1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مدل سرویس خواب با ست های زیبا و جدید

شروع موضوع توسط !...Mis! ‏30/6/15 در انجمن دکوراسیون داخلی

  1. کاربر حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏23/1/15
    ارسال ها:
    1,171
    تشکر شده:
    3,736
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    انتخاب مدل سرویس خواب متناسب با خواسته ها و نیازهای شما در میان مدل های متفاوت سرویس خواب و همچین کیفیت های گوناگون انتخابی مشکل است و اکثر افراد حساسیت های زیادی برای تهیه سرویس خواب منزل خود دارند این حساسیت ها کاملا به جا و مثبت است به شرط آنکه باعث تهیه سرویسی با کیفیت و متناسب با دکوراسیون داخلی خانه شما باشد. در ادامه با چند مدل سرویس خواب مدرن و زیبا و نوع چیدمان آن ها در دکوراسیون اتاق خواب آشنا می شویم.



    انتخاب مدل سرویس خواب متناسب با دکوراسیون اتاق خواب:
    اگر به دنبال تهیه یک سرویس خواب ایده آل هستید لازم است به نقش بسیار پر رنگ دکوراسیون اتاق خواب نیز توجه نمایید، بدون شک عدم توجه به دکوراسیون اتاق خواب به عنوان محیطی که سرویس خواب شما در آن قرار می گیرد می تواند نما و زیبایی آن را پشت عدم هارمونی مناسب میان رنگ ها و طراحی های صورت گرفته، پنهان نماید. و در سوی دیگر همخوانی این دو می تواند زیبایی سرویس خواب شما را دوچندان نماید. همچنین استفاده از روتختی و پرده های متناسب با محیط تاثیر بسزایی در نما و زیبایی سرویس خواب در اتاق خواب دارد ما در این مطلب سعی بر این داشته ایم تا مدل های متفاوت سرویس خواب را برای شما به نمایش بگذاریم ضمن آنکه در برخی از تصاویر چیدمان صحیح و ست های زیبایی را برای چیدمان سرویس خواب در دکوراسیون اتاق خواب برای شما آورده ایم که امیدواریم با استفاده از سلیقه خود و الهام گرفتن از نوع چیدمان و طراحی این سرویس ها بتوانید بهترین انتخاب را در تهیه سرویس خواب مورد نظر خود داشته باشید.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    در پایان به یاد داشته باشید شما برای استفاده چند روزه اقدام به خرید سرویس خواب نمی نمایید پس حتما کیفیت و طراحی آن را با نگاه دقیق تری بسنجید و برای قرار دادن آن در دکوراسیون داخلی خانه خود برنامه داشته باشید.

    منبع :beautyhome
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏28/9/21
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    سرویس خواب یکی از مهمترین اجزای هر خانه‌ای است که جلوه‌ی تازه‌ای به اتاق خواب‌ها می‌بخشد. به همین دلیل افراد زیادی دوست دارند بدانند یک سرویس خواب خوب چه ویژگی‌هایی دارد و قیمت سرویس خواب چقدر است.
     
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/2/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    خرید سرویس خواب دو نفره به همراه قیمت سرویس خواب یک نفره بزرگسال و دونفره را با کیفیت مناسب از مجموعه دکوچید تجربه کنید. سرویس خواب شامل تخت خواب، میز آرایش، پاتختی، کمد، آینه، صندلی، دراور و میز تحریر است که در مدل های مختلف این اقلام متفاوت است. انتخاب مدل و طرح سرویس خواب کاملاً به شخصیت، سلیقه و دکور منزل شما بستگی دارد. برخی سرویس خواب هایی با طرح سلطنتی و برخی مدرن را پسند می کنند. اما در هنگام انتخاب سرویس خواب دکوراسیون کلی منزل، ابعاد اتاق خواب، رنگ، سایز تخت و طرح مد نظرتان را در نظر بگیرید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏13/3/22