1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه
nsahmadi
آخرین فعالیت:
‏1/1/22
تاریخ عضویت:
‏28/12/21
ارسال ها:
2
تشکر شده:
2
امتیاز دستاورد:
1

nsahmadi

عضو جدید

آخرین فعالیت nsahmadi:
‏1/1/22
    1. M @ H @ K
      M @ H @ K
      سلام:

      ارسال پست ها و تاپیک های تبلیغاتی در انجمن (غیر از بخش بازارچه) مجاز نیست ؛ رعایت کنید
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • اطلاعات شخصی

    برخورداری از یک راهکار نرم افزاری که در کنار ارائه قابلیت های مدیریت فرایندها، به ساده ترین شکل برای سازمان و کاربرانش قابل دسترسی باشد و هزینه تمام شده را به حداقل برساند، یک نیاز واقعی برای کسب و کارهای امروزی است. همه شرکت ها در شروع کار دغدغه افزودن ساختار به گردش مالی، فرایندهای منابع انسانی و تعاملات داخلی و ارتباط با مشتریانشان را دارند. همچنین برقراری ارتباط با سازمان های بیرونی مانند بانک و بیمه و امور مالیاتی و یا مشتریان خاص، در این شرکت ها معمولا به صورت سیستماتیک انجام نمی شود و همین امر هزینه های متعدد مادی و غیرمادی را به آنها تحمیل می کند.
    آوات پاسخی به این نیاز است. این راهکار ضمن برخورداری از ویژگی هایی که برگرفته از شناخت دقیق و عمیق فرآیندهای عمومی یک کسب و کار است، در قالب خدمات ارائه می شود. ارزش ویژه این مدل برای کسب و کارها این است که تمامی دغدغه های جانبی و سنتی خرید، مدیریت، نگهداری و مراقبت از سامانه ها و اطلاعات و همچنین تعهدات فراسازمانی مانند بیمه و بانک و امور مالیاتی را پوشش می دهد و آنها را بر نیاز واقعی خود که استفاده از یک سامانه منعطف و مبتنی بر فناوری روز است، متمرکز می کند.
    چشم انداز آوات این است که افراد با اطمینان از انجام سریع کارهای جاری اداری، روی کسب و کار خود متمرکز باشند. مأموریت این تیم ارائه راهکار جامع نرم افزاری بر بستر ابر با تکیه بر معماری قابل توسعه و انعطاف پذیر مبتنی بر سرویس، برای استفاده شرکت ها و سازمان ها جهت انجام طیف وسیعی از فعالیت هایی است که به بهبود عملکرد آن تشکیلات منتهی می شود.