1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

اخبار مهاجرت

شروع موضوع توسط seoyab ‏24/9/16 در انجمن بازارچه انجمن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏24/9/16
    ارسال ها:
    15
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    مهاجرت به استرالیا از طریق کار

    همانطور که میدانید ، کشور استرالیا راه های بسیار زیادی را برای مهاجرت قرار داده است و شرایط بسیار متنوعی را برای افراد مختلف ایجاد نموده است .

    مهاجرت به استرالیااز طریق کار یکی دیگر از روش هایی میباشد که متقاضیان مهاجرت به استرالیا،میتوانند نسبت به مهاجرت به استرالیا از طریق کار اقدام نمایند .

    البته مهاجرت به استرالیا از طریق کار شامل افرادی میشود که بتوانند از این شاخه نسبت به مهاجرت اقدام نمایند و برای عموم آزاد نمیباشد .ترجمه ناتیو دریافت مهر ناتی ، چه مزیت ها و فوایدی برای مترجمین ناتی دارد ؟

    یکی از بزرگترین مزیت ها و شرایطی که داشتن مهر ناتی برای مترجمین بوجود میاورد این است ، افراد و کشور های گوناگون میدانند که مهر ناتی تنها به افرادی اهدا میشود که از شرایط و استاندارد های روز دنیا در ترجمه برخوردار هستند و داشتن مهر و مجوز ترجمه ناتی، میتواند تبدیل به یک رزومه و اعتبار بسیار قوی در سطح جهانی برای مترجم به شمار بیاید .

    شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، تاکنون تعدادی از فارسی زبانان عزیز نیز موفق به دریافت مهر ناتی شده اند و توانایی ترجمه ناتی را دارند ، استرالیا با ارائه مهر و مجوز ترجمه ناتی به این اشخاص فارسی زبان ، آنها را مترجمین رسمی و معتبر خود معرفی نموده و این اشخاص را به رسمیت میشناسد .
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏26/9/23
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏10/7/21
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    مهاجرت اقدامی مهم و تاثیرگذار در زندگی هر انسانی است برای زندگی دائمی در کشور خارجی و نقل مکان از سرزمین مادری، باید همه چیز را بررسی کرد و در نظر بگیرید.
    از جمله محبوب ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت می توان به کشورهای آلمان، اسپانیا، فرانسه، انگلیس و ایتالیا اشاره کرد.
    هر سوالی در رابطه با کشورهای مختلف دارید از من بپرسید.
     
    golia70 و yasamann از این پست تشکر کرده اند.
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏10/7/21
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    سریع ترین روش مهاجرت به کانادا از طریق Express Entry است. Express Entry اکثر برنامه ها را در مدت شش ماه یا کمتر پردازش می کند. مهاجرت اکسپرس انتری به کانادا برای نیروی کار ماهر خارجی، بازرگانان و فارغ التحصیلان با توانایی انگلیسی و یا فرانسه مناسب است. افراد در هر سنی می توانند کاندید شوند، اما اولویت نیروی کار ماهر جوان تر است که به دنبال مهاجرت به کانادا هستند.یک فرد ممکن است از طریق نیروی کار ماهر فدرال یا شاخه تجربه کانادایی واجد شرایط شود. داوطلبان بر اساس تحصیلات، سوابق شغلی و سایر مشخصات شخصی خود نمره (از 1200 امتیاز) کسب می کنند و در مقایسه با سایر نامزدها، تحت عنوان سیستم جامع رتبه بندی (CRS) رتبه بندی می شوند.

    هنگامی که قرعه کشی مخزن Express Entry انجام می شود، از داوطلبان دارای امتیاز بالاتر دعوت می شود که برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.داوطلبان در حالی که در این pool هستند می توانند با ثبت امتیاز بالاتر از طریق به عنوان مثال شرکت مجدد در آزمون زبان و کسب امتیاز بالاتر یا کسب تجربه بیشتر در شغل خود، برای افزایش امتیاز CRS و در نتیجه بالا بردن رتبه بندی خود تلاش کنند.علاوه بر این، یک متقاضی می تواند از طریق یکی از چند شاخه برنامه نامزدهای استانی (PNP) مطابق با Express Entry، یک پیشنهاد شغلی یا نامزدی استانی (Provincial Nominaton) را به دست آورد. نامزدی استانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا منجر به اعطای 600 امتیاز CRS اضافی به داوطلب می شود. با کسب این امتیاز از وی دعوت می شود تا برای ارسال مدارک تکمیلی کسب اقامت اقدام کند.

    هر سوالی در مورد مهاجرت کاری کانادا، سرمایه گذاری در کانادا و مهاجرت تحصیلی کانادا و کشورهای دیگر داشتید ازم بپرسید.
     
    yasamann از این پست تشکر کرده است.
  4. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏18/12/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    سلام ممنونم بابت مطب خوبتون. من مدرک لیسانس کامپیوتر رو دارم برای ارشد میتونم با ویزای تحصیلی اپلای کنم برم؟ البته من خیلی تو گوگل تحقیق کردم و تو سایت های مهاجرتی خیلی دنبال اطلاعات کامل در مورد ویزای تحصیلی کانادا بودم فقط سایت مجله مهاجرت بود فکر کنم که اطلاعات کامل و خوبی گذاشته بود. ممنون میشم شما هم بهم کمک کنید و اگر اطلاعاتی دارید بهم بگید
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏18/12/21
  5. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏3/9/22
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    از ابتدای سال 2015 روش اکسپرس انتری (این روش که یک سیستم مهاجرت است و نه یک برنامه مهاجرتی) راه اندازی شده است. از طریق این سیستم مهاجرین مورد نظر برای روش های مهاجرتی زیر انتخاب میشوند:
    ✔️ Federal Skilled Worker Program
    ✔️ Federal Skilled Trade Program
    ✔️ Canadian Experience Class
    ✔️ Provincial Nominee Program
    ✅ موارد امتیاز آور در سیستم اکسپرس اینتری:
    ✔️ فاکتورهای انسانی و مهارتی
    ✔️ فاکتورهای مرتبط با فرد همراه متقاضی اصلی
    ✔️ فاکتورهای مرتبط با استان یا نامه پیشنهاد شغلی
    ⬅️ اقدام از این روش دو مرحله دارد:
    1⃣مرحله اول: تکمیل فرم مربوط به این برنامه
    متقاضیان با تکمیل فرم های مربوطه علاقه مندی خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا بیان میکنند. در حقیقت در این مرحله متقاضی expression of interest را به صورت آنلاین به اداره مهاجرت ارایه می کند. در این مرحله بر اساس سن و مدرک تحصیلی و سابقه کاری و مهارت زبانی متقاضیانی که واجد شرایط یکی از برنامه های مهاجرت اقتصادی باشند واردشده و بر اساس امتیاز بندی جدید Comprehensive Ranking System امتیاز شماری می شوند. اگر متقاضی دارای پیشنهاد کاری معتبر از شرکت کانادایی و نباشد و هیچ کدام از استان ها هم متقاضی را انتخاب نکرده باشند متقاضی باید در بانک کاری کانادا Job Bank ثبت نام کند.
    در این مرحله وارد کردن اطلاعات بسیار حساس بوده زیرا اطلاعات وارد شده مسئولیت آور بوده و ممکن است عدم وارد کردن صحیح اطلاعات گاها منجر شود که متقاضی تا سالها امکان اقدام برای مهاجرت به کانادا را نداشته باشد.
    2⃣ مرحله دوم: دعوت از متقاضی برای اقدام اخذ اقامت دائم کانادا
    دولت کانادا و همچنین دولت استان های کانادا و کارفرما ها قادر به انتخاب مهاجرین از pool ذکر شده هستند. متقاضیانی که امتیاز بالایی دارند و هم چنین متقاضیانی که دارای پیشنهاد شغلی و یا انتخاب استانی می باشند برای اقدام در خصوص اقامت دائم کانادا از طریق یکی از روش های ذکر شده دعوت خواهند شد و متقاضی می بایست در ۶۰ روز درخواست آنلاین خود را برای اقامت دائم ثبت نماید. از این تاریخ اداره مهاجرت ظرف مدت ۶ ماه به درخواست پاسخ خواهد داد. ویزانو
    ولی در صورتیکه متقاضی پس از ۱۲ ماه دعوت به اقدام نشود باید بار دیگر اطلاعات خود را در سیستم یا همان pool وارد کند.
     
  6. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏8/2/23
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    سلام
    میتونید وقتی میخوایم مهاجرت کنید از یه مشاور و یا موسسه کمک بگیرید.
    من خودم از موسسه رویال مهاجرت کمک گرفتم. خیلی عالی بود.
    با توجه به شرایطم گفتن چطوری و به کجا میتونم مهاجرت کنم.
     
  7. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏4/3/23
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
  8. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏22/5/23
    ارسال ها:
    7
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
  9. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/9/23
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    سلام! اگر به فکر مهاجرت به کانادا هستید، اولین قدم مهمی که باید بردارید، مطالعه دقیق در مورد فرآیند مهاجرت و الزامات آن است. کانادا یکی از مقاصد محبوب برای مهاجرت در جهان است، با سیستم مهاجرتی گسترده و فرصت‌های شغلی زیاد. برای شروع، می‌توانید به سایت رسمی دولت کانادا و سفارتخانه کانادا در کشور مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق‌تری دریافت کنید. همچنین، از تجربیات دیگران کمک بگیرید. شما می‌توانید در انجمن‌ها و گروه‌های مرتبط با مهاجرت به کانادا در شبکه‌های اجتماعی شرکت کنید و نصایح و تجربیات افراد دیگر را بپرسید. به عنوان یک سئو کار، ایجاد لینک‌های مفید و اطلاعاتی در مورد مهاجرت به کانادا برای دیگران می‌تواند کمک معناداری باشد. موفقیت در این مسیر نیاز به تلاش و پیگیری دارد، اما با تدبیر و تصمیم، ممکن است رویای مهاجرت به کانادا برای شما تبدیل به واقعیت شود.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏26/9/23
  10. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/9/23
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    مهاجرت کاری به ترکیه برای افرادی که به دنبال فرصت‌های شغلی جدید و تجاری هستند، یک گزینه جذاب می‌تواند باشد. ترکیه به عنوان یک کشور دارای اقتصاد رو به رشد و بازارهای متنوع، مکانی مناسب برای مهاجرت کاری است. افراد می‌توانند از طریق مختلفی به ترکیه مهاجرت کنند، از جمله اخذ ویزای کاری یا تأسیس کسب و کار در این کشور. همچنین، ترکیه به عنوان پلی بین‌المللی بین آسیا و اروپا با موقعیت جغرافیایی مناسب خود، فرصت‌های تجاری فراوان و تنوع فرهنگی غنی دارد. برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد مهاجرت کاری به ترکیه، مراجعه به سایت‌های مربوطه و مشاوره با وکیلان یا مشاوران مهاجرتی متخصص توصیه می‌شود.
    بعلاوه میتوانید برای اطلاعات بیشتر از سایت رویال مهاجرت مشاوره بگیرید.