1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نکاتی در مورد گل مناسب خواستگاری

شروع موضوع توسط sima00 ‏13/4/21 در انجمن گل و گیاه

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏6/3/21
    ارسال ها:
    17
    تشکر شده:
    6
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    خاطره خواستگاری یکی از به یاد ماندنی خاطرات هر زوجی است. رسم خواستگاری با گل و شیرینی عجین شده است. یکی از عناصر تاثیر گذار در جلب رضایت نیز گل و شیرینی است. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با نکاتی برای این روز خاص آشنا سازیم، تا در این روز بهترین انتخاب را داشته باشید.
    • انتخاب گل


    جلسه خواستگاری با شناخت دو طرفین انجام می شود. به هر میزان که این شناخت عمیق تر باشد بهتر است گل مناسب تری تهیه کنید. تهیه گل و شیرینی مناسب و زیبا نشان دهنده سخاوت شماست . یکی از راه های جلب رضایت خانواده عروس نیز آشنایی با میزان سخاوت شماست. هر چه شناخت خانواده ها بیشتر باشد و خانواده ها بهم نزدیکتر باشند، باید در خرید گل یا خرید گل خواستگاری سخاوت بیشتری نشان داد. شما می توانید با خرید گل آنلاین از دغدغه های خود قبل از مراسم بکاهید. ما به شما جعبه گل کادویی را نیز پیشنهاد می کنیم. در انتخاب و خرید آنلاین، گل مورد علاقه همسر آیندتان را در نظر داشته باشید. با خرید جعبه گل کادویی میتوانید این روز را برای او به یک روز خیلی خاص تبدیل کنید. با انتخاب گل گران و شیک شانس شما برای گرفتن جواب مثبت بیشتر خواهد شد. ولی اگر در مورد جلسه خواستگاری مردد هستید میتوانید گل های ساده تری تهیه کنید.
    • تقدیم کردن گل


    شیوه هدیه دادن گل و تقدیم کردن آن یکی از اصولی است که باید به درستی انجام شود. اگر برای مراسم سبد گل تهیه کردید، دو دست خود را زیر سبد بگیرید و با دو دست گل ها را تقدیم کنید؛ و اگر دسته گل تهیه کردید دستی را در پشت گل و دست دیگر را به روی ساقه گل بگذارید و گل ها را به صورت افقی تقدیم کنید. بهتر است مادر داماد شیرینی را و داماد گل را همراه بیاورد. در هنگام تقدیم کردن گل و شیرینی لبخند را فراموش نکنید. صمیمیت و مهربانی خود را با لبخند نشان دهید.
    • دسته گل یا سبد گل خواستگاری؟


    سبد گل حالتی رسمی داشته و دسته گل صمیمانه تر است. برای انتخاب دسته گل یا سبد باید به میزان آشنایی و بودجه و سطح ارتباطات خانواده ها توجه کنید. برای بودجه محدود، میتوانید سبد گل خواستگاری با سایز متوسط تهیه کنید.

    دسته های کوچک گل به علت شباهت با دسته گل عروس مناسب جلسه خواستگاری نیستند. اگر برای خرید آنلاین گل محدودیتی ندارید میتوانید به جای دسته گل بزرگ از سبد گل استفاده کنید. زیرا سبد گل رسمی تر و لوکس تر هستند و بیشتر به یاد می مانند و حتی میتوان آنها را برای مدت طولانی نگه داشت.
    • رنگ و گل مناسب خواستگاری

    گل قرمز و سرخ سمبل عشق است. برای جلسه اول این رنگ گل مناسب نخواهد بود. انتخاب رنگج نارنجی نیز برای جلسه خواستگاری مناسب نیست.

    بهترین رنگ برای گل در مراسم خواستگاری رنگ سفید و یاسی است. رنگ سفید نشانگر نیت و طینت پاک و خلوص و صداقت شما خواهد بود. طیف رنگ صورتی، بنفش یا یاسی نیز نشانگر ثروت و سخاوت شماست. رنگ صورتی نیز میتواند نشانگر علاقه، تعلق خاطر و ارادت قلبی شما باشد و رنگی بسیار مناسب برای این مراسم است. گل های بنفش با زیبا تر جلوه دادن سبد انتخاب مناسبی برای سبد گل خواستگاری هستند. شما با تهیه جعبه گل کادویی نیز میتوانید انتخابی شایسته داشته باشید.

    رنگ زرد به عنوان مکمل در کنار رنگ زرد و یاسی نیز استفاده میشود که نشانگر امید و ساختن آینده ای زیبا برای همسرتان است. گل ارکیده که نشانگر خاندان سلطنتی است بهترین انتخاب برای سبد گل خواستگاری است.
     
  2. کاربر ویژه ゚・*.✿کاربر فعال✿.*・゚ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    8,394
    تشکر شده:
    26,274
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    مرد
    بعضی کارها طاغوتی است
    شما دعا کن خواستگاری و ازدواج مثل قدیما رونق پیدا کنه گلش مهم نیست . یک دسته گل لاله عباسی را هم که ببری خوب است