1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

محتوای مناسب برای طراحی سایت

شروع موضوع توسط sitecode1 ‏12/4/20 در انجمن بازارچه انجمن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏12/4/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    محتوای مناسب برای طراحی سایت




    محتوای مناسب برای طراحی سایت از آنجایی که در دوره ی تکنولوژی و اینترنت به سر می بریم و روز به روز شاهد تغییراتی در تکنولوژی و اینترنت می شویم باید حتما خود را با دنیای مدرن به روز کنید. طراحی سایت یکی از مهمترین گزینه های یک کسب و کار می باشد باید در عوامل موجود در آن و جزئیات ریز و درشت آن توجه کنید و از آنجایی که هدف اصلیتان آمدن در اولویت گوگل می باشد باید کارهای مربوط به آن را انجام دهید تا در اولویت گوگل قرار بگیرید یکی از مهمترین آن عوامل مهم که در نظر گوگل و بازدید کننده بسیار مهم است محتوای طراحی سایت می باشد .

    وقتی شما کارهای مربوط به سایتتان را انجام دادید و بر روی گوگل آمدید باید کاری کنید تا بازدید کنندگان با خواندن محتوایتان جذب سایت شما شوند و به اولویت اول گوگل بیایید. در نظر داشته باشید که محتوایی که شما تولید می کنید باید به تمام جزئیات ریز آن دقت کنید ما در این بخش عواملی که باعث جذاب تر شدن سایت شما می شود را بیان می کنیم. در کل برای داشتن محتوای خوب و ایده آل باید مخاطبانتان را بشناسید و بدانید که در طراحی سایت شما به دنبال چه چیزی می باشند؟ آن ها را برایشان ایجاد کنید تا طراحی وب سایت شما برای آن ها بهترین سایت باشد.




    ویژگی های یک طراحی سایت خوب به شرح زیر می باشد:



    · داشتن ایده جذاب

    اولین قدم درنوشتن محتوای طراحی سایت فروشگاهی داشتن ایده ی جذابی است که با توجه به مشاغلتان و موضوع طراحی سایتتان به نوشتن محتوا بپردازید.


    · قرار دادن کلمات کلیدی در محتوایتان

    اول از همه لیستی که می خواهید کلمات کلیدی شما باشند را انتخاب کنید و سپس ببینید که کدام بیش تر مورد جستجوی افراد قرار میگیرند سپس آن را انتخاب کرده و در محتوایتان آن کلمات را مورد استفاده قرار می دهید.


    · سایت رقبا را بررسی کردن

    قبل از اینکه محتوایتان را تولید کنید اول سری به پیج های رقبایتان بزنید و نگاه کلی به سایت آن ها کنید تا ایده هایی در ذهنتان جرقه بزند و سپس شروع به نوشتن کنید و بهترین محتوا را در سایت خود قرار دهید.



    · به روز کردن سایت و محتوایتان

    افراد وقتی وارد سایت شما می شوند دوست دارند مطالبتان متناسب با روز باشد و هر تغییراتی که در مطالب قدیم پیش آمده آن ها را مشاهده کنند به این صورت اعتماد بازدید کنندگان به سایت شما چندین برابر می شود همیشه در ذهنشان شما را خواهند داشت.


    · مقالات آموزشی و علمی ایجاد کنید

    در طراحی سایتتان سعی کنید مطالبی را که قرار می دهید در بین آن ها آموزش طراحی سایت و علمی هم باشد تا افراد به یادگیری بپردازند و اطلاعات عمومی خود را بالا ببرند.


    · در ایجاد محتوا بسیار دقت کنید

    فرض کنید کسی که مطالب شما را می خواند یک فرد بسیار باهوش که مو را از ماست به بیرون می کشد سر همین موضوع سعی کنید به هیچ عنوان مرتکب خطایی نشوید و گوگل را فریب ندهید چرا که گوگل بلافاصله آن را پیدا می کند و رتبه ی پایینی را به سئو سایت شما می دهد.


    · لینک دهی محتوا

    پس از تولید محتوا حتما از لینک دهی استفاده کنید و به بخش های مختلف سایتتان لینک دهید تا بازدید کنندگان به قسمت های مختلف برود و زمان زیادی را در سایتتان باشد.


    · تنوع در محتوایتان

    در محتوایی که می نویسید تنوع های زیادی را داایجاد کنید و با دسته بندی های مختلف آن را به افراد نمایش دهید تا در جذب بیش تر افراد کمک کرده باشید.


    · فونت نوشته و رنگ آن

    به فونتی که در محتوایتان استفاده می کنید توجه کنید تا طوری باشد تا افراد چشمشان از دیدن آن ها اذیت نشود یا خیلی ریز و خیلی درشت نباشد همچنین رنگی که به کار می برید نیز دارای اهمیت می باشد که چشم را اذیت نکن و همچنین متناسب با رنگ پس زمینه باشد.

    · نوشته ی خود را به پاراگراف های کوتاه تبدیل کنید

    · از به کار بردن اصطلاحات تخصصی که افراد با آن ها آشنا نباشند بپرهیزید

    · از مثال ها و استدلال ها استفاده کنید برای مثال اگر به معرفی محصولی می پردازید با گفتن تجربیات افراد و گفتن نقاط ضعف آن ها می توانید اعتماد کاربران را جلب کنید.


    · نوشته ی خود را مرور کنید

    بعد از اتمام نوشتن چندید بار نوشته ی خود را مرور کنید تا در صورتی که در جایی از آن مشکل داشتید به حل آن بپردازید و نوشته ی خود را اصلاح کرده و آن را تبدیل به محتوای عالی بدون عیب و نقضی کنید تا بازدید کنندگانی که آن را می خوانند رضایت کاملی از آن را داشته باشند.




    نتیجه گیری:

    برای داشتن طراحی وب سایت ایده الی که بازدید کنندگان جذب آن شوند باید حتما به جزئیات آن دقت کنید و همچنین یکی از موارد مهمی که باید بسیار در انتخاب آن حساسیت به خرج دهید محتوای سایت شما می باشد که در این بخش شما را با موارد مهم در آن آشنا کردیم شما با رعایت آن موارد می توایند یک طراحی اپلیکیشن و سایت ایده ال و جذابی را به کاربرانتان ارائه دهید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏12/4/20
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/11/20
    ارسال ها:
    7
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    طراحی سایت در مشهد


    طراحی سایت در مشهد، کسب و کار شما را رونق می‌دهد. فرقی ندارد شما چه کسب و کاری دارید آنلاین نشدن کسب و کار شما به زودی باعث خواهد شد که کسب و کار شما رو به نابودی برود. طراحی سایت در مشهد می‌تواند کسب و کار شما را از نقطه شکست به موفقیت برساند. اگر به فکر طراحی سایت هستید و دوست دارید کسب و کار خود را به دنیای آنلاین بکشانید پیشنهاد می‌کنیم حتما به فکر طراحی یک سایت جامع و حرفه‌ای از کسب و کار خود باشید.

    نصب و راه اندازی وردپرس آسان است...


    طراحی سایت با وردپرس اگر نگوییم آسان است، سختی زیادی را به همراه نخواهد داشت. تقریبا می‌توان گفت همه افراد با کمی آموزش در زمینه طراحی سایت به راحتی می‌توانند هسته اولیه وردپرس را خودشان راه اندازی کنند. پس از راه اندازی اولیه وب سایت وردپرسی فرآیند طراحی سایت یا همان طراحی قالب وردپرس شروع می‌شود. وردپرس را می‌توان یک سیستم مدیریت محتوای عالی برای طراحی سایت‌های نام برده شده در زیر دانست.

    • طراحی سایت شرکتی
    • طراحی سایت فروشگاهی
    • طراحی سایت شخصی
    • طراحی سایت نمونه‌کار
    • طراحی سایت وبلاگی
    • طراحی سایت آموزشی
    به نوعی می‌توان گفت شما با در اختیار داشتن سیستم مدیریت محتوای وردپرس خواهید توانست هرگونه وب سایتی را طراحی کنید. فرقی ندارد که وب سایت در چه زمینه‌ای است گروه طراحی سایت ما آماده پیاده سازی وب سایت شما با قیمت مناسب است.



    2

    راحتی در هنگام استفاده از وردپرس
    طراحی سایت با وردپرس یک مزیت عمده دیگر دارد آن هم راحتی کار با آن در هنگام استفاده است. طراحی سایتی که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس پیاده سازی شده باشد به دلیل آن که از پنل مدیریتی حرفه‌ای برخوردار است تمامی کاربران پس از کمی آموزش به خوبی می‌توانند به راحتی در این محیط کار کنند و خود مدیریت وب سایت طراحی شده را در اختیار بگیرند. تفاوتی ندارد که رشته تحصیلی شما در چه زمینه‌ای است، با کمی آموزش به خوبی خواهید توانست نیازهای خود را در این وب سایت اجرا کنید.


    3

    بالا بودن امنیت سایت‌های وردپرسی
    برخلاف آنچه که گفته می‌شود، طراحی سایت با وردپرس دارای امنیت بسیاری بالایی است. دلیل این موضوع را هم می‌توان در تعداد افرادی که از این سیستم استفاده می‌کنند دانست. تیم پشتیبانی و برنامه نویسی وردپرس یکی از بهترین تیم‌های برنامه نویسی دنیا است. این تیم به صورت روزانه تمام بازخوردهای امنیتی موجود در سایت‌ها را بررسی می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان اگر مشکل امنیتی وجود داشته باشد آن را رفع می‌کنند.

    4

    قابلیت گسترش ابزارها در سیستم مدیریت محتوای وردپرس
    وردپرس با دارا بودن افزونه‌های فراوان و همچنین برنامه نویسان زیاد این قابلیت را در اختیار استفاده کنندگان خود قرار داده است که هر امکان و یا ویژگی که خواهان آن هستند را به راحتی پیاده سازی کنند. اگر شما به فکر طراحی سایت در مشهد باشید و بخواهید یک سایت دانلود طرح لایه باز پیاده سازی کنید و در آن حق اشتراک بفروشید می‌توانید بدون دردسر از طراح سایت خود بخواهید که این اماکان را در وب سایت شما پیاده سازی کند. هر امکانی را که خواهان آن هستید را می‌توانید از طراح وب سایت خود بخواهید که برای شما پیاده سازی کند.

    5

    وردپرس بهینه شده برای موتورهای جستجو
    جالب است که بدانید سیستم مدیریت محتوای وردپرس به بهترین نحوه برای موتورهای جستجوی گوگل بهینه سازی شده است، دلیل این مورد را هم می‌توان در تیم برنامه نویسی حرفه‌ای و همچنین آپدیت‌های عالی این سیستم مدیریت محتوا دانست. تمام آن چه که برای بهینه سازی یک سایت طراحی شده با وردپرس را که نیاز دارید، شما از قبل در اختیار دارید. برای اطمینان از این گفته می‌توانید با یک مشاوره سئو این موضوع را در میان بگذارید. مهم ترین در طراحی سایت و سئو برای یک کسب و کار هم زمان بودن تدوین استراتژی سئو و ساختارهای کیورد لندینگ و استراتژی های انکر لندینگ داخلی، انکر لندینگ خارجی و همچنان معماری سایت برای ایجاد جایگاه مفهومی بین صفحات است. اینکه این ساختار کاری را جواد یاسمی و هم تیم ها مدیریت کنند بسیار در هزینه فرصت شما صرفه جویی خواهد شد.
    6

    هزینه طراحی سایت ارزان نسبت به دیگر روش‌های طراحی سایت
    وابسته به آن که وب سایت شما را چه شخصی و با چه امکاناتی پیاده سازی می‌کند هزینه آن می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال طراحی سایت با پی اچ پی (php) به دلیل آن که نیاز است که تمامی امکانات از ابتدا توسط شخص برنامه نویس پیاده سازی شود نسبت به طراحی سایت با وردپرس بسیار بالاتر خواهد بود. هرچند نمی‌تواند تعرفه طراحی سایت در مشهد یا هر شهر دیگری را دقیقا مشخص است؛ اما این موضوع کاملا مشخص است که تعرفه طراحی سایت با وردپرس نسبت به هر سیستم مدیریت محتوای دیگری ارزان‌تر و اقتصادی‌تر خواهد بود. هزینه های سئو در مشهد و طراحی سایت در مشهد بسته به تعداد صفحه ای که شما برای شروع سفارش دهید به صورت جنگی انجام خواهد شد. هم چنین تولید محتوا، بررسی شبکه های اجتماعی نیز به صورت جنگی یعنی با سرعت بسیار زیاد انجام خواهد شد.
    [​IMG]
    بهینه‌سازی سایت با افزونه یواست
    گفتیم که طراحی سایت با وردپرس در مشهد یا هر شهر دیگری هزینه ارزان‌تری نسبت به دیگر شیوه‌های ‌طراحی سایت دارد. همچنین گفتیم که وجود افزونه‌های کاربردی فراوان برای این سیستم مدیریت محتوا کار را برای عموم افراد راحت کرده است. در زمینه بهینه سازی وردپرس افزونه‌های بیشماری برای این سیستم مدیریت محتوا نوشته شده است. یکی از بهترین و عالی‌ترین این سیستم‌ها را می‌توان افزونه یواست (yoast plugin) در نظر گرفت. این افزونه با در اختیار قرار دادن ویژگی‌های فراوان نظیر بهینه سازی داخلی سایت و امکانات دیگر می‌تواند پتانسیل لازم برای کسب جایگاه اول را در اختیار داشته باشید.
     
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏5/5/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    خیلی ممنون از نکاتی که مطرح کردید.
    لینک دهی محتوا، براساس توضیحی که دادید، همون لینک داخلی در محتواهای سایت هست. اهمیت لینک دهی داخل سایت بیشتر هست یا همون چیزی که به عنوان بک لینک (خارج از سایت) گفته میشه؟