1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

زندگینامه شهرام شکوهی

شروع موضوع توسط mj12 ‏9/8/21 در انجمن بیوگرافی هنرمندان

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏1/1/13
    ارسال ها:
    1,732
    تشکر شده:
    6,061
    امتیاز دستاورد:
    128
    جنسیت:
    مرد
    زندگینامه شهرام شکوهی

    شهرام شکوهی (زادهٔ ۱۳۵۰ در تهران) خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و نوازندهٔ گیتار اهل ایران است.

    شهرام شکوهی خواننده ، ترانه سرا، آهنگساز و نوازندهٔ گیتار اهل ایران است . شهرام شکوهی فارغ التحصیل لیسانس دامپروری است . شهرام شکوهی سه آلبوم مدارا، کولی عشق و تا نفس هست… را منتشر کرده است.شهرام شکوهی موسیقی را از سال 1371 با کلاس آواز ایرانی شروع کرده و شهرام شکوهی به مدت 3 سال آواز کار کرد و همزمان گیتار را فرا گرفت.

    [​IMG]
    شهرام شکوهی به مباحث مطرح شده در مسابقه خوانندگی نکست پرشین استار شبکهٔ تی وی پرشیا ۱، انتقاد داشت و نقد خود را از طریق ایمیل به گوش مسئولین برنامه رساند. مسئولین برنامه در پاسخ به او گفتند اگر اعتراضی دارید می توانید در برنامه حضور داشته و با داوران (ستار، رامین زمانی و مریم حیدرزاده) صحبت کنید. به این ترتیب او در نوروز سال ۱۳۸۸ وارد مسابقه شده و همان قطعه «مدارا» را اجرا کرد و در جواب داوران نقد و دلیل آورد. آن برنامه به شدت مورد توجه بینندگان قرار گرفت ولی وی از طرف داوران برنامه اجازه حضور در فینال را به دست نیاورد.
    حضور در مسابقه نکست پرشین استار باعث شد نام شهرام شکوهی در بین مخاطبان موسیقی فارسی زبان شناخته شود؛ خواننده ای که با همان حضور، باعث شد قطعه «مدارا» مورد توجه قرار گرفته و تهیه کنندگان مختلف داخل و خارج از ایران به منظور عقد قرارداد به سراغ وی بروند؛ اما او با مشورت با کسانی که تجربه بیشتری در این وادی داشتند، بهترین مسیر را برای فعالیت، کار در داخل ایران دانست.
     
    m naizar، Milaad و Farzane از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏1/1/13
    ارسال ها:
    1,732
    تشکر شده:
    6,061
    امتیاز دستاورد:
    128
    جنسیت:
    مرد
    ازدواج شهرام شکوهی
    شهرام شکوهی در سال 1385 با دختری بنام دلارام ازدواج کرد. دلارام، همسر شهرام متولد سال 59 است. نتیجه آن یک دختر به نام ملودی متولد سال 1387 می باشد.
    دلارام: شهرام خیلی چای خور است و من هم با فلسفه چای ریختن روز خواستگاری مشکل دارم. روز خواستگاری وقتی قرار بود چای بیاورم به مادرم گفته بودم که چای را در آشپزخانه در استکان ها بریزد و آماده کند. بعد از چند دقیقه من به آشپزخانه رفتم و چای را آوردم و همه چیز طبق برنامه پیش رفت و چون آن موقع ها نمی دانستم که شهرام خیلی چای دوست دارد، فکر نمی کردم چند دقیقه بعد دوباره چای بخواهد.
    وقتی شهرام دوباره چای خواست، به آشپزخانه رفتم و دیدم زیر کتری خاموش است و از همان چای که یخ کرده بود، یک استکان ریختم و برای شهرام آوردم و با نگاه منظورم را به او رساندم که در جمع به روی خودش نیاورد چای یخ کرده و شهرام خیلی خوب فیلم بازی کرد و طوری چای را خورد که کسی متوجه نشد!

    تیم محبوب و عمل قلب شهرام شکوهی
    او همواره یکی از طرفداران دو آتیشه تیم استقلال تهران است. به بیماری قلبی نیز مبتلاست و تا به حال دو بار عمل نیز کرده است، تب فوتبال باعث شد در بازی ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 دچار حمله قلبی شود. او چند روز تحت مراقبت های ویژه در بیمارستان بود.
    من قبل از بیماریم قلبم خیلی سیگار می کشیدم، الان سیگار کشیدن هایم خیلی کم شده است اما هنوز نتوانستم آن را به طور کامل ترک کنم ولی بخاطر بیماری قلبی ام مجبورم کنار بگذارم.
    بسیار اهل مطالعه هستم، زمانی خیلی کتاب می خواندم ولی در حال حاضر کتاب کاغذی زیاد مطالعه نمی کنم، معمولاً در حد خواندن مقاله ها و مصاحبه ها در اینترنت.در کل، روزی 2 ساعت را برای مطالعه کردن اختصاص می دهم.
     
    m naizar، Milaad، M @ H @ K و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏13/9/21
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    کارمند
    سلام. ممنون از مقاله کاملتون.
    شما در جریان هستید که آقای شهرام شکوهی آموزش خوانندگی در آموزشگاهشون برگزار میکنن یا نه؟ دلم میخواد برای تست صدا و آموزش خوانندگی به یک آکادمی معتبر مراجعه کنم. یک آکادمی هست که تست صدا رو دارن اتفاقا رایگانم هست. لینکشو میزارم شما که درمورد موسیقی اطلاعات دارید ببنید جای معتبریه؟ برم اونجا یا نه؟ حتی نزدیک انقلابم یا آزادی جایی رو بهم معرفی کنید من میرم. خواهش میکنم جوابمو بدید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏23/10/21
    m naizar از این پست تشکر کرده است.