1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

رونمایی از سلطان سیاه رولزرویس

شروع موضوع توسط m naizar ‏4/5/21 در انجمن خودرو

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,265
    تشکر شده:
    98,877
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    رونمایی از سلطان سیاه رولزرویس
    عصر ایران: اسپوفک یکی از شعبه های گروه نوویتک است که به صورت اختصاصی در زمینه سفارشی سازی خودروهای رولزرویس فعالیت می کند. این شرکت طی یکی از پروژه های جدید خود اقدام به تیونینگ رولزرویس ریث کوپه نسخه بلک بج کرده است. نکته جالب آنکه از این محصول تنها ۳ دستگاه ارائه خواهد شد.

    همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ تیونر از کیت بدنه کلاس واید بادی استفاده کرده که ظاهری حجیم و عضلانی را همراه خود دارد. پس از نصب کیت مذکور، عرض خودرو برابر با ۱۳۰ میلیمتر در عرض برای قسمت عقب و ۷۰ میلیمتر در عرض برای قسمت جلو افزایش ابعاد داشته است. بدین ترتیب عرض خودرو در محل چرخ های عقب به ۲۰۸۰ میلیمتر رسیده است.

    فندرهای(گلگیر) عضلانی که فیبرکربن ساخته شده اند جلوه ای خاص به این هیولای اشرافی داده اند. بامپر(سپر) جلو نیز طراحی جدیدی را ارائه می دهد که به سیستم نوز لیفت برای تغییر ارتفاع نسبت به سطح زمین در سرعت های بالا مجهز شده است.

    فندرهای حجیم این رولز-رویس خانه رینگ های ۲۲ اینچی برند حرفه ای Vossen است که هم رنگ پروژه کاملا تیره انتخاب شده است. از دیگر جزئیات جدید بدنه می توان به اسپویلر کربنی درب صندوق و هواکش روی فندرها اشاره کرد.

    سیستم تعلیق هوشمند تطبیقی نیز کیفیت رانندگی را کاملا ارتقا داده است.

    اسپوفک در بخش پیشرانه از نمونه ۱۲ سیلندر توربودوقلو با ۷۱۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۹۸۶ نیوتن متر استفاده می کند. این در شرایطی است که موتور استاندارد برابر با ۶۲۴ اسب بخار خروجی و ۸۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

    خودرو با پیشرانه جدید طی ۴.۲ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد اما بیشینه سرعت تغییری نکرده زیرا بطور الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر برساعت محدود شده است. درباره ویژگی های داخل کابین اطلاعاتی منتشر نشده اما شخصی سازی کامل آن بر اساس درخواست مشتری در وب سایت تیونر مورد اشاره قرار گرفته است.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]