر این شما می توانید به صورت خودکار جلوی تماس ها و یا پیام هایی که از طرف شماره های مخفی گرفته می شوند را بگیرید.
    – شما می توانید به سادگی اقدام به تهیه نسخه پشتیبان بر روی هارد درایو، حافظه های جانبی و یا حافظه های تحت شبکه نمایید. داده های Backup گرفته شده می توانند تنها با چند کلیک حتی در کامپیوترهایی که Kaspersky Small Office Security بر روی آنها نصب نیست نیز بازگردانی شوند. شما همچنین می توانید فایل های پشتیبان را به صورت آنلاین با استفاده از سرویس Dropbox پشتیبان گیری کرده و به فایل های Backup توسط هر کامپیوتر متصل به اینترنتی دسترسی پیدا کنید.
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏22/1/22
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    7
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    سلام وقتتون بخیر
    این مورد که اشاره کردید:

    • لایسنس Kaspersky Small Office Security جلوگیری از دریافت تماس یا SMSهای ناخواسته را ساده می کند. شما می توانید به صورت خودکار یا دستی یک لیست سفید از شماره تماس های مجاز و یا لیست سیاهی از شماره های که می خواهید مسدود شوند تهیه کنید. علاوه بر این شما می توانید به صورت خودکار جلوی تماس ها و یا پیام هایی که از طرف شماره های مخفی گرفته می شوند را بگیرید.
    فکر میکنم از اندروید 7 دیگه قابلیت بلاک کردن روی گوشی ها فعال باشه.
    من خودم CM security رو شدیدا توصیه میکنم فقط اینکه از گوگل پلی دانلود نکنید!
    یسری سایت های فارسی هست نسخه کرک شده، فوق العادن

    بدون تبلیغات
    بدون نوتیفیکیشن

    برای ویندوز هم خدمتتون عرض کنم، هر وقت ما ویندوز ارجینال خریداری و نصب کردیم میتونیم در مورد لایسنس اصل Anti virus صحبت کنیم
    :dizzy-w: