1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه
Leddelta
آخرین فعالیت:
‏24/2/23
تاریخ عضویت:
‏18/1/23
ارسال ها:
1
تشکر شده:
0
امتیاز دستاورد:
1
جنسیت:
مرد
تاریخ تولد:
‏4/2/89 (سن: 35)
وب سایت:
محل سکونت:
تهران
حرفه:
تلویزیون شهری

Leddelta

عضو جدید, مرد, 35, از تهران

تلویزیون شهری ‏18/1/23

آخرین فعالیت Leddelta:
‏24/2/23
    1. Leddelta
      Leddelta
      تلویزیون شهری
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • اطلاعات شخصی

    جنسیت:
    مرد
    تاریخ تولد:
    ‏4/2/89 (سن: 35)
    وب سایت:
    http://www.leddelta.com
    محل سکونت:
    تهران
    حرفه:
    تلویزیون شهری
    تلفن همراه:
    09125248950
    مرورگر شما:
    Internet Explorer
    تلویزیون شهری
    تلاش کردیم در این صفحه مطالب مفیدی جهت آشنایی با تلویزیون شهری ، تفاوت انواع آن و معیارهای انتخاب محصول مناسب را با شما به اشتراک بگذاریم.





    جهت دیدن فیلم پروژه های تلویزیون شهری تالار کلیک کنید
    تلویزیون شهری
    تلویزیون شهری خارج سالن به نمایشگری گفته می شود که استانداردهای استفاده در فضای باز را دارا می باشند برای مثال دستگاههای خارج سالن با شدت نور بالاتر و سایز چیپ بزرگتری عرضه می گردند و به دلیل دید در فضای باز و فواصل بیشتر تراکم پیکسل کمتری نسبت به تلویزیون های شهری داخل سالن دارند همچنین این نمایشگر ها استاندارد های استفاده در فضای باز ( مانند ضد آب ، رطوبت ، ضربه ، گردو غبار و … )را دارا می باشند
    کدام تراکم تلویزیون شهری برای شما مناسب است؟
    تلویزیون شهری در تراکم های متنوعی تولید می شود ، فاکتور های زیادی در انتخاب نمایشگر تاثیر گذار است ، چند مورد از مهم ترین این فاکتور ها ابعاد ، فاصله دید ، نوع محتوا و کیفیت مورد انتظار خریدار می باشد.
    ابعاد نمایشگر
    در ویدئو وال هاهر چه ابعاد نمایشگر بزرگتر باشد با توجه به تعداد بالاتر پیکسل ها کیفیت تصاویر بیشتر می شود ، به طور معمول برای دستگاه های خیلی بزرگ نیازی به تراکم پیکسل خیلی بالا نیست و خود افزایش سایز و نمایش تصاویر در سایز بزرگتر باعث کیفیت تصویر بالاتر می باشد. برای مثال یک تلویزیون شهری با فاصله پیکسل یک سانتیمتر (که تراکم پایینی می باشد) اگر ارتفاع این دستگاه ۷۲۰ سانت باشد تصویری با کیفیت (معادل HD) به شما نمایش خواهد داد. ولی همین تراکم برای یک دستگاه کوچکتر مناسب نمی باشد و شاید در سایز های خیلی کوچک شاید با این تراکم نتوان تصویر نمایش داد.
    فاصله دید
    فاصله دید فاکتور خیلی مهمی در انتخاب تلویزیون شهری می باشد، هر چه فاصله مخاطبین به دستگاه نزدیکتر باشد شما برای ارائه یک تصویر خوب نیاز به تراکم پیکسل بالاتری دارد. برای مثال وقتی دستگاه شما پشت شیشه فروشگاه نصب می شود و می خواهید مخاطبین در پیاده رو از فاصله نزدیک مطالب شما رو ببینند، شما برای ارائه یک تصویر قابل قبول نیاز به تراکم پیکسل بالایی دارید. در صورتیکه هر چه فاصله شما با مخاطبین زیاد می شود نیاز شما به تراکم پیکسل بالا کمتر می شود و در دستگاه هایی که از فواصل زیاد دیده می شوند تراکم پیکسل مطرح نیست و ابعاد نمایشگر اهمیت بیشتری در خوب دیده شدن تصاویر دارد
    جهت مطالعه ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید
    تلویزیون شهری رنتال