1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ویژگی کوره صنعتی مناسب

شروع موضوع توسط bimeomr ‏30/11/21 در انجمن اخبار و بررسی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏28/10/21
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    خرید کوره زغال

    همانطور که برایتان بیان کردیم خرید دستگاه کوره زغال نیازمند داشتن اطلاعات و آگاهی از انواع محصولات و میزان بازدهی و بازخورد محصول و همچنین سرعت خط تولید و میزان سود و شرایط آب و هوایی دارد به همین جهت نیاز به یک مشاوره جهت خرید کاری ضروری می باشد و تا زمانی که از شخص متخصص مشاوره و راهنمایی نگرفته اید بهتر است که اقدام دیگری نداشته باشید . برای خرید کوره زغال باید با افراد با تجربه و حرفه ای این کار مشورت بگیرید تا در شروع کار خود با شکست روبرو نشوید.

    انواع مختلف کوره های تولید زغال

    با توجه به نوع زغال مصرفی می تواند دستگاه و کوره مصرفی شما متفاوت باشد . د ر کل کوره های تولید زغال به دو نوع کوره سنتی و کوره صنعتی تقسیم می شود که کوره صنعتی شامل موارد مختلفی می باشد.در این قسمت از مقاله به بیان انواع مختلف کوره های تولید زغال می پردازیم. به منظور تولید زغال کباب میتوانید از دستگاه تولید زغال کبابی استفاده بکنید، شما می توانید برای خود خط تولید کوره زغال راه اندازی بکنید و با توجه به درخواست های بالای بازار برای عرضه این موضوع ، شرایط فروش بسیار مناسبی را خواهید داشت.کوره جداره ای

    به دستگاه های تولید زغال کباب کوره جداره ای نیز گرفته می شود و با استفاده از کوره تولید زغال جداره ای می توان زغال های مخصوص کباب را تولید و عرضه نمود.

    کوره زغال کومپیند لیمو و کبابی ( نسل جدید کوره زغال )
    [​IMG]

    این نسل از دستگاه های تولید زغال بسیار بازدهی خوبی دارند و بدلیل جدید بودن آن سعی شده است تا همه بهینه سازی های لازم در آن اعمال شود و با افتخار میتوان اشاره به تولید بیش از ۹۸ درصد و ۱۰۰ درصد گاز گیری کامل در این دستگاه ها اشاره نمود. در ایران بصورت ویژه با کیفیت بسیار بالا این نوع از دستگاه ارائه می شود.

    کوره زغال کومپیند

    این محصول دارای بیشترین بازدهی در بین محصولات می باشد همچنین وجود ۱۰ سال خدمات پس از فروش و دارای پیشرفته ترین سیستم دیجیتالی می باشد که از ویژگی های این محصول می باشد.

    بیشترین بازدهی در این محصول موجب شده تا در بین خریداران محبوبیت بسیار بالایی داشته باشد. بدلیل طراحی خاص که در تولید محصول به کار رفته است بیش از ۹۸ درصد زغال سالم بدون هیچ گونه شکستگی و ۱۰۰ درصد گاز گیری کامل و بدون هیچ گونه خامی در این محصول آن را بصورت ویژه معرفی می کند. در کنار همه این ویژگی ها این محصول از شرکت کوره سازان قادر به تبدیل یک برگ درخت به همراه کنده به زغال و نوع حرارت دهی سینوسی و موجی نوع آیرو دینامیک که کمترین مصرف انرژی را دارد این محصول را بصورت یکی از بهترین محصولات تولید شده معرفی می کند. میزان مصرف بهینه و بسیار کم این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه های موجود در بازار موجبات بازدهی بسیار بالا در طولانی مدت را برای شما دارد وهمچنین امکان راه اندازی خط تولید زغال با حداقل شرایط را برای شما فراهم می کند.نکته مهم در خرید کوره زغال

    همان‌طور که گفتیم تولید زغال به دو روش سنتی و صنعتی انجام می‌شود. امروزه به دلیل افزایش آلودگی هوا و جلوگیری از ایجاد آلودگی در محیط زیست از روش صنعتی بیشتر استفاده می‌شود در روش سنتی ابتدا چوب‌ها را داخل کوره یا محفظه‌ای دربسته قرار می‌دهند و با آتش زدن آنها و تبدیل چوب به زغال در پایان زغال‌های تولید شده را جمع‌آوری کرده و برای مصارف خانگی، آشپزی و .. استفاده می‌کردند. این روش یکی از متداول‌ترین روش‌های تولید زغال محسوب می‌شود اما به دلیل تولید دود، بو برای محیط زیست مضر می‌باشد. چنان‌چه از چوب درخت مرکبات استفاده شود زغال لیمو با کیفیتی را تولید خواهد کرد.

    در کوره‌های صنعتی زغال روش تولید کمی تفاوت دارد. در کوره صنعتی زغال اتلاف انرژی حرارتی نداریم و تمام حرارت و گرما در کوره صنعتی زغال به یک اندازه پخش خواهد شد. در روش صنعتی تولید زغال لیمو در کوره تولید زغال لیمو روش سرکه‌گیری از چوب به صورت قطران‌گیری انجام می‌شود. از سرکه چوب در صنعت کشاورزی برای دفع آفات و سموم مختلف و از بین بردن علف‌های هرز استفاده می‌شود. امروزه از روش‌های صنعتی برای تولید زغال چوب استفاده می‌کنند. رایج‌ترین نوع زغال چوب، زغال‌های فشرده یا قالبی می‌باشند که با استفاده از ضایعات چوبی و افزودن مواد طبیعی تهیه می‌شوند.
     
    بازدید اینستاگرام از این پست تشکر کرده است.